16.3.2021

361 5 1
                                    

Joonaksen POV
tänään on tärkee päivä sil mun ja Nikon juttu on alkanu luistaa hyvin, Päätän lähteä kauppakeskus Ouluun ja käydä yhdessä tietyssä liikkeessä hakemassa jotain pientä, kauppakeskus kierroksen jälkeen lähden kävelemään kohti treenistä missä jätkät mua jo vissii venailee. Pääsin studion ovista sisään kun Niko jo suutelee poskeani ja jatkaa matkaa keittiöön. Istahdin sohvalle Joelin viereen joka selasi instasta Aleksan kuvia. "onks toi se siu muija" kysyin huvittuneena? "noh ei ku muute vaa näit kattelen, Vittu tietty on herää Porko" Joel sanoi ärtyneenä, oli vissiin nukuttu huonosti. "Porko tuuks käymään tääl" kuului työpöydän ääressä istuvan Aleksin suusta. " Olli ja Joonas meidän tarttis ottaa niit sointupätkii sitä uutta biisii varte ni voitteko ottaa niit nyte?" tuo kysyi, Nyökkäiltiin ja alettiin ottaa pätkiä. Oli kulunut hetki kun ovelta kuului jonkun mimmin ääni, Joel käveli halaamaan ja suutelemaan tätä, "okei jätkät tää on Aleksa ja se tuli kattoo mee apinajengii tän tänään et olkaa kilttei sil" Joel lausahti. "joo eli moi oon Aleksa ja te ootte vissiin muu bändi porukka" Aleksa totesi ja meni istumaan Joelin syliin sohvalle. "hei allu sehä o melkee ku Aleksi mut vaa loppuu aaha" totesin ja sain vain hymyn tuon kasvoille. Käveltiin kaikki olkkariin, mä ja Niko istuttiin sohvalle, Tommi nojatuoliin,Olli ja Aleksi lattialle. Tehtiin pieni esittely kierros ja puhuttiin paskaa. Ilta alkoi hämärtää ja kaikki muut oli lähteny kotiin paitsi mä ja Niko. Niko oli lähdössä kotiin kun tarrauduin tämän käteen kiinni. "Porko mitä nyt" tuo kysyi? "odota" sanoin ja polvistuin maahan, "Niko Vilhelm Moilanen tuletko miehekseni" kysyin naama punaisena ja nolostuneena. "TOTTA HElVETIS TUUN" sain vastaukseksi, suutelin tuota ja tuo minua lähdimme kohti kämppääni.

Joelin POV
olin vähän kiukkuisella tuulella sillä en ollut nukkunut kunnolla, miksiköhän;) Odotin vain Aleksan tuloa, sillä hän lupasi tulla tänään töiden jälkeen treenikselle. Porko istui sohvalle kyselemään tyhmiä, tai no ihan perus kysymyksen esitti johon vastasin ehkä hieman tylysti. Treeniksen ovi kävi ja lähdin kohti sitä, Aleksa riisui kengät ja takin jonka jälkeen halasin ja suutelin tätä. Tämä istui syliini sohvalla ja muut änkesivät ahtaaseen treeniksen olkkariin tutustumaan Aleksaan, Jauhettiin paskaa ja juotiin olutta,siideriä ja lonkeroa. Ilta hämärsi, minä ja Aleksa lähdimme luokseni taas kerran;) Olli ja Aleksi jonnekkin en tiedä minne, Tommi lähti kotiinsa ja meidän rakastavaiiset jäi treenikselle.

Aleksan POV
tänään lupasin lähtee treenikselle ja niin teinkin töiden jälkeen, kävelin ovesta sisään riisuin ulkovaatteet ja Joel minua olikin jo vastassa ovella. Tutustuttiin muiden jätkien kanssa vähän juoden ja leikitellen mites muutenkaan, lopulta kaikki muut lähti jonnekkin paitsi Niko ja Joonas, Joel sanoi sen olevan normaalia et ne jää kahestaan aina jonnekkin, yleensä pitää omaa kivaa. Ajeltiin Treenikseltä Joelin kämpille.

Aleksin POV
tarkotus oli nauhottaa Joonaksen ja Ollin soittoa mut se saa jäädä sillä Joelin mimmi Aleksa tuli käymään, leikittiin,juotiin ja puhuttiin paskaa, perus ilta, lopult Joel ja Aleksa lähti Joelille, Tommi himaansa, Mä ja Olli Ollille;) ja Porko ja Niko jäi treenikselle.

Nikon POV
treeniksel sattu ja tapahtu, eka Joelin mimmi pöllähti treeniksel, toiseks pelattiin jotai ihme juomispelei ja tutustumis paskoi, kolmanneks eli viimeimäks Porko kosi mua ja tietty mä suostuin, tilanne saattoi eskaloitua suudelmasta panoreissuks, Mentiin Porkon kämppään ja sisälle päästyä käytiin hommiin. Nappasin vessan kaapista paketin ja annoin  sen porkolle joka heitti paketin menemään. "pyh me noit tarvita" tuo totesi ja kaatoi mut makkarin sängylle, vaatteemme lenteli pitkin huonetta. Sain kunnian aloittaa Porkon vinguttamsen, ei mennyt kauaa kun tämä jo äänteli. "MHHH,  Ni...KOHHHH. tein pieniä nopenevia vetoja ja tunsin kuinka tämä kiihottui siitä. "THu...uunhhh, pi...ahhhh" tuo sanoi ja huuleni hivuttutui jonnekkin alas, jonkun kovan ja jäykistyneen päälle, Maistelin ja maistoin miltä Porko tänään maistui. Perus Porkolta.

panopäiväkirjaWhere stories live. Discover now