31.3.2021

304 4 0
                                    

Siirrytään ajassa pari viikkoo eteen päin sillä saadaan kuukin vaihtumaan joskus.

Tommin POV
oli lauantai aamu, heräsin Irina vieressäni, tuo kyllä nukkui vielä, nousi ylös keittämään kahvia ja tekemään aamupala leipiä. Keitettyäni kahvit ja leivät tehtyä lähdin herättämään Irinaa, "huomenta rakas" sanoin ja avasin verhot. "huomenta Tommi" sain vastaukseksi, "tuol ois kahvii ja leipää, tuutko syömään?" kysyin ja sain nyökkäävän vastauksen. Istuin keittiön pöydän ääressä kunnes Irina käveli keittiöön, tuolla oli päällään ihanan sininen pitkä yöpaita ja tietty alusvaatteet kun taas minulla vain bokserini. En odottanut tuollaista aamua sillä Irina istuutui syömään, syötyämme Irina vei astiamme mutta vähän ennen kuin olin nousemassa tuo istuutui hajareisin syliini alkaen suudella kaulaani.
"ootko nää taas puutteessa kun tällänen aamu" päätän kiusallani kysyä, vastaukseksi saan katsekontaktin ja suudelman huulilleni johon vastaan yhtä innokkaasti kuin tuo alkoikin.

Irinan POV
heräsin aamulla Tommin suloiseen ääneen, tuo pyysi minut syömään sillä hän oli laittanut aamiaista. Söimme leipää ja joimme kahvimme, tyhvät astiat asetin lavuaariin.
Huomasin Tommin yrittävän nousta, ryntäsin tuon luokse istahaten tuon syliin, suutelin tuon kaulaa ja aloin saada piilovittuilua johon vastasin katsekontaktilla ja suudelmalla, "Tommi tätä mä oon kaivannu" tokaisin ja tunsin tuon kantavan minua jonnekkin.
Ehdimme lysähtää sängylle kunnes ovikello soi, taas kerran Varmaan PORKO! oven takana, EI ois eka kerta ku se keskeyttää meen puuhat.
Menemme avaamaan yhdessä oven puettuamme nopeasti päällemme, ovikello soi uudestaan, "joo joo Porko tulos ollaan" totean mutta kun avaamme oven siellä on joku myyjä.
Kuulen myyjän mainos sanat jotka kuuluvat näin "olen Juuso Lähteenmäki kaalimadon ostos palvelusta olisitteko kiinnostuneita ostamaan liukuvoidetta,dildoja,kumimunia,kumipilluja tai muita seksileluja" katsahdan Tommia joka on punainen kuin tomaatti ja minä taas olen naurun partaalla, Tommi tokaisee "emme ole kiinnostuneita" jonka jälkeen pamauttaa oven kiinni.

Tommin POV
ratkeamme kauheaan nauruun kun tuo kaalimatomyyjä alkoi myydä meille seksileluja ja niitähän me ny ei tarvittu sillä meillä oli toisemme, hetken kuluttua ovikellomme soi uudelleen ja kuvittelin että tuo samainen kumipillu myyjä tulee taas myymään niitä vitun kumimunia ja pillujansa liukkarin ja kortsujen kera siksipä päätinkin ovea avatessa sanoa " ME EI VITTU OSTETA NIITÄ KUMIPILLUJA"! ajattelen nyt miksi sanoin nuo sanat sillä oven takana oli jätkät jotka purskahtivat juuri tuolla nanosekunnilla nauruun.Alex ja Olli katsovat minua ja toisiaan vuoronperään, Porko kysyy "voisitko toistaa äsköisen" ja repeää nauruun, Irina katsoo minua naurahtaen minulle, Niko toteaa "että sellasia et sitte aatellu ostaa ku Porko ois ollu puuttees" Joel kysyy "käviks teil joku myymäs kumipilluja liukkarinkera vai ku tollasia päästelet suustas?" ja repeää nauruun, minä päästän pojat sisään ja selitän äsköisen tapahtuman, jätkät ja Irina repeävät uudestaan kun taas minä vain vähän hymähtelen. "Mitä te äijät täälä?" kysyn, "Etkö sää muista" Olli kysyy ja tuijottaa minua silmiin, syvälle silmiin. "Noh en kuule muista" totean kyllästyneenä arvausleikkiin. Niko selittää minulle että tänään on grillibileet Aleksin luona ja mun piti kuulemma tulla myös, enhän minä nyt tuollasia enää muistanut kun siit o jo varmaa kuukausi ku me tollasta ollaan sovittu. Lähdemme kohti Aleksin taloa tai no Ollin ja Aleksin kotia vai pitäisikö sanoa Ollin ja Aleksin Seksi ja ääntely Huvilaa,se vois olla parempi, mutta kuitenkin olemme matkalla.

Aleksin POV
olimme menos jätkien kan hakee Tommia ja Irinaa niihi mee grilli bileisiin mutta Tommi oasi yllättää meidät hämmennyksellään jälleen kerran, Lähdimme kohti kotia tai no minun ja Ollin kotia, täytyy muistaa myös Rilla, minun pikku nakki. kaikki meni iltaa kohden hyvin syötiin,pelattiin,juotiin ja pelleiltin painittiin mite se ny haluu tulkita, Joonas ja Niko oli niin humalassa että oli hyvä etteivät alkaneet panemaan keskellä olohuoneen sohvaa. Tommi lähti heittää niitä kotiin ja lähti samalla myös Irinan kanssa, Yksi sankari nimeltä kännipää Joel päätti kuitenkin jäädä minun ja olpan luo yöksi se oli meille iha fine.

Irinan POV
meno alkoi mennä vähä sekavaks Jätkien kanssa joten lähettiin kiikuttaa niin sanottu PornoPorko ja Nikondaale kotiin sillä ne meinas ruveta jotai 69 toimintaa vissii harrastaa siinä sohvalla kännipäite. Päästyämme Tommin kans kotiin Tommi lösähti sohvalle ja minä hänen päällensä. "Mitenköhän pojat pärjää tän yön?" ajattelin kysyä Tommilta joka jo melkein nukkui sohvalla.

Tommin POV
Irina kysyi jotain jätkien voinnista tänä yönä, tokaisin vain "en muru tiedä, veikkaan että joel nukkuu Ollin Ja Aleksin luona sohvalla niinku ruusunen, Olli Ja Allu harrastaa varmaan jotain sänkyurheilua ja Niko ja Joonas jatkaa varmaan sitä mihin jäi siellä Ollin ja Allun sohvalla ennen ku menin välii toteemaan et heitän ne nyt kotio" melkein heti tuon jälkeen nukahdin sohvalle ja en ole varma nukahtiko Irina päälleni vai mitä tapahtui.

Anteeks nyt tällänen tylsä jakso mut koitin saada tieyillä sanoilla tästä hauskan ja kiinnostavan. En sillä taaskaan oikein keksiny mitään sil Tommi ja Iri o vähä haastava kaksikko mut kuitenki SUPER KIITOS KAIKILLE JOTKA ON ALKANU LUKEE TÄTÄ KIRJAA JA TOIVOTTAVASTI ON MIELUINEN. Muistakaa myös lukee meen kahekirjottajan oma kirja joka löytyy meen profiilista klkkaamalla. WE LOVE THEY ALL💕💗❤️‍🔥

panopäiväkirjaWhere stories live. Discover now