° Cincizeci

1.6K 109 34
                                    

- Sti tu.. Vreau sa fim mai mult decat prieteni.

Nu imi puteam da seama ce spune.

- Ce am putea fi mai mult decat prieteni?

- ...

- Uhm ... Cei mai buni prieteni?

Spun zambind si ma uit la el dar dezaproba din cap.

- Super mega extra buni prieteni?

Zambesc ca un copilas fiind sigura ca asta e raspunsul corect. Dar imi schimb expresia fetei cand vad ca da negativ din cap.

- Selena. Vreau sa fi cu totul si cu totul a mea!

Cand am auzit asta , inima a inceput sa bata cu mai mare putere si m-am uitat in ochii lui.

- Si eu te vreau , Harry!

- Te iubesc , Sele. Mai mult decat am iubit orice fata , mai mult decat as putea exprima. Sunt aici pentru ca tu ma faci sa exist , daca ma refuzai , puteai arunca bani din masina in urma mea.

I-am pus degetul peste gura oprindul sa spuna ultimul cuvant. Limba mea a intrat usor in gura lui , cerand permisiunea. Ne-am intins usor pe pat , deja simtind o greutate asezandu-se peste mine. Acum respiratia lui batea in fata mea , si dezbatea toata caldura din mine. Capul lui a coborat usor pe gatul meu , muscand o portiune iar eu am tresarit. Si-a bagat nasul in gaura gatului meu , probabil acolo fiind locul lui preferat. Era un loc nou acolo , era ceva ce numai simtisem niciodata , eram pur si simplu ca intr-un vis si speram sa nu ma trezesc niciodata.

- Esti a mea. Pentru totdeauna!

- Esti al meu. Pentru totdeauna!

Hei lume. Vreau sa va anunt ca aici a luat sfarsit si o alta carte. Am sa va anunt cate ceva
1) O a doua carte nu v a mai aparea si sa va anunt de ce. M am gandit mult la asta dar m am gandit sa o las asa fiindca daca o voi mai lungi mult asa , cartea numai v a avea aceeasi esenta. Stiu ca multi dintre voi vor o a doua carte , dar e mai bine fara.

2) M am gandit destul de bine si m ar incanta ideea sa incep o noua carte tot cu conversatii. Cine ar fi de acord din cititori sa imi de a mai jos un comentariu cu " Eu ". Promit ca incerc sa o fac pe placul vostru , si daca ma voi apuca o sa pun un Anunt la cartea asta ca sa stiti cu totii.

In rest vreau sa va multumesc ca ati fost aici pentru mine sa ma suntineti si vreau sa va spun ca sunteti cei mai tari cititori ever. Daca aveti nevoie de ceva nu ezitati sa da ti mesaj. O sa va ajut cu ce pot. Multumesc de asemenea ca mi ati tinut cartea pe picioare , si nu a ti lasat o in nici un moment sa cada. Lysfm all. ♥



Facebook ° H.S.°Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum