ben bir şey yaptım-
çok üzgünüm çünkü ben bir bölüm üzerinde çok çalıştım ve sonu asla gelmeyecek bari gelene kadar yeni bir şeyler yazayım da kafam dağılsın
bölüm hinny bölümü ve bence konuyu az çok anladınız :)
***
Savaş biteli ve Voldemort gideli yaklaşık 2 yıl olmuştu ve Harry şaşırsa da normal bir hayatı, bir evi ve işi vardı. O 2 yılı kısaca özetlemek gerekirse savaştan sonra Hogwartstaki son yılını okumasına gerek kalmadan seherbazlık eğitimi teklifi almıştı ve en yakın arkadaşı Ron ile beraber kabul etmişlerdi, şu anda eğitimin sonlarındaydılar. Savaştan sonra bir süre Weasleyler ile beraber kovukta kaldı. Weasleyler her ne kadar bunu dert etmese de kendini çok suçlu ve mahcup hissediyordu bu yüzden annesinin ve babasının eğer Voldemort belası olmasaydı kalacakları eve yani Potter malikanesine taşınmıştı.
Şatafatı ve bu büyük evleri sevmezdi ama bu ev hoşuna gitmişti ve burada kalmaya karar verdi. Evde kalırken de eski eşyaları bol bol karıştırdı ve bol bol yeni anılar, hareketli fotoğraflar, mektuplar buldu. Kesinlikle bu evi çok seviyordu. Evdeki en sevdiği şey ise quidditch oynamak için harika ve büyük bahçesinin olmasıydı ayrıca bahçede oturup kahvaltı yapmak en sevdiği şeylerden biri haline gelmişti.
Bugün yine bahçede kahvaltı masasında, kahvaltı yapmak için oturmuş ve gelecek postasını eline almıştı ama bu sefer yanında Ginny de vardı ve beraber kahvaltı yapıyorlardı. Aslında bunu her hafta en az bir kere yapıyorlardı ama sonra ikisi de aşırı yoğun olmaya başlamış ve buna bir süre ara vermek zorunda kalmışlardı çünkü artık Ginny bir Holyhead Harpies oyuncusuydu ve Harry'nin eğitimleri daha da sıkılamıştı. İlişkilerini yaklaşık 2 yıldır sorunsuz şekilde büyücü dünyasında gizlemeyi başarmışlardı. En azından öyle sanıyorlardı ki Harry'nin okuduğu haberle kaşlarının çatılması bir olmuştu.
"Gerçekten nasıl okuyorsun şu gazeteyi? Rita şu aralar hakkımda çok fazla şey sallıy or, nrymiş gördüğüm her erkekle çıkıyormuşum. Gazeteyi elime almak istemiyo-." dedi Ginny ama Harry onu bölüp konuştu
"Merlinin sakalı! Nasıl olur? O gün çok emindik bizi kimsenin görmediğine!"
"Harry neyden bahsediy- yoksa? Olamaz!" Ginny hızlıca ayağa kalkıp Harry'nin yanına yaklaştı ve beraber o da okumaya başladı.
"KIZIL FIRTINA VE HARRY POTTER BERABER GÖRÜLDÜ
Daha önce de beraber görülen ikilinin beraber olduğunu sizinle paylaşmıştım ama onlara çok yakın olan ortak arkadaşları Hermione Granger sadece iki dost diyerek bunu yalanlamıştı. Ancak dün akşam çift el ele bir şekilde görüldüler ve bunlar fotoğrafçılarımız tarafından fotoğraflandı. -syf. 7- Böylece Ginny Weasley'nin yeniden Harry Potter'ın listesinde adının yazdığını söylemek yanlış olmaz. Ginny Weasley ise geçen haftalarda, kendisiyle aynı dönemde okuyan Andrew Taylor ile görülmüştü ve şuan büyücülük dünyasında ilişkileriyle fazla anılıyor, açıkçası biraz hızlı gidiyor.
Rita Skeeter"
Harry okuduğu gazeteyi hızla alıp hızlıca buruşturdu ve asasıyla yaktı. Rita'dan ve insanların hayatlarına burnunu sokmasından nefret ediyordu.
"Listeymiş, sanki her hafta başka biriyle görülüyorum! Manyak kadın!" Harry sinirlice bağırıyordu.
"Cidden bir bu eksikti! Bu kadın aklını yitirmiş, hızlı gidiyormuşum!" diye ona katıldı Ginny ve devam etti "Papatya çayı lazım bana ama o bile beni sakinleştiremez şuan!"
"Offf!" Harry seslice bir iç çekti. " Düşünsene -övünmek istemiyorum ama- sen büyücülük dünyasını kurtarmışsın ve canını tehlikeye atmışsın ve tek konuştukları şey senin ilişkin ve yanında kimin dolaştığı!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter|| oneshots
Fiksi PenggemarŞarkılar ve Harry Potter oneshotları, sanırım bu kadar.