Scene Shinichi Dan Shiho
Shinichi cuba kejar shiho dengan sekuat hatinya
"Shiho!!!"
Shinichi kejar sehingga dapat capai tangannya
"Tolong lepaskan tangan saya kudo-kun saya sudah tidak mahu dengar penjelasan awak lagi"
Shinichi cuba terangkan apa terjadi antara dia dengan ran
"Shiho dengar saya dengan ran sudah tiada apa hubungan lagi...awak sudah salah faham antara saya dengan ran"
Shiho tidak percaya kata shinichi dan cuba mahu lepaskan dari gengaman tangan shinichi
"Kudo-kun lepaskan tangan saya...saya sudah tidak mahu apa lagi hubungan dengan awak...hati saya sudah terguris kerana saya sudah dipermainkan oleh awak...awak tak rasa ke perasaan seorang perempuan selama ni saya sangat cintakan awak tetapi awak hanya permainkan perasaaan saya....saya rasa cukup sampai di sini saja hubungan kita berdua...saya harap awak bahagia dengan ran..Kudo-kun"
Shinichi hanya terdiam dan terasa sangat sedih kerana shiho mahu tamatkan hubungan dengannya
"Selamat Tinggal Kudo-Kun saya tidak mahu jumpa awak lagi"
Shinichi lepaskan tangan Shiho dan terasa kesal dengan dirinya
"Aku...aku...sangat malang...kenapa...kenapa...aku hampir dapatkan dia semula...kenapa ini terjadi pada diri aku" Shinichi sangat rasa geram terhadap dirinya.
Scene Shinichi Dan Ran
Ran menghampiri shinichi dan cuba tenangkan shinichi yang sedang kesedihan
"Maaf shinichi aku tidak mahu ini terjadi antara awak dengan shiho"
Shinichi tidak mahu tengok ran lagi kerana ran penyebab shiho sudah tidak percaya shinichi lagi
"Ran!Tolong pergi dari sini aku tidak mahu lihat kau lagi disebabkan awak tadi shiho sudah tidak percaya saya lagi"
Ran meminta maaf kepada shinichi
"Maaf Shinichi saya tidak tahu yang awak cintakan ai chan iaitu shiho..maafkan saya"
Shinichi terus pergi dengan muka pasrah
"Saya perlu pergi ran...saya tidak mahu pikirkan lagi tentang awak lagi...saya mahu pulang untuk hilangkan rasa sakit di hati ini"
Ran mahu ikut pulang ke rumah shinichi untuk tolong masakkan sesuatu
"Shinichi boleh saya ikut...mungkin saya boleh masakkan sesuatu untuk awak...saya kasihan kepada awak...mungkin masakkan saya awak akan rasa semangat sedikit"
Shinichi terus memarahi ran
"Jangan ikut saya ran!!!! Tolong pergi dari sini"
YOU ARE READING
Ai Haibara Love Story
Romance✨Hi semua ✨ Cerita ini saya buat atas sebab fans haibara dan conan. Jadi saya cuba buat cerita kisah cinta miyano shiho/haibara yang suka kepada shinichi jadi cita ini tidak ada kena mengena dengan cerita sebenar 🌹Penerangan Cerita 🌹 Kisah Haibara...