Tamam bu pek bir şarkı değil ama neyse devam edin hfghdgdfjkhgodf
ha bir de mecburdum aşklar shiplemiyom ama neyse...
devam edin
_____________________________________________
''Ölüyorum anlasana, gözlerimin önünde birbirlerini seviyorlar!'' Ginny bunu ağlarken söylemişti. Devam etti '' Ben işkenceler içinde kıvrınırken, onların mutluluğundan ölüyorum!''
''Ben nasıl yaşıyorum zannediyorsun!'' Harry de bunu ağlayarak söylemişti.
''Yardım et bana ölüyorum!''
''Ne yapacağız ki? Seviyorlar birbirlerini.'' Harry hala ağlıyordu.
''Onları ayırmalıyız bir şey yapmalıyız, yoksa gitgide öleceğim ben!''
Bay ve Bayan Potter ise, Harry'nin odasından gelen ağlama seslerini duyunca biraz endişelenmişti ama Bayan Potter konuştu '' Herhalde barışıyorlar ama biraz kavga etmişler sanırım.''
''Galiba.'' dedi Bay Potter.
Ginny ve Harry 4 ay önce ayrılmışlardı. Bu yüzden Bay ve Bayan Potter onların barışmak için tekrar buluştuğunu düşünmüşlerdi ve bunun için seviniyorlardı. Ginny ve Harry'nin niyeti bambaşkaydı. Draco ve Astoria'yı ayırmayı düşünüyorlardı. O sırada Ginny ortaya fikir attı
'' Tekrar çıkalım! Yani öyle yapalım, zaten yeni çıkmaya başladılar hemen ayrılırlar onları kıskandıralım.''
''Ya kıskanmazlarsa?''
''Ya kıskanırlarsa?''
''Peki, yarın okulda görüşürüz eski olan ama şakacıktan yeni sevgilim.''
''Görüşürüz!'' deyip odadan çıktı Ginny ve Bay ve Bayan Potter'a iyi geceler dileyip çıktı.
Ginny kapıyı açıp dışarı çıkarken Harry'nin erkek kardeşi Joe içeri girdi ''Merhaba Ginny.''
''Merhaba ve güle güle!'' Ginny gülümseyerek söyledi ve evden çıktı.
Joe, ela gözlerini Harry'ye çevirip sordu ''Ne oluyor?''
''Ginny ile barıştığını söyle.'' dedi Bay Potter.
''Şey... evet biz barıştık.''
Şakacıktan. içinden dedi.
'' Ne güzel bir haber bu böyle! Molly çok sevinecek!'' dedi Bayan Potter.
____________
''Merhaba anne!''
''Barıştığınızı biliyorum Lily söyledi!'' Molly yüzünde kocaman bir gülümsemeyle söyledi.
'' Acaba onunla çıktığımızda böyle tepki verecek misin?'' Ginny bunu sadece kendisinin duyabileceği bir sesle söyledi.
''Ne dedin?''
''Bir şey yok.'' Yüzüne yapmacık bir gülümseme taktı. Ardından devam etti ''Ben yatmaya gidiyorum iyi geceler!''
Ginny yatağa girip yorganını üstüne çektiğinde Ron'un sinirli sesini duydu ''TANRIM YENİDEN Mİ?!'' Ginny bana ne der gibi omuzlarını kaldırdı ve gözlerini yavaşça kapattı.
Harry telefonu gelen mesaj sesi ile tam uyuyacakken uyandı. Mesaj Ron'dan gelmişti ve şöyle yazıyordu:
Ron: yarın okula erken gel sürprizim var sana
Ron: Görüldü atıp kaç hemen neyse iyi geceler
✅✅Görüldü
Harry anlamıştı 'sürprizin' ne olduğunu ama sadece sert bir şekilde yutkunup, telefonu elinden bıraktı ve yattı.
____________
''Heyecanlanma sadece elimi tut ve eskisi gibi ol. Görevimiz Astoria ve Draco' yu ayırmak. Ron sana bir şey yapmayacak akşam bir anda o mesajı yazmış ben konuştum onunla.''
''Tamam. Son cümle nedense içimi hala rahatlatmadı.''
Okulun bahçe kapısından içeri girdiklerinde, Draco ve Astoria'yı el ele gördüler. Harry, öyle bir kıskaçlıkla ikisine bakıyordu ki, Ginny Harry'nin kolunu dürtmek zorunda kaldı. Sınıfa girdiklerinde Draco ve Astoria yanlarına gelip bir sohbet başlattı.
''Sizin için sevindim.'' Astoria yüzünde bir gülümseme ile söyledi.
''Teşekkürler.'' dedi Ginny
''Sanırım Mcgonagall geliyor. Yerimize geçmemiz gerek.'' diyerek gittiler.
Harry Ginny'nin kulağına eğilerek söyledi ''Gram kıskanmadılar.''
''Evet.''
____________
''GRAM KISKANMAMIŞLAR DRACO! TEKRAR BARIŞMIŞLAR!''
''Kahretsin!''
Draco ve Astoria teneffüste boş bir sınıfta kavga ediyorlardı.
''Ben dayanamayacağım!'' diye bağırıp boş sınıftan dışarı çıktı. Arkasından Draco bağırdı
''DUR PLANI BOZACAKSIN!''
Astoria dinlemeyip Ginny'nin yanına koştu ve hızlı hızlı konuştu ''Ginny ben aslında seni seviyorum ve Draco ile Harry ve seni kıskandırmak için çıkmış gibi yaptık çünkü o da Harry'yi seviyor yani şey demek is...'' Ginny bir sürü insanın içinde Astoria'nın dudaklarından öptü.
''SÖYLEMEDİM DE!'' dedi Draco anı bozarak.
''Söyledim.'' Astoria cevap verdi ve Ginny konuştu.
''Harry'de duydu ve...''
''BENDE SENİ SEVİYORUM DRACO!'' Harry koşarak Draco'nun boynuna atladı. Arkadaki Hermione, Ron, Cho Chang ve Dean Thomas şaşkınlıkla izliyordu. Ron 'NE OLUYOR LAN?!' modundaydı, Herm hem mutlu hem kafası karışık gibi duruyordu, Cho ve Dean ise kıskaçlıktan ölüyordu aralarına Pansy'de katıldı. Astoria ise o kadar şaşırmıştı ki sevinememişti bile. Sonra dudaklarından kelimeler döküldü
''Mutluluktan öleceğim...''
____________
Bu kadardı shiplemiyorum derken Drarry den bahsediyordum...
neyse
İstediğiniz şarkı varsa
buraya
yazın!
Oy ve yorum yapmayı unutmayın!
birde şuraya prim yapın Allah rızası için
dilencilik bitmiştir
Görüşürüüüüüüüüüüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter|| oneshots
ФанфикŞarkılar ve Harry Potter oneshotları, sanırım bu kadar.