Partide Neler Oluyor?

44 0 0
                                    

NİSAN BAŞI 

İlk Melike gelmişti. Geldiğinde ikimizin tepkisi;

''AAAAyyyyyyyyyy! Çok özledim seniiiiiiiiiii...'' Sarhoş gibi konuşuyorduk ama biz hep böyleydik. Kahvaltı hazırdı. Benim Tableti açıp Youtuber'lara bakmaya başladık.

Az sonra Deniz Geldi. Onu da benzer karşıladık ama susmak bilmedik.

-Kızım baksana AllishaMarie'nin köpeğine!

-Ona köpek bile diyemem ben. Köpüş o köpüş!

-Ay harbi. Çoook Taatlı!

-Herneyse ben 5 dakikaya tekrar dönerim.

-Tamam, kız kendine dikkat et! Sevgilin arkanda ağlamasın yoksa.

-Ben bebek değilim Melike-

Tepkisizce bir insan karşımda duruyordu.

Kaç yıldır görmemiştim.

Ve şimdi onu karşımda görmek beni ürkütüyor, korkutuyor ve acı çektiriyordu.

                                                    IRMAK

Onu tam karşımda bulmak beni korkutuyordu.

Neden korkutmasın ki! Onun yüzünden hastanelik oldum ve onun yüzünden depresyona girdim. Üniversitede kendimi öldürmeye çalıştığım bile olmuştu.

-Affet... dedi. Dudaklarım titriyordu.

-B-Ben...

-Lütfen! Dedi ve ağlamaya başladı.

-Kim o Gülce- Melike korkudan bembeyaz kesildi. Sonra Deniz Geldi ve Irmak'a Kapak Çekti.

-Sen kim oluyorsunda Sana her şeyini veren, yapan birini dövüyorsun, hastanelik ediyorsun! Kız senin yüzünden kendini öldürüyordu! Ve şimdi astımı Var! Anlıyormusun?! ********** Astımı!

Deniz çok ağır konuşmuştu. Hele sonunda ki küfür... Açıkçası bunu Deniz'den Beklemezdim.

Irmak ise kaskatı kesilmişti. Sonra bir an tekrar tepkisiz bir insana dönüştü. Bu kız tam bir psikopattı. Sonunda artık olan korkumun bitmesinin vakti gelmişti.

''Bitti Irmak. Artık sana olan nefretim bile kalmadı. Sen hayatımda yoksun. Çerçeveme giremezsin. Ne benim nede Erenin. Seni affetmem için bir neden yok.''

''Lütfen Gülce... Sana yalvarırım!''

''Hayır!'' dedim ve ona tokat attım.

BATUHAN :D

Korkudan Tir tir titriyordum. Evet. Olayı biliyorsunuz. Bir RANDEVUM VAR. Kızın adı Derin. Arkadaşlarıyla olan fotoğraflara bakınca çok güzel ve sevimli bir kıza benzediğini hemen anladım. Giyindim ve çıktım.

Restorana geldiğimde kız.. Gözlerimi ondan alamadım. Öyle güzeldi ki.

-Merhaba Batuhan Bey. Kız gülümsedi.

-Merhabalar Sevgili Derin Hanım. Sırıttım.

-Başlayalım mı? Diye sordu. Hangi Şıkkı işaretlemeliyim?

A) Ben seni yemek isterdim açıkçası

B) Pekala

C) Çok iyi olur Öküz gibi açım.

B seçeneği bence iyi.

-Alo? Batuhan?

-Afedersin. Pekala başlayalım.

-Ben siparişi vereyim istersen.

-Zahmet etme. Ben veririm.

-Sen bilirsin.

Siparişi verdik ve yemek gelene kadar birbirimizi tanımaya çalıştık. Kahretsin!

Telefonumu kapatmayı unutmuşum!

-Bana bir dakika verir misin?

-Tabii ki. Dedi ve gülümsedi. O da kalktı ve tuvalete girdi. Ben telefonu açtım.

-Efendim Gülce?

-........

-Ne?! Bu nasıl olur?!!

-....!..!!!!

-Tamam ağlama. Ben yarım saate dönerim Derin ile randevum vardı.

-.....?

-Hani bana mesaj atan kız vardı ya o.

-...... ........ ....... .....!

-Bende seni öpüyorum. Bye kuzi!

-...!

Buna inanamıyordum. Kız kardeşim gibi olan kuzenim krize girmişti. Ama bu Derin'in benim için hazırladığı randevuyu bozmamalı. Yemeğe devam ettik ve konuştuk baya ama gitme saati geldi. Ona görüşürüz dedim. O ise bir şey demeden yanağımdan öptü. Gülümsedi ve gitti. Ben ise hala şoka girmiş durumdaydım ama sonra gülümseyerek gittim. Eve geldiğimde kendimi yatağa fırlattım. Hayatıma ilk kez bir kız girmişti. Mutluydum.

Çocukluk aşkı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin