''Sadece 'evet' de.''

138 6 166
                                    

  Sıradaki şarkı 

Love Story - Taylor Swift

Bu şarkıyı @JessicaBrown27  istedi ve yazdım bence çok güzel oldu. Oneshot olduğu için kısa kestim ama bundan iyi kitap olur.

Voldemort yok ama büyücü dünyası

hadi okuyun

yorum yapın

***


Üstündeki saten, yeşil elbiseye tekrar baktı Astoria. Güzel durmuştu üzerinde. Bugün Parkinsonların her yıl yaptıkları balo gibi bir şey vardı pek katılmaya gönüllü değildi ama ablası ile inatlaştığı için gelmek zorunda kalmıştı. Ablası ile asla anlaşamamışlardı. Hiç arkadaşı yoktu, asosyaldi. Tek arkadaşı vardı onunla 15 yaşında tanışmıştı, yine Parkinsonların düzenlediği bir baloda, sarışın bir çocuktu. Gözlerini kapattı ve o günlere geri döndü.

flashback

 Ablası neden  bu kadar  geri zekalı olmak zorundaydı ki? Neden bütün utanç verici anılarını iğrenç arkadaşlarına söylüyordu ki? Bunları düşünürken esen soğuk rüzgarla birlikte titredi. Yaz olmasına rağmen fazla soğuktu. Aşağıya baktığında, balo elbiseleri giymiş insanlar ve ışıklarla süslenmiş bir yol gördü. Bir de platin sarısı saçlı bir çocuk. Aşağı onun yanına inmeyi düşündü çünkü endişeli gözüküyordu ve onun yanına indi.

 Anlaşılan çocukta onu görmüştü. Kalabalığın arasından kendine yol açarak gitti ve Astoria'nın yanına geldi. Kısa bir süre durup ''Merhaba.'' dedi. Astoria ise karşılık olarak ''Merhaba, tuhaf görünüyorsun. Sorun mu var?'' diye en nazik ses tonuyla sordu. ''Evet var, bu lanet olası balodan nasıl kurtulabilirim?'' 

''Ne oldu normalde senin yaşındaki aptal çocuklar için bu balolar güzel kızlarla dolu değil midir?''

''Evet öyle ama... eski sevgilim Pansy peşimi rahat bırakmıyor ondan nasıl saklanacağımı bilmiyorum. Buradan defolmam gerekiyor.''

''Ew, Pansy mi? Onunla nasıl sevgili olabildin cidden ben yüzünü bile görmeye tahammül edemiyorum.''

''Aslında her şey isteğim dışı gelişti... uzun hikaye. Nasıl ortadan kaybolabilirim?''

''Aslında bende ortadan kaybolmayı diliyorum. Bir yol biliyorum benimle gel.''

Kız çocuğun kolundan tuttu ve  çekiştirmeye başladı. Çitlerden uzun eteğini kaldırıp geçti. 

Biraz uzaklaştıklarında, bir göl kıyısına geldiler. Hava karanlık olmasına rağmen etrafı güzel dolunayın ışığı aydınlatıyordu. Bu gece ay sanki fazla parlaktı. Sarı saçlı çocuk eline bir taş aldı ve göle attı ve taş sekmeye başladı.

''Ben Astoria, sen kimsin?''

''Gerçekten beni tanıyamadın mı? Draco, Malfoy Ailesinden.''

''Şu Greengrasslar'ın ölesiye düşman olduğu Malfoylar?'' kız şaşkın bir şekilde sordu.

''Evet, şu herkesle dost olup Greengrasslar ile düşman olan Malfoylar.''

''Annem ve babam Draco Malfoy ile kaçtığımı öğrenirlerse bizi yaşatmazlar.''

''Neden?''

''Çünkü ben bir Greengrass oluyorum, ve sende lanet olası Malfoy.''

''NE? HASSİ*TİR BABAM BUNU DUYARSA NE OLUR HABERİN VAR MI?''

Harry Potter|| oneshotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin