>Shinso<

229 23 8
                                    

          ,,Chceš řídit a nebo navigovat?" Kaminari vypadal touhle mojí otázkou dost vyjeveně. Chvíli mlčel a váhal dokud se nepostavil zase na nohy a ukázal na sedadlo.

          ,,Tak řiď ty. Já budu navigovat." tvářil se zvláštně, ale radši jsem to neřešil a posadil se. Hned na to se na mě Kaminari usadil a trochu sebou zavrtěl. Byl překvapivě lehký, ale to si můžu myslet teď a po několika kolech už bude o něco méně lehčí.

          ,,Dobře. Nastavím vám všem stejnou obtížnost a počet kol. Dáme pro jistotu jedno, ale za to delší?" ozval se Sero a už se vrhl na ovládání Bakuga a Kirishimi. Všichni jsme souhlasili a on to pak nastavil i u nás. ,,Tak jo. Kiri, Denki. Zpusťte hru." oba poslechli a já cítil jak se volant v mích rukou trochu uvolnil.

          ,,Bakugou a jedemé." zavelel Kiri a Kaminari také dupl na plyn. Já ucítil jak volant trochu zaškubal.

          ,,DO LEVÁ." zakřičeli oba dva a já a Bakugou jsme zahnuli ve stejný moment. ,,DO PRAVÁ." ozvali se opět a my je poslechli.

          ,,Jooo, Bakugou trochu do leva a pak na setinu prudce doprava." zajásal Kiri a Bakugou to udělal. V ten moment jsem ucítil jak mi volant sám zahl doprava. Jen tak tak jsem to zarovnal. Bakugou se začal zlověstně smát.

          ,,Hele, Kiri to byla podpásovka." zasmál se Kaminari a mě hned došlo, že do nás vrazili a tím se dostali do vedení.

          ,,Sorry kámo, ale je to závod. Bakugou, mírně doprava."

          ,,Promiň Shinso." zakňučel Kaminari

          ,,To nic. Hlavně si všímej cesty." je to těžší, než to vypadá.

          ,,Mírně doprava." a takhle to nějakou tu dobu šlo dokud nebyl konec hry. Samo sebou vyhráli ti dva.

          ,,Tak jsme nevyhráli. Doufám, že jsi v pohodě." zahihňal se Kaminari a trochu opatrně se mi podíval do očí.

          ,,Děláš si legraci, že jo?"

          ,,Ne?" znejistil, protože jsem použil neutrální tón.

          ,,Byla to zábava. Tak se za prohru neomlouvej. Byli dobří."

          ,,JEN DOBŘÍ? BYLI JSME ÚŽASNÍ. JSME LEPŠÍ TÝM NEŽ VY DVA." ozval se nasraně Bakugou

          ,,No je prosím tě." protočil jsem očima. Bakugou mi už chtěl na to něco říct, dokud se nespustila muzika a z dálky se neozvala Jiro.

          ,,Lidičký. Pojďte na parket. Taneční party začíná." a všichni se vydali tancovat. Já zamířil k baru, kde byli Tokoyami, Shoji a Todoroki.

          ,,Ahoj. Vy netančíte?"

          ,,Ani ne." odpověděl jednoduše Todoroki a ti dva souhlasně přikývli. Já se k nim posadil a pan Amigo, jak se nechal oslovovat Serův strejda mi podal nějaký drink.

          ,,Na účet podniku chico."

          ,,Děkuju."

          ,,De nada." a pak odešel.

          ,,Čiko co? Dena...cože?" nechápal jsem.

          ,,To je španělsky chlapče a není zač." ozval se opět Todoroki a usrkl si ze svého drinku. Já jen přikrčil rameny a taky ochutnal. Bylo to trochu hořké, ale hned to dostalo sladkou ovocnou chuť. Je to docela dobrý. Napil jsem se znova.

          ,,Jak dopadli závody?" promluvil Shoji a podíval se na mě.

          ,,Cože?"

          ,,Viděli jsme jak jsi společně s Kaminarim závodil proti Bakugovi a Kirishimovi. Kdo vyhrál?" pokračoval Tokoyami.

          ,,No žiju jak já, tak Kaminari. Můžete jen hádat."

          ,,Takže jste prohráli." zasmál se Shoji. Pak jsem jim ve zkratce popsal průběh závodu a kluci se jen smáli, když zjistili, že první podvod způsobil Kirishima. Samo sebou pak další dva udělal Bakugou. Stále nevím jak, když přes Kiriho neviděl.

          ,,Tak tady vás mám." od tanečního parketu k nám mířil Sero a díval se na Tokoyamiho a Shojiho. ,,Potřebuju vaší pomoc kluci."

          ,,Co se děje?" ozval se Shoji.

          ,,Chci nachystat takovou menší hru pro ostatní, ale potřebuji vás u toho. Pomůžete mi?" kluci jen přikývli a pak se se mnou a Todorokim rozloučili.

          ,,Jak se zatím bavíš?" promluvil najednou Todoroki, když ti tři odešli z doslechu.

          ,,Ujde to. Myslel jsem si, že to bude horší."

          ,,Horší?"

          ,,Nečekal jsem, že ty závody budou taková zábava."

          ,,Tak to chápu. Koukám, že ti nevadí, že jste prohráli. Asi nebudeš moc soutěživí, že?"

          ,,V tomhle nejsem, ale kdyby šlo o něco důležitého, dal bych do toho plné nasazení." chvíli nastalo mezi námi ticho. Jen jsem sledoval spolužáky jak blbnou na parketu a navzájem se rozesmávají šílenými tanečními kreacemi.

          ,,Všiml jsem si, že jsi na sraz přišel s Kaminarim. Vy jste byli spolu?" ozval se najednou Todoroki.

          ,,Jo. Pozval mě do jedné restaurace na hamburger." ukázal jsem mu tašku s logem restaurace, ve které jsem měl můj nedojedenej oběd.

          ,,A jaký to bylo?"

          ,,Chutnalo to dobře."

          ,,Já myslel být s ním. Ale je fajn, že jste se nadlábli." trochu se pousmál.

          ,,Aha...no... Bylo to ze začátku zvláštní." zmateně se na mě podíval a já si jen trochu povzdychl. Mám mu říkat o jeho divném chování? Možná bude vědět proč to dělá. ,,Víš, Todoroki. Kaminari se poslední dobou choval zvláštně. Pořád přede mnou zdrhal a koktá. Myslím si, že má horečku."

          ,,Proč si to myslíš? Jenom proto, že koktá?"

          ,,To ne. Nevím proč koktá, ale chvílema je celej červenej." Todoroki se najednou hlasitě uchechtl. ,,Co je?"

          ,,Nenapadlo tě třeba, že rudne i z jiného důvodu?"

          ,,Ani ne."

          ,,Co když to má stejný důvod." nechápavě jsem se na něj podíval. ,,Myslím to jeho zdrhání, koktání a rudnutí." udělal jsem stejný pohled. On se opět uchechtl a z příma se na mě podíval, ,,Shinso, vím, že jsi pozorný a hned tak něco ti neunikne. Zkus si všímat všeho kolem sebe." ani to nedořekl a přiběhl k nám Midoriya.

          ,,Shoto, pojď si zatancovat. Prosím." použil psí oči a Todoroki se na něj usmál.

          ,,Dobře zlato. Ale jen jeden tanec. Tohle jsem ochotný udělat jen pro tebe." Midoriya se na něj nejistě usmál a Todoroki si vzal jeho ruce do rukou. Postavil se a dal mu pusu na tvář. Okamžitě změnil barvu. ,,Jsi tak roztomilí, když změníš barvu na rajčátko."

          ,,To-Todoroki-kun." zapískal Midoriya a přimáčkl se mu na hruď.

          ,,Promiň Shinso, ale budu muset jít." objal Midoriyu a pomalu se s ním vydával na parket.

          ,,To nic. Užijte si tanec." absolutně jsem nepochopil, co se právě stalo. Todoroki mi jasně mluvil do duše, ale nejsem si na sto procent jistý, co tím myslel.

          Co přesně mám sledovat? Proč takhle k Midoriyovi mluvil přede mnou?  Nenaznačoval mi něco? Je fakt, že se teď Midoriya choval podobně jako tenkrát Kaminari. Něco mi uniká...ale co?

Destiny (ShinKami)Kde žijí příběhy. Začni objevovat