Çocukluk aşkı 2

80 0 0
                                    

Üniversite 2... Ilgına bunu söylediğimde çıldırmış gibi yaptı. Onun bu hareketine sırıttım. Sonra bana:

-Erenle aranda bir şey mi var?

Yüzüm ciddileşti.

-Ne demek istiyorsun?

-Yanlış anlama kötü niyetle söylemiyorum. Ama aranızda bir şey mi var? bağ gibi?

-Ben onu anaokulundan beri tanırım. Abim gibidir. Ama.. Ne bileyim seviyorum onu.

-Anlıyorum. Burcu'lar gelmek üzeredir kesin.

Bu gece kutlama partisi vardı. Süper olacağı kesindi zaten ama içime sinmeyen birşey vardı. Sanki birşey unutulmuş gibiydi. Odaya yerleştik ve... Çüş!

LG Hd ekran televizyon. Vestel son model buz dolabı. 4 tane su yatağı ve bir o kadar da

masa. 2 koltuk ve bir sehpa vardı. Masanın üzerinde bir not vardı. Yazıyı okuyunca gülümsedim.

"Naber?"

Telefonumu aldım ve mesaj attım

"Iyi sen?" Tam o Sırada Burcu ve Nehir içeri girdi. Birbirimizi görünce ilk seneki gibi çığlık attık. Öptü beni falan derken Ilgın donakaldı. Döndüğümde Karşımda Eren vardı ve Arda vardı. Bir dakika be..! Noluyor be?! Arda?! Burcu?! ?!?!&@#% biri birine birine birine sarıldı.

ILGIN'IN AĞZINDAN

Eren Gülce gibi birine sahip olduğu için çok şanslıydı. Gülce sevilmeyecek kız değildi ama hala bana 2. Sınıfında Olanları söylemedi. Her sorduğumda gözleri doluyor, uzaklaşıyor, Burcu da bana kızıyordu. Ama bilmeliydim.

ESRA'NIN AĞZINDAN

Yetişmiştik zar zor. Koridordan geçerken siyah düz Karışık Saçlı ve kahverengi gözlü bir çocuk gördüm. Çocuktan hemen gözümü çıkardım. Çünkü Gizem beni dürtükledi. Of kızım ya!

EREN'IN AĞZINDAN

Sonunda kavuşmuştuk. Hemen sımsıkı sarıldı bana. Tam o Sırada gözüm Arda'ya kaçtı. Burcu ile sarılıyordu. Aman neyse biz de sapıklaşmıyormuy- peki özür dilerim.

Derse girecektik ve Gülce yeni gelenlere karşı kolumu sımsıkı tutuyordu. Off... Canım yanıyor ya!

GÜLCE'NIN AĞZINDAN

Eren'in koluna yapışmıştım. ANLAŞILAN canı yanmış gibi elimi tuttu. Derse girdiğimizde yeni bir çocuk gelmişti. Adı Ares'miş. Güzel isimdi ve çocuk yakışıklı bile sayılırdı ama benim Eren'imi kimse geçemez. Çocuğun siyah düz fakat birbirine karışmış saçları vardı. Gözleri kahverengiydi. Hayır değildi. Ela rengindeydi sanki. Karışımı gibi birşey. Ama insan çocuğun gözlerinde kayboluyor gidiyordu. (İşte Esra'nın hayran olduğu çocuktur bu)

IRMAK'IN AĞZINDAN

Bir Şişe birayı daha fırlattım. Sinir oluyordum ama zorunluydum. Gitmek zorunluydum. O lanet olasıca yere tekrar gitmek istemiyordum.

BATUHAN'IN AĞZINDAN

Eren, Beril ve Arda'yı görmek iyi gelmişti. Artık annem yok, babam yok. Ablam zaten evlendi. Çok saçma biliyorum. Ama artık ben de Varım. Bu grubu İkimiz yönetecektik.

Gülce'nin AĞZINDAN

Üniversite'de ders işlemiyorum. Çünkü sanat tarafındaki binadayım. O an aklıma Melike'yi aramak geldi. Seviyordum onu. Çok komikti. Telefonu açmadan duramıyor ve telefonu açtı.

"Heeeey naber?"

"Vuhu kız senin sesin Herşeyin değişmiş."

"Sorma." Tam o Sırada partiye bir saat kaldığını öğrendim."üzgünüm kapatmak zorundayım."

Hemen odamıza girdim ve hemen giyindim. Bir tane beyaz Şort ve I Love Parties yazan bir bluz geçirdim. Ojemi ve makyajımı tazeledim. Gittim vee işte başlıyorduk...

Çocukluk aşkı 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin