13.3.2021

405 4 0
                                    

TOMMIN POV
Menin aamulla studiolle kaupan kautta, Menen normaalisti viereiseen K-Markettiin, ja nään tutun myyjän, moikkaan tälle, ja hän takaisin. Kauppa oli hiljainen, siellä ei ollut monia lisäkseni, Menen leipä hyllylle, otan leipää mitä kaikki studiolla syö, koriin tarttuu myös parit bisset ja muutakin täytettä treeniksen jääkaappiin. Köröttelen treenikselle ja alan tyhjäämään kasseja jääkaappiin, pullon kilahdus kuuluu ja kaikki ovat heti vailla bisseä, tyhjään loput tavarat ja menen muiden kans olohuoneeseen, mietin samalla päätyykö tää ilta baarireissuks. noh arvatkaas missä ollaan juuri tällä hetkellä; Bingo, baarissahan sitä, Joel,Niko ja joonas on ihan umpihumalassa, Olli ja Aleksi on meilkein selvinpäin ja minä olen juonut yhden oluen joka on edelleen kesken tai oli kesken, pojat aloitta painimisen ja pöydällä oleva tuoppi kaatui minun ja Ollin päälle, "VOI VITTU POJAT KATTOKAA NYT KU OLUET O JO IHMISTE PÄÄLLÄ KU PAINITTE SIINÄ, OISkOHA AIKA VIIÄ TEIJÄT KOTIO?!" heitän jätkät kotiin ja lähden itsekkin kotiini kunnes muistan että minulla piti olla treffit vartti sitten, kaasutan ravintolan pihaan ja toivon että Irina olisi vielä siellä, siellä hän istui ja odotti, "oot melkeen puol tuntoa myöhässä mikä kesti?, luulin että teet oharit" kuulen hätäisesti tuon sanovan, "piti heittää jätkät baarista kotiin sil ne oli vähän kännissä" vastaan rehellisesti ja tilaamme ruuan, saamme ruokame ja alamme tutustua toisiimme.ilta venyy siihen että lähdemme minun luoksesni ja mietimme missä Irina nukkuisi emme ehdi sitä kauaa miettä sillä Irina työntää minut vasten seinää ja suutelee minua, vastaan tuon pehmeiden huulien tuntuun omillani ja suudelma venyy kielariksi.

Irinan POV
"tommi on myöhässä, järjestääkö tuo oharit minulle" mietin päässäni ja huomaan sen komean,vahvan ja suurehkon miehen kävelevän pöytäämme kohti, kysyn miksi tämä on myöhässä ja vastaukseksi tulee baari+bisse+muut jätkät=humala ja kuljetus kotiin eli tommi oli kyytsännyt muut kotiin ja se on mulle ihan ok.
Syömme ja rupattelemme niitä näitä mitä joudamme ennen kuin tulee myöhä ja ravintolaa aletaan sulkea, matkaamme Tommin luokse ja hän miettii missä nukun, tuo ei ehdi silti kauaa miettiä kun minä jo olen hänessä kiinni, suudelma venyy kielariksi ja olemme matkalla tuon makuuhuoneeseen, ilta jatkuu leppoisasti työn touhussa, minä tuon päällä ja hän minun allani, rodeo leikkejä, tunnelma jatkuu pitkään ja leppoisasti, ihania hetkiä.

Tommin POV
ilta jatkui seksin merkeissä ja muutenkin hauskan pidossa, toivon sieluni pohjasta että naapurimme ei kuulleet touhujamme sillä kerrostalossa asuminen on vähän äänekästä välillä.

Anteeks tällänen lyhyempi jakso mutta ei oikee keksitty Tommiin mitään joten saatte tyytyä nyt tähän. ps kiitos kaikille lukioille ja jos voisitte suositella tätä kirjaa ihmisille niin se olis aivan mahtavaa sillä se ois kiva saada tälle kirjalle 100lukijaa sillä nyt on 51

panopäiväkirjaWhere stories live. Discover now