>Todoroki<

260 19 0
                                    

Ahojte, tady Andy 😉

Dneska tu mám tu slibovanou pikantní kapitolu, která je jen pro 15+ a není vhodná pro homofobiki 😉 Takže pokud nejste ani jedno, ani druhé, vítejte úchiláčkové 😂

Pokud jste jedno z výše uvedené, tuhle kapitolu můžete klidně přeskočit😉


          ,,Doufám, že spolu skončí. Opravdu se k sobě hodí." usmál se na mě Izuku a já ho pevně objal. Už jsme byli sami u mě v pokoji a mazlili se v posteli. Byl už večer a povídali jsme si o Shinsovi a Kaminarim.

          ,,Souhlasím s tebou." dal jsem mu pusu na tvář a on se roztomile zavrtěl. Položil mi hlavu na hruď a spokojeně si povzdychl.

          ,,Myslíš si, že se podařilo panu Aizawovi přemluvit jeho rodiče?"

          ,,Jak ho tak znám, myslím, že ano." začal jsem ho hladit po zádech. Izuku zvedl hlavu a usmál se na mě. Pak se ke mě natáhl a dal mi jemný polibek. Já se celý uvolnil a polibek jsem mu opětoval. Přitáhl jsem si ho blíž a pevně ho objal. On se do polibku lehce zasmál. Bože, proč jen musí být tak roztomilí.

          ,,Shoto?"

          ,,Ano?" neodpověděl a jen na mě koukal. Pak se ke mě opět natáhl a znova mě políbil. Tenhle polibek byl ale jiný. Byl hladový, ale přesto něžný. Byl plný chtíče, ale zároveň plný lásky. Hned jsem pochopil jeho otázku a vklouzl jsem mu rukama pod tričko a hladil mu jeho záda. On mi spokojeně vzdychl do polibku a kousl mě do spodního rtu. To mě trochu zaskočilo, protože to moc často nedělá. On se jen usmál a své rty přesunul z mích na můj krk.

          ,,Izu..." na krku jsem hrozně citlivý a on to sakra věděl. Stále nemluvil a jen mi opusinkovával celí můj krk. Já se všemožně i nemožně prohyboval do jeho rytmu a poddával se slasti a spokojeným vzdychům. ,,Izuku... Neblbni."

          ,,Prosím." zakňučel a dal mi další hladový polibek. Sakra mě snad bouchne hlava. Rychle jsem mu sundal tričko a překulil ho pod sebe. On se na mě chvíli překvapeně díval, ale pak svůj pohled zase změnil na úsměv. Já si sundal mezitím svoje tričko a pak jsem se mu vrhl na jeho hrudník. Rozdával jsem mu polibky po celém trupu a on spokojeně vzdychal. Pak jsem se dostal k jeho bradavkám a jednu z nich jsem olízl. On se prohnul a hlasitě vzdychl. Tohle bylo zase jeho citlivé místo.

          ,,Shoto..." Líbilo se mi když volal moje jméno v euforii slasti. Jemně jsem ho do té bradavky kousl a jednou rukou mu hladil tu druhou. ,,Probo.... haaaa." ozval se až skoro zařval a já se vítězně usmál. Prostě ho umím uspokojit na sto procent. Volnou rukou jsem se vrhl na jeho kalhoty a začal je pomalu rozepínat.

          On my se sundáváním pomohl tím, že když se prohnul, nadzvedl zadeček a já mu je tak mohl snadno sundat. Z bradavek jsem se přesunul na jeho krk a jemně ho tam kousnul. On zase hlasitě vzdychl a obmotal mi ruce kolem krku. ,,Izuku..." vzdychl jsem jeho jméno a neudržel se. Dal jsem mu pořádný polibek a jazykem pronikl de jeho úst. On se mi nebránil a tím svým přivítal můj. Takhle jsem vydrželi asi minutu, než jsem začal pociťovat těsné spodní prádlo.

          ,,Shoto... prosím... už začni." vzdychal udýchaně do polibku a tvářil se... no prostě eroticky. Ahhhh já ho miluju.

          ,,Dobře, ale nejdřív my musíš sundat kalhoty, zapomněl jsi?" zavrněl jsem mu do ucha a on se celý uvolnil a pak mě poslušně poslechl. Rukama se přesunul k mým kalhotám a začal je sundávat. Já mu napomohl tím, že jsem si klekl. On se posadil a pak mi sundal i trenýrky. Usmál se na mě a políbil mi mého kamaráda. Já se musel kousnout do spodního rtu. Bože to jsou muka. On je prostě dokonalí.

          Chvíli mi ho jen tak pusinkoval, ale pak si ho celého strčil do pusy. Asi odpadnu. ,,Izuku... Sakra..." bylo mi úžasně. ,,Po...počkej.... Já... už...." snažil jsem se ho zarazit, ale on se nepustil. Aniž bych to mohl nějak zastavit, jsem se mu udělal rovnou do pusy. ,,Izuku, promiň já tě varo..." On to spolkl?

          ,,To nevadí." usmál se na mě a přitáhl si mě do polibku. Zase jsme se nějakou chvíli líbali, než jsem se museli odtáhnou kvůli kyslíku.

          ,,Dobře, teď ty. Otoč se." poslechl mě a klekl si na všechny čtyři. Já si zatím naslinil tři prsty a druhou rukou mu sundal jeho trenýrky. Zlehka jsem ho pohladil po jeho zadečku a pak mu opatrně strčil jeden prst do otvoru. On trochu ztuhl a sykl bolestí, ale pak se rychle uvolnila já tam strčil druhý prst. V tem moment se opět prohnul a hlasitě vzdychl. Těmi prsty jsem začal trochu hýbat, aby si na to zvykl. Po chvilce jsem mu tam strčil i třetí a on zase trochu sykl bolestí. ,,Jsi v pořádku?"

          ,,Jo... Dělej." je tak sladkej.

          ,,Dobře lásko." vytáhl jsem svoje prsty a rychle nasadil sobě i jemu kondomy, které jsem si vzal ze svých kalhot. No tak chodím s kondomama po kapsách. Nedivte se mi, když mám za přítele takového cukrouše jako je Izuku Midoriya.

          ,,Jdu na to." upozornil jsem ho a pak jsem do něj pomalu vstupoval. On se opět prohnul a hlasitě heknul. Možná až moc.

          ,,Sohotooooo..." nevlezl jsem do něj na doraz a chvíli jsem vyčkával na jeho povel. Byl jsem k němu opatrný, protože jsem mu nechtěl ublížit. ,,Můžeš." špitnul a já se začal pomalu pohybovat. Po chvilce se ke mě přidal a pohyboval se v proti směru. Postupně začal udávat tempo on. Takhle jsem se na tom domluvili, protože je to tak pro něj lepší. Navrhl jsem to já.

          Začal zrychlovat a já se mu přizpůsoboval. Podlomili se mu ruce a on tak byl na svých loktech. Já si jeho horní polovinu těla opřel o svoje a natočil jsem mu hlavu na sebe. Potom jsem ho pořádně políbil a on mě pohladil po tváři. Izuku si začal pomalu lehat a otáčel se na záda. Já ho opatrně položil a jednu jeho nohu jsem si zahákl na rameno.

          ,,Shoto..."

          ,,Hmmm?"

          ,,Miluji tě."

          ,,Já tebe taky miluju." usmál jsem se na něj. Pronikl jsem do něj na doraz a on v extázi orgasmu zavolal moje jméno. Já jsem hlasitě vzdychl a svoje tempo jsem trochu navýšil.

          ,,Shotooo... už budu... budu..."

          ,,Posluž si." zašeptal jsem mu do ucha a společně jsme se udělali. Já z něho vystoupil a lehl jsem si vedle něj. Oba jsem popadali dech z orgazmu a stále ještě trochu vzdychali.

          Izuku se na mě otočil a položil mi ruku na tvář. Já svoji položil na tu jeho a usmál jsem se na něj. ,,Měli by jsme se jít osprchovat, protože ráno to určitě nestihneme." opětoval mi úsměv a pomalu se začal zvedat. Já byl o trochu rychlejší a když se posadil, už jsem si ho vzal do náruče jako svojí nevěstu. ,,Oi... Co to blbneš?"

          ,,Nenamáhej se lásko. Chci si tě do sprchy odnést." jen se tomu zasmál a opřel se mi hlavou o rameno. Bože, ochraňuj mojí duši, protože já rozhodně kvůli jeho roztomilosti a dokonalosti umřu.

_________________________________________

Ták a je to 😁
Snad jste spokojení a doufám, že se tato "scéna" povedla napsat, protože něco takového píšu poprvé 😅

U další kapitoly,
ADIOS

Destiny (ShinKami)Kde žijí příběhy. Začni objevovat