^_^

825 69 54
                                    

Min Yoongi 🍋

Zaman durmadan akıyor ben ise durmadan karışıyorum.

Annem bir keresinde demişti ki "Kişiliğin öyle karmaşık ki bir gün iplerin eline dolanacak ve sen düğüm olacaksın."  ve ben çoktandır bu düğümün içerisinde boğuluyordum.

Hayatın beni nereye götüreceğini umursamadan sürüklenmek bir süre boyunca güzeldi fakat güzel yanı tıpkı güzel olan diğer her şey gibi uçup gitmiş ardında da adımımı ne zaman attığımı bilmediğim bir çukura düşürmüştü beni.

Yalancı ve güvenilmezdi, hayat. Tıpkı benim de olduğum gibi...

Hoseok'un evine geldiğimde durdum. Taehyung'dan kurtulmamızı sağlacak bir planı olması umuduyla gelmiştim buraya ve açıkcası ben hala hapishanede çocuk büyütme fikrine okeydim.

Nasıl olsa dışarıda ki çocuklar kapalı duvarlar ardında yaşamasalar bile ailelerin kurdukları duvarlar ardında yaşamaya hep mahkum kalacaklar.

Hapishane ya da yalnızca hane? Çocuklar tıpkı hayvan çiftliklerinde ki gibi tek tük yetiştirilmeye ve kısıtlamaya devam edildikçe içeride ya da dışarıda onlar için fark eden bir şey olmayacaktır.

Havalar gittikçe daha da soğuk oluyordu. Ayaklarım beni götürüyor olsa da Hoseok'un yanına gitmekten bir hayli çekiniyordum. Hoseok iyi biriydi. Yani öyle görünüyordu!?

Binanın içine girmemle sıcak havanın yüzüme vurması bir oldu. Bu eve son geldiğimde hastenelik olmuştum bu yüzden Taehyung evden çıkarken beni kat kat giydirmiş, çantama eğer dışarıda üşürsem diye sıcak çay koymuştu ama zaten üşümüyordum. Üzerimde ki mont çok kalındı.

Kapının önünde bir süre dikildim ve zile bastım. Bir kaç saniye sonra Hoseok kapıyı açmıştı.

Heyecanlı bakışlarıyla beni süzüyordu "Planım için grafik hazırladım!!" ellerini birinine çarpmış bir çocuk gibi seviniyordu.

Kaşlarımı çattım, bu işi çok ciddiye almıştı. "Kapıdan çekilirsen içeri giricem Hosoek." anında kapının önünden çekilip içeriye doğru koştu. "ÇABUK GEL DE HAZIRLADIĞIM ŞEYLERE BAK YOON!!"  sesi heyecanlıydı, ayakkabılarımı çıkartırken içeriden bana bağırıyordu.

Cidden...

Hoseok'un daha fazla bağırmasına imkan vermeden hızlıca içeri girip yanına gittim.

Bütün salon dağılmıştı ve ortada bir tahta vardı, tahtanın üzerinde ise bana anlatmak için heyecanlandığı grafik.

"Hoseok bütün bunlar da ne?"  sorumla birlikte gözleri parlamış eline sunum sopasını almıştı.

Dışarıdan bakan birisi iki iş adamının toplantı yaptığını düşünebilirdi ama biz eski sevgilimizden kurtulma planı yapıyorduk...

Eliyle gösterdiği yere oturmamı söylemiş, hazırladığı grafiğin başına geçmişti.

"Bu gördüğün grafik Kim Taehyung'un yaptığı aptalca şeyler grafiği..." elinde ki sopayı sallayıp bir yeri işaret etti.  " bak mesela burada aptallığı tavan yapmış durumda... peki nedeni ne biliyor musun?"  kafamı hayır anlamında salladım.  " Çünkü bu tarih benimle yıl dönümüydü ama sabah saatlerinde senin yanındaydı..." gözlerimi şaşkınlıkla açtım "İyi de Hoseok sen bunu nerden biliyorsun? " Soruma karşılık omuz silkti. "Peşinize bir dedektif takmıştım, siz henüz sevgili olmadan öncesinde bile sizden haberim vardı benim."  kaşlarım istemsizce çatıldı ve sinirle ayağa kalktım "Ne yani en başından beri seni aldattığını biliyordun ve hiç bir şey yapmadın mı?" tekrar omuz silkti.

Başından beri burada ki tek yalancının kendim olduğunu sanarken Jung Hoseok bana yalan söylemişti.

"Yoongi ne yapsaydım yani? Ona karşı duygularım uzun süre önce bitmişti ayrıca beni aldatmasının önüne geçemezdim. Ondan kurtulmayı istedim ama ondan nasıl kurtulabilirdim ki? Onun şirket haricinde başka pis işleri de olduğunu sen de biliyorsun!?"   sesi gittikçe yükselmişti ama sonra hemen kendini toplayıp gülümsedi.  " Bak ikimizi birden ne zaman idare etmeye kalksa aptallaşıyor. Bunu ona karşı kullanmalıyız..."  tahtanın üstünde ki grafiği kaldırmış altında ki resimleri işaret etmişti. "Burası onun pis işlerini yaptığı yer, merkezi ve buraya ikimiz birlikte gireceğiz."  derin bir nefes almıştı. Sanki Jung Hoseok bu planı çok daha önceden yapmış gibiydi, yeni değildi.  Saçlarını karıştırıp yüzüme baktı. "Yoongi o merkeze girmeyi çok istiyorum. Taehyung'a her istediğimizi yaptırabiliriz... ve sonra da hayatım... hayatımız daha güzel olur."  yüzü hüzünlü baksa da gözlerinde hırs vardı.

Taehyung'un mafya kılıklı heriflerle takıldığını biliyordum ama tam olarak ne iş yaptığını bilmiyordum. Aslında Hoseok'un bana gösterdiği ve merkez dediği yer bir bardı. Taehyung bana ilk tanıştığımızda şirket harici bir geliri daha olduğunu ve orasının da bar olduğunu söylemişti ve o bar bu bardı. Buraya girmenin nesi zordu? Taehyung'dan istesek bizi oraya zaten götüremez miydi?

"Hoseok merkezde ne var?"  gözlerinde ki parıltı kaybolmuş, karanlığa gömülmüştü. Her şeyi anlatmış gibi görünüyordu ama atladığı çok önemli bir şeyler vardı, benden sakladığı.

Derin bir nefes aldı ve gözlerimin içine baktı "Ben de tam olarak bilmiyorum Yoongi."  bakışlarını kaçırmış başka şeylerle ilgilenmeye başlamıştı, yalan söylüyordu.

"Ah tamam tamam, peki şu planı bana bir daha anlatsana tam olarak ne yapacağız?"  sorumla birlikte tekrar bana dönmüştü. "Sana ayrıntılı olarak anlatacağım Min Yoongi..."

.

.

.

Bölüm sonu 🤎

Sizce Hoseok doğrularımı söylüyor yoksa yalanları mı?

Ve sizce merkezde ne var?

Yb için takipte kalın 😘

Swallow / SOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin