° Patruzeci si sapte °

1.5K 141 9
                                    

- Pentru ce iti pare rau?

- Selena.. Imi pare rau pentru toate lacrimile varsate din cauza mea , pentru toate loviturile si taieturile pe care ti le-ai provocat singura. Imi mai pare rau si pentru faptul ca am fost un prost sa nu vad sclipirea ochilor tai. Acei ochi care i-am vazut prima oara si erau plini de lacrimi din cauza mea. Acei ochi care emanau iubire. Am fost un prost sa nu vad adevarata tu. Am fost un prost ca am plecat la Taylor. Mereu am fost unul..

Spune si la sfarsitul propozitiei ofteaza. Cand am auzit ce a zis , m-am apropiat usor si l-am imbratisat. Am stat asa minute in sir pana cand am simtit o umezeala pe umarul meu. Am ridicat capul si m-am desprins din imbratisare uitandu-ma sus. Umezeala aia erau lacrimile lui.

- Nu!

Am spus stergandu-i lacrimile cu buricul degetului meu.

- Imi pare rau , Sele. Stiu ca nu merit sa fiu iertat. Mai stiu ca e si probabil a fost o relatie pe internet dar pentru noi stiu ca nu e asa. Pentru noi Facebook-ul acum inseamna mult. Si stiu ca ii suntem datori probabil. Ma ierti?

- Da , Harry , te iert. Mi-a fost mereu frica sa ti-o zic dar da.. Te iert. Indiferebt cat de suparata as fi pe tine , mereu te-as ierta.

- De ce?

Facebook ° H.S.°Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum