L-am iertat. Apoi ne-am dus in camere,si,"ne-am culcat". Sau mai bine zis,m-am culcat... Ei au asteptat sa adorm,readucandu-l iar pe Jack langa mine.... Auzeam zgomote,dar nu intelegeam ce e... La un momentdat,mi s-a facut sete,asa ca m-am sculat. Pe hol,se auzeau nistre scarncete,zgomote,era ca si cum ai chinui pe cineva. Am baut apa,iar apoi am luat alta camera de hotel,ca sa scap de Jack. Am luat camera langa ei. Si pentru ca ii cunosteam timbru vocal lui Kym,am vrut sa vad ce se intampla acolo. Cand am intrat m-a bufnit plansul.
- Ce cauti aici,Liam ? Tu..tu erai altfel !! Nu pot sa cred !!! Iar tu,Kym...? Ce ati facut aici.
- Alex,stai ca nu e asa. Nu am vrut sa te ranesc... Nu stim ce am avut,iarta-ne... Ne pare rau.
- Asa o sa va para mereu,si mereu.... Nu va mai suport !!! Si tu esti la fel ca Mickel,fostul meu prieten. De ce toti sunteti la fel ?!! :((( Nu inteleg...
Am iesit din camera plangand,si m-am dus in camera mea,imchizand usa cu cheia. Nu a mai venit... Se vede cat de rau ia parut...l-a durut la degetul mic,si eu am avut incredere in el,ca o proasta !!!! De ce eu pic de proasta mereu ? De ce eu am incredere in baietii rai,si falsi ??? De ce ?? Merit eu asta ?!!!!
Doar la aceste intrebari imi statea gandul...