HARRY
Legszívesebben megállítottam volna az időt. Nem érdekelt a menedzsment vagy hogy Louis nem coming out-olt a szüleinek. Csak ott akartam maradni abban a pillanatban, ahogy a fiú kisöpri a hajam az arcomból és újra meg újra megcsókol.
Mikor végleg elváltak az ajkaink Louis oda feküdt mellém és az eget kezdte bámulni. Oldalra fordultam és a fiú kék szemeit kezdtem figyelni.
- Louis. .
- Shh - tette óvatosan a mutató ujját a szám elé. - Még kicsit maradj csöndben.
Közelebb húzódtam hozzá és végig simogattam a karját. Louis sóhajtott egyet és rám nézett.
- Most már beszélhetek? - kérdeztem suttogva.
- Nem.
- Most?
- Nem.
- Most?
- Fogd már be Harry, gondolkodni próbálok.
- Gondolkodj hangosan.
- Legyen. . Nos. . Egyelőre nem bántam meg, ami az előbb történt. . Sőt. . De. .
- Ne legyen de.
- Nem akarom tönkre tenni az életed azzal, hogy valaki együtt lát velem. Meg azt sem szeretném, hogy mindenki utánam nyomozzon. . De. . Nem szeretném, ha ennek itt vége lenne. . Mert. .
Megfogtam az arcát és megcsókoltam.
- Nem hagytál befejezni - nézett a szemembe.
- Ha ilyen helyekre jövünk, mint most, akkor nem lehet gond.
Louis megfogta a kezem és összekulcsolta az ujjainkat.
- Végül is. . Szerintem megpróbálhatjuk. .
Megpusziltam Louis száját, mire ő megcsókolt.
- Többet kéne virágokat hordanod a hajadban - vigyorogtam.
- Akkor többször jövünk ide.
Louis elengedte a kezem és a simogatni kezdte az arcom.
- Tuti van valami bőrápolási rutinod, amit külön rád fejlesztettek ki és attól ilyen puha az arcod - suttogta, majd puszilgatni kezdett és visszakerültünk abba a pozícióba, amiben nem rég csókolóztunk.
- Puha az arcom?
- Mhm. .
- Hát. . Neked már nem ártana megborotválkoznod - vigyorogtam.
- Rohadj meg - hagyta abba az arcom puszilgatását.
- Vicceltem. Tökéletes vagy.
- Mondta ezt egy híres énekes, akinek 19 évesen baba arca van.
- Inkább fogd be - csókoltam meg.
Louis úgy tervezte, hogy csak délelőtt leszünk kettesben, de csókolózás közben mindketten elvesztettük az idő érzékünket. Végül délután háromkor mentünk haza.
- Naa, mesélj te pasizó gép! - vigyorgott Niall, mikor megérkeztem.
- Csókolóztunk. Sokat.
- Ez gyorsan ment, és miért van egy virágkoszorú a hajadban?
- Ő csinálta.
- Elég szűkszavú vagy. Történt valami?
- Azt hiszem szerelembe estem két hét és négy találkozás után - dőltem az ágyamba.
- Jó ilyennek látni. Sokkal szabadabb vagy, mint amikor Simon ugráltat. Jut eszembe! Elküldte az új dalokat, amiket meg kéne tanulnod a koncertre.
- Majd aztán megnézem. Mit szólnál, ha az Another World-ben a girl helyett ezentúl boy-t énekelnék? - kérdeztem a plafont bámulva.
- Hogy. . Simon kinyírna?
- Igaz. . Erre nem gondoltam.
Küldtem egy képet Louis-nak, hogy meg mindig rajtam van a virágkoszorú, amit készített. Nem kaptam választ, ezért elő vettem a laptopom és megnéztem az emailjeim között az új dalokat. Mintha Simon megérezte volna és pont abban a pillanatban hívott fel.
- Említettem, hogy szerveztem neked egy kamu barátnőt? - kérdezte köszönés nélkül.
- Hogy. . Mi?
- Jövő hét közepén Doncaster-ben lesz és csinálunk rólatok pár képet, amik kikerülhetnek.
- Nem, nem lehet. Kikapcsolódok a koncertig és ez minden lenne csak nem kikapcsolódás. Nem vállalom.
- Késő. Alá van írva. Nem kell mindig nyilvánosan mutatkoznod vele, csak 1 nap. Érdekel a cikk címe? Harry Styles-t titkos barátnője meglátogatta Doncaster-ben a koncert előtt, mert nem tud majd ott lenni. És a koncert után jössz Amerikába, ahol még több kép és cikk készül majd rólatok.
- Nem.
- De igen. Örülj, hogy nem kell vele aludnod.
- De csókolóznunk biztos kell majd.
- Csak a képek erejéig. Hogy tetszenek a zenék?
- Jók. Jó éjt - nyomtam le.
- Mi történt? - ült át az ágyamra Niall.
- Simon kamu barátnőt rendezett nekem jövő héttől.
- Kicsit rosszul időzített. .
- Kicsit? Elrontotta vele az egész napom.
- Figyelj. Amikor nem kell a csajjal lenned lehetsz Louis-val.
- Tudom, de. . Akkor is. . Nem akarok még többet hazudni. .
- Harry! Én egy zseni vagyok!
- Igen?
- Lázadhatnál a koncerten az Another World-ös ötleteddel. Ha még tartani fog a Louis dolog. . És elég elszánt és szerelmes vagy, szóval nem kételkedem. . Akkor névtelenül beszélhetnél róla. Megemlíthetnéd, hogy egy számodra fontos embernek küldöd. Utána Simon kinyír, de. .
- Zseni vagy! Niall! Imádlak! - ugrottam fel. - Plusz pont, hogy Louis kedvence az Another World.
- Tudom, hogy imádsz. Amúgy. . Szerintem ne mondd el rögtön Louis-nak, hogy lesz kamu csajod. Még nagyon az elején vagytok.
- Majd. . Két nappal előtte szólok neki. .
A napom további része az Another World fiúra írásával telt. Bár Louis-nak már elénekeltem egyszer, nem ártott a tökéletesítés és abban a pillanatban ezt fontosabbnak tűnt, mint az új dalokat gyakorolni.
Észre sem vettem, hogy Niall átment a saját szobájába és az is teljesen kiment a fejemből, hogy figyeljem Louis mikor válaszol. Az egésznek az lett a vége, hogy elaludtam a dal átírásban, majd a telefonom folyamatos rezgésére ébredtem. .
YOU ARE READING
Another World - Larry Stylinson ff. [✓]
FanfictionMegesik, hogy valakivel véletlen egybe sodor a sors, de úgy érezzük többet nem láthatjuk az illetőt. Így történt ez Harry Styles esetében is, mikor saját koncertje után a mosdóban szó szerint bele futott egy fanjának a bátyjába, aki nem a megszokott...