''Kalmana ihtiyacım var...''

136 8 111
                                    


Çok uzun zamandır bölüm atmıyordum iyi oldu

@zepzzep in isteği 

Stay

bununla ilgili baya düşündüm jily ye çok uyuyor drastoria da olabilir ama onu bir dahaki bölüme sakladım ups spoi verdim 

p***r yok 

 şarkı ile pek alakası olmayacak sadece nakarat kısmı uyuyor 

neyse okuyun

------------

James Potter, küçükken en yakın arkadaşı Lily ile buluştuğu gölün kenarında Lily'yi bekliyordu. Herhalde kızıl kız ona sinirlenmişti çünkü 1 aydır James'in yüzüne bile bakmazken, çocuğun yanına kıpkırmızı bir suratla gelip onunla konuşması gerektiğini söylemişti. James bunları düşünürken çok kızgın bir ses duydu

''BANA BİR DAHA SEVERUS'A BULAŞMAYACAĞINI SÖYLEMİŞTİN!''

''Ne?''

''ANLAMAMIŞ GİBİ YAPMA POTTER!''

''Anlamamış gibi yapmıyorum, anlamadım!''

''SEVERUS 2 GÜNDÜR ORTALIKTA YOK!''

''Severus ile alakalı her şey beni ilgilendiriyor ve ben farkında değilim?''

''ÇÜNKÜ ONUNLA SEN UĞRAŞIYORSUN!''

''BAK EVANS SANA BİR SÖZ VERDİM VE SONSUZA KADAR TUTACAĞIM, AYRICA BÖYLE BİR ŞEY YAPACAK OLSAM 1 AY BEKLEMEZDİM!''

''BANA YALAN SÖYLEME!''

''Beni hiç tanıyamamışsın Evans.'' diyerek gitti James.  Lily ise kıpkırmızı bir suratla orada kaldı.

-----------------------------------

''Anlamıyorum Pati neden Snape ile ilgili her şey beni ilgilendirmek zorunda?''

''İlk defa  Sümsükuse  Sümsükus demdin, iyi misin Çatalak?''

''CİDDİ BİR ŞEY KONUŞUYORUZ PATİ.''

''Biz ne zaman ciddi olduk?''

''PATİ LÜTFEN SUS.''

''Merhabalar gerizekalılar.'' Remus içeri, elinde üç paket çikolata ve çikolatalı süt ile girmişti. James elinden bir çikolatalı süt kaptı ve yerine oturdu.

''O yağlı saç için ben sevdiğim kızla arkadaşlığımı bozdum, Lily istedi diye onunla ve Lily ile bir ay boyunca konuşmadım, yüzlerine bile bakmadım. En azından Lily ile arkadaştık artık arkadaş değiliz. Ben Lily istedi diye okul değiştirmeye kalktım AMA O BEN İLE ARKADAŞLIĞINI KESİYOR VE BENİ SUÇLUYOR. Ona söz vermiştim ve sözümü tuttum çünkü verdiğim sözü sonsuza kadar tutarım. Onunla artık hiç bir şeyiz... biz artık bir araya gelmeyeceğiz...''

''Onu boş ver Çatalak. Etrafında bir sürü güzel kız var.''

''Konu beni sevip sevmemesi değil. Artık beni sevmeyeceğini kabullendim. Konu beni bu kadar yanlış tanıması ve beni kötü biri olarak görmesi...''

''Çatalak, LÜTFEN BUNU TAKMA ÇÜNKÜ BÖYLE ŞEYLER YAŞADIĞINDA HÜZÜNLÜ OLUYORSUN VE ETKİLENEN BİZ OLUYORUZ. Yeterli sanırım.''

''Aylak-'' o sırada James'in telefonuna bir bildirim sesi geldi. James telefonu eline aldı ve mesajlarına baktı. 

3 yeni mesaj.

Lily: üzgünüm James.

Lily: gerçekten bilmiyordum severus mesaj attı ve ailesi ile kavga ettiğini söyledi o yüzden 2 gündür yokmuş

Lily: beni affet lütfen


 James'in yüzünde büyük bir gülümseme oluştu ama kısa sürdü. Sirius elinden telefonu alıp hızlıca mesaj yazdı.

James: hayır

James: beni ne kadar üzdüğünün farkında mısın 

James: ben sana böyle bir şey yapsam affeder miydin 

Lily: ama james lütfen..

James: hayır Evans görüşmemek üzere

 Sirius, yazıları yazdıktan sonra telefonu James'e verdi.

''NE YAPTIĞINI SANIYORSUN SEN A*INA K-''

''Küfür yok Çatalak. Pati gayet iyi yaptın.''

James se cevap verdi.

''SİZİN SABAH KAHVALTIDA YEDİĞİNİZ GVEREĞİN, SÜTÜNÜ VEREN İNEĞİN, YEDİĞİ ÇİMLERİN HÜCRELERİNE PEPE İZLETEYİM. GÖRÜŞÜRÜZ.'' dedi ve çekti gitti.

-----------------------------------

 Ertesi gün teneffüste James, Lily' yi buldu ve onunla konuşmaya başladı.

''O mesajları Sirius yazdı. Lütfen beni affet. Sonra sana açıklama yazacaktım telefonumu vermediler. Lütfen affet beni kalmana ihtiyacım var eğer tekrar gidersen mahvolurum. Lütfen affet beni lü-''

Lily, James'e sarıldı ve konuştu.

''Anlamıştım zaten, benim tanıdığım James bana bunları söylemezdi.''

''Teşekkür ederim Lily. O zaman tekrar arkadaşız değil mi?'' 

''Sonsuza kadar.''

-----------------------------------

''İşte annenle böyle tuhaf bir ley yaşadık.''

''Konu Cho ile her tartıştığımızda, Ginny ' nin yanıma gelip bana tavsiye vermesiydi. Ne ara buraya geldik?''

____________________________________________

şarkı ile AŞIRI FAZLA uyumsuz oldu

ve asla Red TV göndermesi yapmadım yalan söylemeyin.

sıradaki şarkı belli.

Harry Potter|| oneshotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin