(bölüm)
✵Yedi✵Sirius ve Cassiopeia Black birbirlerine çok benzeyen, aynı zamanda da çok farklı ikizlerdi. Aynı gözlere, saçlara ve tavırlara sahiplerdi ama farklı evlerdeydiler, farklı kişilikleri ve aileleri vardı.
Sirius, Potter'lara sahipti, üç kişilik ailesi ihtiyacı olduğunda onu kollarını açarak karşılamıştı, Cassie'yi saymazsak Black'lerin olamayacakları bir aileydi.
Cassie'de Black'ler vardı, ailesi akşam yemeğinde onunla okuldaki zamanı hakkında konuşmak için başını kaldırmazdı bile. Onun bir hayal kırıklığı olduğunu düşünüyorlardı, ancak aile için de çok önemliydi, onu evlendirerek daha güçlü olabileceklerini düşünüyorlardı.
Ama Sirius ve Cassie bunların hiçbirini umursamıyorlardı.
Ne istediklerini biliyorlardı ve bu yüzden şu anda kara gölün yanında oturuyorlardı, farklı renkli atkı ve şapkalarına sarınmışlardı, hem hiçbir şey, hem de her şey hakkında konuşuyorlardı.
Sirius o günleri 'İkizler zamanı' olarak adlandırmayı seviyordu. Önlerinde, ağzına kadar doldurulmuş Honey Dukes'tan bir çanta dolusu şeker vardı. Seni aslan gibi kükretenler, ya da kulaklarından su ısıtıcısı gibi buhar çıkartan şekerler vardı.
"Biçim Değiştirme özel dersin nasıl gidiyor?" Sirius, koyu saçlı kıza, göle başka bir taş atıp, taşların sıçrayıp sonra suyun altına batışını izlerken sordu. Cassie başını hafifçe yana eğerek kardeşine gözlerini kıstı.
"Potter sana söylemedi mi?" Sirius başını iki yana salladı, James diğer Çapulculara onun bu derste 'kesinlikle berbat' olduğunu ve Sirius'un kıkırdamasına ve başını sallamasına neden olan o 'asa sallayarak gözlerimi çıkaracağım' sözünü söyledi, bunlar diğer Çapulcular'a anlattığı tek şeylerdi.
"Sana asayla güvenilmemesi gerektiğini söyledi," diyerek omuz silkti Sirius, Cassie'nin bakışlarına gülerek, "Bu kadar." Cassie kaşlarını şaşkınlıkla kaldırdı ve hafifçe başını salladı.
"Sorun değil, en azından bence sorun yok. Ama sadece iki dersimiz oldu ve şimdiye kadar Birinci Yılda öğrendiklerimiz bunlar." Sirius bir yandan esnerken başını salladı.
"Seni sıkıyor muyum?" diye sordu Cassie kaşlarını kaldırarak, çantaya uzandı ve bir kutu Berti Botts Her Lezzetten Fasulyeler çıkarıp açtı. Sirius başını salladı ve kız kardeşine gülümsedi.
"Biraz, evet." Cassie ona bir fasulye fırlatırken tekrar gözlerini devirdi, Sirius ağzını açtı ve yakaladı, kaşlarını kaldırıp kıza kocaman gülümsemesine neden oldu, onu yakalayabildiğine şaşırmıştı.
ÅÄ°MDÄ° OKUDUÄUN
ðð¿ðð¶ðð²ð êš ðœðððð ððð¡ð¡ðð (ð§ðÌð¿ðžð°Ì§ð² ð̧ð²ðð¶ð¿ð¶)
FanfictionðŸððšðšðð€ð¥ððð ðœð¡ððð ðð§ðð¬ ðªð¥ ð¬ðð©ð ð¢ð€ð§ð ð€ð£ ððð§ ð¥ð¡ðð©ð ð©ððð£ ð©ðð ðªðšðªðð¡ ð©ððð£ ððð§ð¡. ððð ðððð£'ð© ððð© ð©ð€ ð¬ððð§ ð¥ðð£ð ðð§ððšðšððš ð€ð§ ðð§ð® ð€ð«ðð§ ðð€ð®ðš ð¬ðð€ ððð ðð§ð€ð ...