^_^

714 62 45
                                    

Kim Taehyung 🥀

"...hayır, hayır beni anlamıyorsun Jimin!"   sinirle saçlarımı karıştırıp gözlerinde anlamadığım duygularla bana bakan arkadaşıma baktım.

"Taehyung son bir kaç gündür bahsettiğin tek şey Yoongi ve Hoseok!!" sesi sinirli çıksa da yüz ifadesi sakin görünüyordu ve dürüst olmak gerekirse Park Jimin sinirlendiğinde korkutucu olurdu.  " Onları boşverip odaklanman gereken şeylere odaklansana!"  gözlerimin içine bakıp tam önümde durdu.

" Odaklanmam gereken şeyler?"  ona doğru adım atıp aramızda ki mesafeyi kapattım.  "Şirket senin kontrolünde Jimin!  Bar ile de ilgilendiğimi biliyorsun ben işleri aksatmıyorum!"  sesim fazla yüksek çıkmıştı ama Jimin'in yüzünde tek bir mimik bile oynamıyordu.

"Daha önemli bir şeye odaklan o zaman Taehyung."  kaşları çatılmıştı. 

"Neye mesela, sana mı? İlgimi mi istiyorsun Jimin?"  dalga geçer gibi sırıttım ve kollarımı iki yana açtım. "Beni mi istiyordun yoksa, hımm? Yıllardır bu yüzden mi yanımdasın?"  kaşları çatılmıştı.

Eliyle çenemi tutup yüzümü yüzüne yaklaştırdı. Burnunu boynuma sürtüp derin bir nefes aldı. "Sence Taehyung? Ben isteseydim almaz mıydım?"   doğru, alırdı.

Yüzünü kaldırıp gözlerime baktı. "İşleri berbat edersen..." bir eliyle ensemde ki saçları tuttu ve çekti. Boynuma bakıp gülümsedi.  " tamamen sana odaklanırım TaeTae..."  saçlarımı bırakıp, gitti.

Park Jimin... beni korkutuyordu.

Birbirimizi 10 yıldan fazla süredir tanıyorduk ve işimizi birlikte kurmuş birlikte büyütmüştük. O her zaman şirketle ilgilenmiş düzeni sağlamıştı. Ben ise karanlık taraftaydım ama ne zaman bir hata yapsam Jimin cezasını verirdi...

Aslında Park Jimin bir melekti, iki yüzlü bir melek.  Eğer isteklerini kusursuz şekilde yerine getir iseniz size güzel yüzünü gösterirdi ama eğer hata yaparsanız bunu size ödetirdi.

Yine de onunla ortak olmak işime geliyordu. Onun insanlar üzerinde ki etkisi sayesinde bu kadar büyüyebilmiştik, kısacası o olmasa ben bir hiçtim. Onsuz sahip olduğum hiç bir şeye sahip olamazdım.

Bu yüzden benden ne istiyorsa sorunsuzca yerine getirmek en iyisiydi...

.

.

.

Bölüm sonu 😘

Swallow / SOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin