حامد :اى الى انتى عملتيه دا سناء :عملت اى حامد بصوت مخيف:انا مش قولتلك حدودك هيا الاوضه دى لى بتتعديها سناء بخوف:انا كنت عايزاك وبعدين اصلا كمان يعنى عيب حامد :اصلا كمان يعنى هو انتى لى بتحطى كلام كتير سناء :مش عارفه انا بعمل كدا لما اكون متوتره حامد وهو يقترب منها :متوتره من اى سناء :شوفت اهو انت بتقرب اهو حامد يكاد يصل الى امامها مباشرا :وقربى موترك ف اى .سناء وهيا تضع ايده على صدره
وترفع عينيها تتوسل اليه :انا عايزه اكمل كليه
يتحول وجه حامد :تاااااانى قولتلك مفيش كليات انتى محبوسه هنا سناء بدموع :لى محبوسه لى عملتلك اى حامد :انتى مراتى سناء وهي تذهب من امامه :مراتى مراتى مراتى انت مصدق الى انت بتقوله انت متجوز بنت مكلمتش ال ١٨سنه فااااهم يعنى اى انت اتجوزتنى بموافقه ابويا مش بموافقتى انا انت عارف انا عرفت امتا انى هتجوز قبل ماانت تيجى بربع ساعه بس فاااهم يعنى ثم تقع على الارض تبكى ليجلس بجوارها حامد :سناء بس اهدى سناء بعياط :انا عايزه ارجع اسكندريه ارجع لبيتى حامد :مفيش رجوع ....انتى مكلتيش من الصبح سناء :لا رد تكتفى بالعياط فقط يحملها حامد متجه الى الحمام سناء بصوت واطى وسط دموعها :بعد عنى حامد :مقدرش ابعد عنك ليغسل لها وجهه ويذهب الى الاريكه ويضعها على رجله ثم يقوم بفك شعرها لينسدل على رجله سناء :مش عايزه اكل حامد وهو يضع الاكل بفمها:مكلتيش حاجه من الصبح سناء :مش عايزه حامد وهو يضع قبله رقيقه على خدها :عشان خاطرى ثم تنظر الى عينيه وتفتح فمهاحامد :شاطره يلا كمان واحده ثم يطعمها ويضع قبله على خدها وهكذا حتى انتهىسناء :انت مكلتش حاجه من الصبح بردو حامد :انا كلت انا و علي واحنا ف الارض سناء بفرحه :انتو عندكم ارض وزرع حامد :ايوا سناء :الله انا عايزه اروح حامد :تروحى فين احنا بليل سناء :عشان خاطرى بليز بليز بليز حامد :لا ثم تقف امامه وتتصنع البكاء :عشان خاطرى بقا حامد :خلاص روحى البسىتجرى سناء من امامه :هيهيهيهيهيهيهيهبعد قليل يخرجان وغفلان عن تلك العيون عائشة :بقا كدا ماشى ف الارض يقف حامد ويضع يده على خصر سناء حامد ؛مبسوطه سناء :اووى اوووى حامد :طب تعالى نئعد سناء :يلا هنعد فين قاسم :على الارض سناء :ازاى كدا الهدوم هتتوسخ حامد :الارض نضيفه ومع ذالك تعالى ي ستى سناء :اى حامد :اعدى بقا سناء :على رجلك ؟حامد :ف مانع سناء :لا حامد وهو يجلسها على رجله ويقوم برفع النقاب سناء :حد يشوفنى حامد :و لا يهمك احنا اعدين محدش هشوفنا ومفيش حد بيعدى من هناسناء :الجو حلو اووى ممكن نجى تانى حامد :هفكر سناء :بص بص حامد :؟سناء :شوفت النجمه دى حامد :ايوا مالها سناء :دى انا حامد :هههه وانا فين سناء :امممم انت القمر الى جنب النجمه حامد :ياااه يعنى انا القمر سناء :ايوا انت القمر وانا النجمه شايف النجمه صغيره ازاى زى وكمان جنب االقمر وانا جنبك حامد وهو يضع وجهه بجوار وجها :نفسك ف اى تقوم سناء وتتحرك بين الزرع :نفسى عمتى ترجع تانى يقوم حامد :قد كدا بتحبيها سناء :عايشه معاها من ساعه ماجيت على الدنيا حامد :طب نفسك ف اى تانى سناء :نفسى افضل مبسوطه حامد :وانا مش من ضمن الحاجات الى نفسك فيها تتوقف سناء عن الحركه ثم تعود الى حامد :نروح حامد :بتهربى سناء :يمكن لاني مش متاكده اننا هنفضل مع بعض حامد باندفاع:لى بتقولى كدا سناء :انت اتجوزت مصلحه يبقى اكيد هنتطلق حامد :بس انا مش هطلقك سناء :اشك حامد :تشكى؟سناء :ممكن نروح حامد وهو يشدها من يدها :تعالى هنا لما اتكلم معاكى تقفى وتسمعينى سناء :شوفت انت اتعصبت ازاى ازاى عايزنى افضل جنبك ازاى اقولك بحبك وانت مش عايز تحققلى الحاجه الوحيده الى عايزهاحامد :الحاجه الى انتى عايزه دى ف الحلم تنامى وتحلمى بيها دا الى تقدرى تعمليه سناء :عايزه اروح دلوقتى قاسم :قدامى تمر الايام بعد تلك اللحظه يتكفى حامد بحضنها اثناء النوم وتلزم سناء غرفتها التى اصبحتها عالمها ف هذه الحياه بعد اخد حامد هاتفها لوووووووولى لوووولى تسمع سناء هذه الاصوات من الخارج فترتدى نقابها وتخرج نهال :تعالى ي سناء باركى ل الدكتور علي علي :مش اوووى كدا ي امى سناء :الف مبروك ي علي هيا النتيجه ظهرت علي :ايوا دلوقتى سناء :اه الف مبروك ..عن اذنكمتدخل سناء غرفتها :يارب يارب اجيب مجموع كويس يارب وبتفضل راحه جايه ف الغرفه :اعمل اى اجبها ازاى بعد قليل تاتى فكره ف بالها :بارب بس ميقولش ل حامد ثم تفتح باب الغرفه فاتحه صغيره لترى علي متجه الى غرفته ثم تغلق الباب فوراسناء وهيا تضع يديها اسفل وجها :يارب سلم وتعزم امرها على الذهاب الى غرفت علي دق دق سامر وهو يفتح بخضة :سناااء !سناء :اسفه انى جيت بس ممكن تلفونك علي :لى سناء :اصل اصل واحده اعرفها هيا قريبه منى اووووى وكنت عايزه اطمن على نتيجتها بس تلفونى مفهوش داتا وكدا علي :اه اتفضلى ي ستى والموقع مفتوح سناء :شكرا تدخل رقم جلوسها لياتى لها اسمها بمجموع ٩٨.٥٪سناء بفرحه :الحمدلله الحمدلله يارب الحمدلله علي :نجحت ؟سناء :ايوا ثم تعطيه الهاتف بعد خروجها من الموقع :شكرا شكرا جدا ثم تذهب الى غرفتها وتصلى شاكرا لله يأتى المساء ويكون فيه احتفال كبير ل علي بنجاحه يحضره جميع من ف البلده حامد :الف مبروك مكنتش اصدق انك تجيب المجموع دا علي :هههههه شاكك ف قدراتى حامد :لا قولت لازم اعيد واجيب مجموع عالى علي :وجبت ولا لا حامد :جبت طلباتك علي :اسافر اسكندريه حامد ؛مع انى مش موافق بس ماشى علي :اه وف حاجه حصلت النهارده حامد :اى؟علي :سناء حامد :مالها سناء علي :جتلى الاوضه حامد بصدمه :جتلك علي :ايوا جت وقالت ان ف واحده قريبه منها اوووى وعزيزه عليها كانت ف الثانويه وعايزه تتطمن على نتيجتها يتركه حامد وهو يتوعد لسناء :والله لموتك ي سناء على السلم يلتقى بعائشة عائشة :حامد يتجاهلها ويذهب الى غرفته يفتح ااباب لتقوم سناء بخضه :ف اى خضتنى يمسكها من ايدها :انتى روحتى ل علي . سناء بخوف:ا ا اا اهحامد بعنف:......
يتبع ......................................................
...........................................................
أنت تقرأ
صفقة عمري
Romantik( سناء )بطله الرواية ف ال 18 من عمرها قصيره القامة جدا ،شعرها طويل يكاد يصل إلى ركبتيها بسبب قصر قامتها اسود اللون كالليل ،عيونها خضراء ك الزرع بيضاء البشرة كانت تعيش مع عمتها بعد تركها لبيت أهلها وهيا الآن ف الإسكندرية (مريم) صديقة سناء (حامد ) ا...