10.

396 42 1
                                    

HARRY

– Izgulsz? – kérdezte Niall. – Nagyon kockázatos terved van.

– De még mennyire. . – sóhajtottam. Kint már hallottam a tömeg kiabálását. A rengeteg emberét, akik várták, hogy színpadra lépjek.

– Akarsz írni neki? Simon most nem figyeli a telóm.

– Igen.

– Tudod fejből a számát?

Bólintottam, majd Niall a kezembe nyomta a telefont.

Itt vagytok már? - H.

Louis

viccelsz? az elsők között érkeztünk, Lottie a legjobb helyet akarta.

Ez Niall száma amúgy.

Louis

mindjárt kezdesz. izgulsz?

Túlságosan.

Louis

ügyes leszel. mindig az vagy.

– Harry, indulj – fogta meg a vállam Niall. Oda adtam neki a telefont, majd elindultam a lépcső felé. Simon állt ott, hogy a kezembe nyomja a mikrofont.

– Sok sikert – veregette meg a vállam.

3. . 2. . 1. .

– Hello, Doncaster! – léptem a színpadra. A tömeg sikítani kezdett, én meg akaratlanul a tekintetemmel Louis-t kezdtem keresni, bár esélytelen volt, hogy észre vegyen.

– Már csak egy számom maradt nektek. . – mondtam a mikrofonba. Mindenki csalódottan felkiáltott. – De előtte szeretnék egy kicsit beszélni. Az elmúlt időben egy nagyon különleges embert ismertem meg és. . Nem, nem a lányról beszélek, akikkel a képeken vagyok. Tudjátok, sosem voltam elég őszinte a fanjaimmal.

A fülemben Simon hangját hallottam, mire kivettem a kis készüléket és folytatni kezdtem a beszédet.

– Sok szívet török most ezzel össze, de az igazság az, hogy meleg vagyok. . – csönd telepedett a helyszínre. Az elöl állók között Lottie-t pillantottam meg, aki bíztatóan felmutatta a hüvelykujját. – Sajnálom, de eddig nem volt jogom ezt elmondani nektek. Most sem lett volna szabad, de. . Megismertem egy fiút és elegem lett abból, hogy nem lehetek azzal, akit szeretek. Ez a fiú rengeteg boldogságot okozott az elmúlt időben és szeretnék köszönetet mondani neki. Következzen az Another World. . Kicsit átírva. Lou, ez neked szól. .

A Lou név hallatán Lottie felsikított, mire elmosolyodtam, majd bele kezdtem. Ahogy terveztem is, minden girl helyett boy-t énekeltem. A végén nagyobb tapsot kaptam, mint eddig bármikor, ami kicsit meglepett.

Mikor elhagytam a színpadot Niall szorosan magához ölelt.

– Büszke vagyok rád.

– Köszi. .

– Kell a telóm, hogy írj neki?

– A sajátomról írok. Simon nagyon kiakadt?

– Épp anyukáddal veszekszik.

– Telefonon?

– Nem, ő is eljött titokban, szóval ezt nem tudod. Nagyon büszke rád.

A kezembe vettem a telefonom.

Gyere a vécébe 10 perc múlva. - H.

Louis

ez most milyen szám?

Another World - Larry Stylinson ff. [✓]Where stories live. Discover now