Joelin POV
oltiin Aleksan kans 2viikkoa yhdessä ja nyt, en enään tiedä ollaanko yhdessä vai erottu. Viimeisin viesti tuolta oli kirje keittiön pöydällä.
Kaipasin tuota, tuon hellää kosketusta ja lämpöä jotai sain vain Aleksalta, naiselta jota rakastin. Puhelimeeni pirahtaa viesti, "aleksalta" katson hymyillen mutta hämmentyneenä viestiä.
Aleksa
- moi mis oot?a
- kotona, miks?jh
- näät pian,elä lähe sit mihinkään.a
-okei!?jh
hämmennyin totaallisesti viimeisetä, miksi en saanut lähteä?, liian monta kysymystä ilman vastausta.
Ovikello soi, ajattelen sen olevan Porko mutta ei se oli aleksa, tuo kaunokainen syksähtää halaukseen ja sanoo "anteeks oon nii vitu pahoillani". silitän tämän hiuksia, nostan tuon leukaa ylös, pyyhin peukalolla kyyneleet ja riisun tuon ulkotakin naulaan. Istahdamme sohvalle ja juttelemme jotain outoa ja kyseen alaista. Pian tuo tulee kainalooni nojaten päänsä olkapäälleni, minä laitan pääni tuon olkapäälle.
hetken hiljaisuus kunnes irrotan pääni ja tuijotan tuota suloista tyttöä kainalossani. en tiedä aistiko tuo tuijotukseni mutta ei kulu kuin sekunti niin tunnen tuon pehmeät huulet omillani, suudelma jatkuu hetkellisesti kunnes kysyn "onko sun nälkä?" en tiedä mitä irina tarkoitti mutta tuo vain tokaisi"ei vielä ehkä illemmalla" katson tuota hetken ja makaudumme lusikkaan sohvalle.
time skip
klo 20.59
Aleksan POV
on aika, syödä iltapalaa;)
mennään Joelin kans sohvalle istumaan, katsotaan tv:tä josta ei tule mitään kiinnostavaa. päätän hivuttaa käteni tuon reidelle, tuo vain katsahtaa minua ja hymähtää kerran, Pian telkkari sammuu ja tunnen Joelin kantavan minua kohti makkaria, "Tätäks sä tarkotit iltapalal" tuo kysyy ja kaadan tuon blondin sängylle niin että olen tuon päällä. vaattemme lentävät VITTUUN ja touhunkimme alkaa.
"Vittuuhhh jhoelhhhh sä oothh hyvähhhh" saan sanottua suustani kun tuo blondi tekee duunia päälläni.
osamme vaihtuu mutta en jatka perinteisesti vaan päätän mennä niin sanottuun 69 asentoon Joelin päälle ja noh minä olin suuni kanssa lipomassa tuon valtikkaa ja tuo taas nuoleskeli minun pilluani. se meniihan ok kunnes Joel päätti tulla suuhuni noh en valita "vittu Joel maistut hyvältä" ja siirryimme suudelmaan.
suudelmamme päätyttyä Joel päätti lähteä suihkuun ja noh arvatkaa ketä meni myös. en minä ainakaan ja taas mennään.Joelin POV
suihku venyi sillä sain seuralaisen, tätä olin kaivannut intohimoista seksiä tuon upean naisen kanssa.
ilta oli minusta onnistunut, suihkun jälkeen päätimme pukea ja mennä sohvalle makaamaan, katsoimme tulisiko telkkarista mitään, eipä tullut, siirryimme netflixsiin josta aloitimme elokuvan nimeltä 365 päivää, se oli ihan ok leffa, ainakin minusta. leffan puoliväli oli kyllä ehdoton suosikki;). tietäjät tietää mitä tarkoitan.3.4.2021
Aleksan POV
olimme selkeästi nukahtaneet sohvalle kunnes puhelimeni soi, se on exsäni nimeltä matias.
hän uhkasi tappaa mut jos en antaisi tuolle silloin sitä mitä hän haluaisi, pelkäsin häntä, erommekin johtui siitä että hän hakkasi minua.
en ole kertonut kenellekkään tuosta vaikka Joelilla olisi oikeus tietää.
Päätin vastata puhelimeeni ja keskustelu eteni näin:
m: moi muru
A: en oo sun muru ja mitä asiaa
M: tuut tänne tänä iltana
A:miks, entä jos en tuu
M:sä tiiät mitä tapahtuu jos et tuu ja sä näät miks ku tuut tänne;)
A:okei:(
ajattelin puhelun loputtua "vitut menen" mutta mietin että tappaisko tuo miut oikeesti, päätin soittaa eräälle ihmiselle mutta päätin tehdä sen pihalla, joten hiippailin pukemaan ja ovesta ulos niin ettei Joel heräisi.Joonaksen POV
Olimme juuri heränneet Nikon kanssa ja istuimme keittiön pöydän ääressä syömässä kunnes puhelimeni alkoi soimaan olohuoneen pöydällä, ajattelin ettei tuo olisi tärkeää joten jätin puhelun huomiotta.
syötyämme menimme pukemaan ja Niko lähti kauppaan, Päätin katsoa kuka minua oli kaivannut, se oli Aleksa, 3puhelua 3viestiä. Mietin miksi tuo soittaa minulle että oliko jotain oikeasti sattunut. Soitin tuolle takaisin.
JP: moi onks kaikki hyvin
A: kuulostanko siltä
siltä tuo ei tosiaankaan kuulostanut
Jp: mis oot
A: helsingin keskuspuison penkil, miks?
Jp: pysy sie tuun sinne.
A: okei
en tiedä mitä oli tapahtunut sillä tiedän vain että Aleksa meni eilen Joelille yöksi, Olikohan Joel aiheuttanut tän, sitä en kyllä usko.
YOU ARE READING
panopäiväkirja
Romancekirjan nimestä voi päätellä sisällön oleksi jiko tommin ja joelin muijat päivämäärät voi ylittää todellisen päivän