رواية حمدان ونورا بارت14 بقلمي رضوى وائل

43 10 37
                                    

مراد بوسامه ومسك ايديها وسلم:اهلا انا مراد.
أكرم بضيق:طيب انا هروح يا بابا تمام

تامر:طيب يا حبيبي طب وزينه؟

زينه بإبتسامه:انا هرجع بيتي انا كمان انا أهلي هنا برضه بس انا سافرت اكمل تعليمي بره واتعرفت بس على اكرم ❤❤

سلوى بإبتسامه:اوكي يا حببتي وصلها معاك يا أكرم.

مراد:طب انا ماشي ممكن اوصلها في طريقي وكده.

زينه ببرود:لأ معلش المره الجايه......

يلا يا أكرم ونزلت هي وأكرم وركبوا تاكسي.

مسك أكرم ايد  زينه:مالك يا حبيبتي؟

زينه بضيق:إنت ليه مقولتلهمش إننا مرتبطين؟

أكرم بإبتسامه:اختي تعبانه وفي المستشفي ماينفعش دلوقتي يا حببتي بس متقلقيش والله هقولهم.

زينه:طيب هو مين مراد ده انا مش مستريحاله كده. أكرم بضيق:مراد اه صديقنا في الشله وخاطب وفرحه قرب.
قالت بصدمه:اوف بجد!؟  ده ولا كأنه عنده فراغ عاطفي معرفش إيه ده بجد المفروض اصلا الواحد لما يكون خاطب ميكلمش بنات عشان خطيبته حتى أما هو عايز يتعرف.

أكرم بغيره:طيب مانتي برضه متكلميهوش ومراد ده فعلا بجد الله يكون في عون نورا لو شوفتي بتحبه قد إيه هتزعلي عليها أما مراد بجد مايستاهلش الحب ده.

زينه بحب:أكرم!

أكرم بإبتسامه:عيونه❤

زينه بتردد:إنت لو خطبتني هتكلم بنات زي مراد وكده؟

أكرم:حببتي مش هقولك مش هكلم بنات والكلام منا

أكيد هيصادفني كتير اتعامل مع بنات شغل او أي حد الأهم إني عمري ما هقل ثقتك فيا انا بحبك بجد وإنتي مكفياني..

راح مراد بيته ولقى نورا قعده مع مامته ومتعصبه جدا سابتهم ناهد وجه مراد قعد جنب نورا

وقال بإبتسامه:وحشتيني.

ضربته نورا بالقلم:إنت خاين...

(عند علي راح الجامعه وفضل مستني اشرقت تخرج بس ملقهاش بس شاف دارين فمشي بالعربيه قدامها ووقفها ونزل.

.علي:لو سمحت!

دارين بغرابة:مين😂

علي بإبتسامه مجامله:انا عايز مساعده منك ممكن؟ دارين: مساعدة إيه دي؟

علي بقلق:هقولك.....

(في بيت مراد)

مراد:خاين! إنتي اتهبلتي ازاي تضربيني بالقلم؟

نورا بدموع:إنت خاين كنت بتكلم مين عالموبيل مين البنت دي؟ (يخربيتك يا أبو حميده 😂)

رواية حمدان ونورا بقلمي رضوى وائلWhere stories live. Discover now