Küçük Sırlar

24 0 0
                                    

Lütfen Şarkı İle okuyun Beyler Bayanlar

_________________________________________________________________________

Partide herşey vardı! Meyve kokteylleri, L şeklindeki koltuklar, arkada içmek istediğini söyleyip veren bir adam var. Zaten müzik kısmı süper. Rüya görmüşte gerçekmiş gibi oldu bu. Kızları ilk gördüğümde Yanlarına gideyim derken bir anda biri beni kaldırdı ve döndürdü. Sizce kim?

Ben kahkaha içinde dönüyorken Eren "Naber?" Dedi. Bağırarak "Sence?" Dedim. Gülümsemem bitmek bilmiyordu. Herşey hayal gibiydi.

SAAT 02:26 GEÇE

Ooooofffffff of. Topuklu ayakkabılarım canıma okudu. Gözlerim yorgunluktan dolmuştu. (Yanlış anlamayın ağlamak değil olay uykusuzluk :D) Kızlar ile kendimizi yatağa fırlattık.

"Güzzzzzzeeellllll geceeeeeyyyydi" Dedi Burcu

"Hele bannnnna sssssorrrrr" Dedi Ilgın

"Hadi yatın artık yorgunlukkkkktannnnn konnnnuşşşamıyozzzzz" Dedim

5 tane iyi geceler duydum. Sonrasını bilmem çünkü Gözlerimi kapattığım anda uyuyakalmışım.

04:09 GEÇE

Çüş! 2 saat mi?! Gözlerimi devirip kalktım. Giyinme odasına geçip bir dar paça ve Tişört geçirdim. Dışarıya çıktım. Sonra Üniversitenin sitesinde gezinmeye başladım. Bir an Hakan'ı gördüm. Dışarıya, okulunda dışına bakıyordu. 10 dakika sonra içeri geçti. Ben yıldızların tadını çıkarmaya başlayaraktan üşüdüğüm Mart ayının etkisiyle kollarımı doladım.

Hiçbir oda ışığı açık değildi. Üniversitenin yakınındaki sahile gittim. Dolaşıyorken 40 dakika dolduğunu gördüm.Sonrasında on dakikada tekrar okula döndüm ve odaya döndüm. Tekrar yatağa geçerek gözlerimi kapattım.

BATUHAN'IN AĞZINDAN (Öğleyin)

Gülce'nin saçını kestireceğizzzz. Çok heyecanlı. Biliyorum okul yok mu diye soruyorsunuz ama parti olduğu için şimdilik yok. Oleeeeeeyyyy.

____________________________________________________________________

Bu bölüm şimdilik bu kadar. Biliyorum uzun olsa diyordunuz ama kısa ve fazla bölüm yapmaya karar verdim.

Çocukluk aşkı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin