° Cinci °

3.5K 245 30
                                    

HarryStyles69 : Imi pare rau pentru ieri..

HarryStyles69 : Regret asa de mult.. Daca ai sti. :(

SelenaG : Te rog sa parasesti pagina mea de facebook , sterge-ma de la prieteni si marș dracului din chatul meu. Nu am nevoie de oameni ca tine. Nu te cunosc si nu iti stiu nici macar numele sau anii.. Nici nu te-am vazut vreodata dar asta e partea a doua. Vreau sa sti ca am treaba , nu am timp sa stau sa vorbesc cu tine. Tot purtam o conversatie de patru zile dar nu ne cunoastem. Cine esti?

HarryStyles69 : Credeam ca esti inteligenta dar am crezut prost. Uite-te nene la numele meu , sunt Harry , un baiat , barbat , baiat. Oh , barbat da.

SelenaG : Sfat , omule consulta un psiholog. Imi e teama ca esti pedofil..

HarryStyles69 : Se vede ca nu ma cunosti.

SelenaG : E vina ta ca nu ma lasi sa imi fac o parere buna despre tine.

HarryStyles69 : Nici nu incerci. Vaco!

SelenaG : O luam de la capat? Mie imi convine.

HarryStyles69 : Nici mie.

SelenaG : Cati ani ai?

HarryStyles69 : Conteaza?

SelenaG : Cred..

HarryStyles69 : Nu iti zic.

SelenaG : Sigur? Okei.

Mi ati cerut capitole lungi , eu v-am facut capitolele mai lungi. Dar daca ar fi sa cer eu ceva , nu ati face asta. Ma dor degetele sa tot scriu ca sunt dezamagita. Nu ma mai plang si doar astept sa creasca singure. Daca tot comentariile cu pareri scad de la un capitol la altul , si nu raman pe loc sau cresc , cred ca ma las de aceasta carte. Nu vreau sa ma credeti obsedata sau ceva , dar eu cu ajutorul vostru continui cartea. Cu ajutorul vostru mintea mea se lumineaza. Imi e drag cand vad atatea comentarii frumoase si ador sa le citesc , cu ajutorul lor trec mai departe. Nu va mai plictisesc si astept sa va vad mai activi. Nu cred ca va doare mana sa scrieti un rand. ♥ CINE VREA DEDICATIE LA CAPITOLUL 6?

Facebook ° H.S.°Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum