12.3.2021

919 12 4
                                    

OLEKSI PÄIVÄKIRJA 12.3.2021

Aleksin POV
Olimme normaalisti studiolla, ja teimme töitä, kai? Jos työn teoksi lasketaan painimista, nauruun kuolemista, sohvalla nukkumiseen ja redbullin juomiseen niin silloin teimme töitä. Olin lattialla istumassa Ollin kanssa, sillä sohvan oli valloittanut Niko, joka ei ollut nukkunut viimeyönä, miksiköhän;). Porko oli kyllä pirteä, en vain ymmärrä miten, jos koko yö oli mennyt muuhun kuin nukkumiseen. Ollin pää lepäsi vasten olkapäätäni, joka oli söpöä. Ollin oli tarkoitus ottaa kädestäni kiinni, joka nojasi sisäreittäni vasten. Se kyllä osui jonnekkin aivan muualle, mikä sai minut säpsähtämään. "Ohhoh" Joel päästää suustaan ja katsoo Ollia virnuilevasti. Olli punastuu kauttaaltaan. "Eiköhän me lähetä kotio päi ku täällä ei tuu tehtyä töitä" sanon porukalle, nousen ylös ja autan tämän maailman komeimman basistin myös seisomaan jaloilleen. "Panemaan te lähdette, pitäkää kivaa;)" Niko sanoo silmät kiinne sohvalta. "En sano mitää, moikkaa!" Olli sanoo. "Ja sillee panette ettei tarvii huomenna kävellä kun olis titaani tangot jalkoina:D" Tommi sanoo, ja hörppää redbullistaan.
"Katotaa ny, moikka!" Huudahdan sisälle ja suljen oven. Lähdimme kävelemään, sillä olimme tulleet Tommin kyydillä aamulla"Mitäs oli mielessä;)" Olli katsoo minua. "Sittepähän näät;)" Vastaan. "Oho oho, oliko rajutki leikit mielessä?" Olli katsoo minua edelleen. "Jos sä sellasta vaadit nii mikäs siinä;)" "nii sitomis leikkejäkö sä meinasit" "ehkä, ehkä" "no nyt alko kiinnostaa;)" olli sanoo virnuillen ja vetää minut kulman taakse. Tämä yhdistää huulemme, ja littaa kätensä minun haaroväliin ja puristaa hellästi. Ja arvaa tulenko kovaksi, totta vitussa. "Sähä oot nyt vähä rajull tuulella;)" Olli sanoo kun tuntee kaluni. "Ei hyvä päivä sun kanssas" sanon ja alan nauramaan. "Nyt pitää mennä ripeesti loppumatka. Lähdimme kävelemään käsikädessä koti kämppiäni, se sijaitsee keskustan reunalla, joten olimme keskellä keskustaa. Saimme hieman outoja katseita, mutta emme piitanneet. Kun olimme rapussa, Olli sanoo, "mennää hissillä" ja miksi en suostuisi, sillä olin aivan loppu niin nopeasta kävelystä, Olli huomasi sen. "Miten sä et oo yhtää loppu?" Kysyn nairahtaen. " mä sentään käyn pyöräilemässä, toisin kun eräs joka pelaa änäriä jatkuvasti" tämä naurahtaa. "No heko heko, nytte sä saat näyttää kaua sulla riittää tota sun virtaas;)" sanon tälle. "Okei;)" hän sanoo minulle flirttailevasti.

Ollin POV
Muistaakseni tämä puhui sitomisleikeistä. Saankohan käyttää luovuuttani? Mietin hississä. "Mitäs mietit?" Ale kysyy hieman mietteliäänä. "Että saankohan käyttää mun luovuuden taitoja niis sitomis leikeissä mistä puhuit sillon matkall;)" sanon ja siirryn tähän kiinni niin, että otsamme yhdistyy. "Tottakai sä saat, haluun nähä mihin pystyt;)" tämä vastaa minulle. Hissin ovet avautuu ja lähden vetämään tätä oven kohdalle missä lukee Kaunisvesi, otan avaimet tämän farkkujen takataskusta ja avaan oven. Kun olen laittnut kenkäni nättiin riviin muiden sekaan, ja laittanut takin henkariin, lähden, tai siis olin lähtemässä hakemaan vettä, mutta tuli este, nimeltä ALEKSI MATIAS VITUN KAUNISVESI joka työnsi minut seinään kiinni. Yhdistän huulemme, ja suudelma eskaloitui muutamassa sekunnissa kielariksi. Kieleni meinasi upota tämän kurkkuun. Työnsin Aleksin kauemmas ja juoksin juomaan vettä, sillä kurkkuni oli erittäin kuiva, joten olisin alkanut pian yskiä, jollen olisi juonut vettä. Olin lähtemässä takaisin alen luo, mutta hän olikin jo istumassa keittiötasolla, otin tämän kantoon ja kannoin tämän makkatiin isolle parisängylle, ei tämä kuitenkaan siellä pysynyt vaan nousi ylös ja kaatoi minut sängylle, sanoin "allu ootas tuun pia sil käyn hakee yhe jutu", tämä päästi mut just ja just menee sil lähin hakee sitä millä saisin idottua ton pörrötukan tohon vitu sänkyyn kiinni. Allun asunto oli mulle jo ennestään tuttu "miksköhän" niin tiesin mistä löydän etsimääni. Otin köyden kaapista ja lähdin kohti makkaria.

Aleksin POV
Olli kantoi mut makkariin ja lähti hetken pääst hakee jotain, ei hajuakaa mitä mut arvelin se liittyvän mee matkapuheisiin. Kului pari minuuttia kun tämä sinisilmäinen avomeri rakastaja saapui takaisin heittäen köyden päälleni, "noni Allu otetaas sellaset aikuisten rodeo leikit kehiin" Katsoin Ollia hämillään ja laskin köyden maahan, nousin seisomaan, otin tämän niskasta kiinni ja suutelin tätä, toinen käteni seikkaili Olli nimisessä viidakossa mutta se tuskin haittane mitään. Olli kaatoi minut sängylle heitettyämme vaatteemme jonnekkin hevon helvettiin. Otimme kisaa "se kumpi on hiljaisempi voittaa ja häviäjä kärsii hyvällä tavalla voittajan tyylillä", Riehakas ilta alkakoon. Otin basistimme haaravälistä jonkun kovan mutta maukkaan asian jota päätin pienesti maistella, kuulin vain "mhh All..luhhhh" päätin ottaa käteni tekemään töitä ja huuleni/suuni tekemään töitä tämän kaulalle. Käteni teki vetoja jotka nopenivat pikkuhiljaa nopeammiksi, Olli kiihottui kokoajan enistä enemmän, "Al..luhh tuhh..nn pi.,. anhhh" kuulin ja menin alas maistelemaan tätä       komeutta uudelleen, äänitorvi laukesi ja niin laukesi joku muukin nimeltä Olli. " tiesiks et maistut hattaralt" sanoin pieni nauru kasvoillani, Tämä naurahti mulle ja sanoi "aika kostaa pikkumies" niin tämä myös teki. "Olli...hhhh" ehin sanoa kun tämä jo teki vetojaan ja suuteli kaulaani niin että vinguin yhtä lujaa ja pitkään kun Rillan vinkulelu paitsi että olin nyt Ollin vinkulelu. Olli siirtyi alas ottamaan maistiaisia ja minä taas puristin tyynyä yhä kovempaa sillä panimoni oluet oli tulossa ulos. "Olp...paah!" ehin sanoo kun tulin jo Basistimme suuhun. "säki maistut hyvält mut ens kerral varota aikasemmin ellet haluu et tukehun" tuo sano mulle huvittuneena.

Ollin POV
Meil oli plääni Aleksin kanssa ja noh mites siinä TAAS kävi, arvatkaas voitinko TAAS kerran, Noh ei sil en kadu mitään sil pääsen kostaa Allulle rankun nimeltä Köytetty Aleksi Matias VITUN komee Kaunisvesi. "rankkuhan menee alluseni niin että mä saan köyttää sut tohon sänkyyn ja mä saan päättää koska laukeet, jos laukeet ennen ku sanon tulee sellanen reissu nimeltä PERSEPANON matkassa onko ymmärretty" kysyn huvittuneena ja tämä vastaa minulle naurahtaen. ei mene kauaa kun sänkyyn meritähtiasentoon köytetty Aleksimme päästää vinkuna äänähdyksen, "game over" sanon ja irrotan tämän pörröpään sängystä. "tiedät mikä oli rankku naurahan ja niin tämä jo kääntyy ympäri mahalteen sängylle makaaman. "Kyl mielummin tääh....tääh harrastan ku sitä meritähti leikkiihh" En oo varma kuulinko oikein mut sil tuskin on väliä. Otin Pöytälaatikosta kortsupaketin ja sieltä yhen, ihan kaiken varalta. Allu katto ihmettyneenä ja kysy "millon sä ton hankit" vastasin vaan " sillon ku pidettiin kivaa ekaa kertaa" Allu nurht ja tyytyi rangaistukseensa. Vingutin tätä hetken ja Päätin nousta tämän viereen makaamaan, "oliks sul kivaa" kysyin ja vastaukseksi sain suudelman ja pari fritsua kaulaan, ei se mua haitannu pääasia oli että molemmillaoli hauskaa ja että yöunista saa kiinni, ehkä joku ilta uudestaan tokasin jo tälle vieressä nukkuvalle miehelle. "oli selkeesti uuvuttavaa hommaa" ja aloin itsekkin nukkua.

panopäiväkirjaWhere stories live. Discover now