One week later..........
එද සිද්දියෙන් පස්සේ ටේ පුලුවන් තරම් යුන්ගිව මග ඇරියා..එයා ඒක ට පාවිච්චි කරපු කෙනා හොබී...හේතුවක් ඇතිව හෝ නැතුව හොබී පුලුවන් හැමවෙලාවකම විශේශයෙන් යුන්ගී ටේයි තනියම ඉන්න හැමවෙලාවෙම එයා ටේ එක්ක හිටියා..
ටේ බෙයා...........
හ්යුන්......
ඔයාගේ exam එකේ රිසාල්ට් ආව්ලු නේද..මට ජූන් කිව්වේ කොහොමද..
මෙ........
ටේ තමන්ගේ අතේ තිබ්බ රිසාල්ට් ශීට් එක හොබී අතේ තිබ්බා..
වා.......ව් ..නියමයිනේ ටේ..ඇත්තටම මම බය උනා..ඔයා අසනීපෙන්නේ හිටියෙත්..
මැරෙන්න හිටියත් ටේට ඔය ලකුනු ගන්න එක ගෙමක් නෙවෙයි හොබී..
ඇ...
මම කිව්වනේ ටේ ඉගෙනගන්න ගොඩක් දක්ශයි කියලා උබලට කලින්ම...
අපි පාටියක් දාමු..
ඒ මොකටද..
අහපන්කෝ යුන්ගියා..ටේ බෙයා සනීප උන එකටයි,අනික උබ කිව්වනෙ යුන්හි එනවා කියලා ආරන්චියක් ආවා කියලා ඒකටයි,මේ රිසාල්ට් එක නිසයි ...
හාද බෑද...කියාම්..උබට බැයිනම් මම ටේ බෙයා එක්ක ගිහින් සමරලා එන්නම්.
එප..අපි ගෙදර පාටියක් දාමු..කුකී උබගේ bf ටත් එන්න කියාම්..ම්ම්..අද හවස දාමු..දැන් බඩු ගේන්න යන්නේ කවුද..
මම ටේ බෙයා එක්ක යන්නම්..හොබි
හියුන් මාවත් ඇදන් එලියට යද්දී එහෙමම ආපු මාස්ටර් මාව කාර් එකට දාලා එයා ඩ්රයිවින් ශීට් එකට නැගලා ඉක්ම්නට ගියේ හිතන්නවත් වෙලාවක් දෙන්නෙ නැතුව..අපරාදේ ටිකක් විනෝද වෙන්න හිතුවා.සැක් .මේ පිස්සටත් එන්න ඕන උනානේ..හොබි හියුන්..
මාස්..ටර්...හොබී හියුන්...
එයා ජුන් එක්ක ශොපින් යයි..තමුන් මන් එක්ක ගමනක් යන්න එන්න ඕන.
කො...හෙ..ද...
මගෙන් ප්රශ්න අහන්නේ නැතුව යන් මාත් එක්ක.
ඒත්...
මම දෙපාරක් කියන්නේ නෑ කියලා එයා වාහනෙ පාර මැදම නවත්තලා මගේ පැත්තට බර උනා.
BINABASA MO ANG
Unexpected
Fanfictionමම ඔයාට වයිර කරනවා..මට දැනුනු එකම කෙනාවයි ඔයා මගෙන් ඈත් කලේ.. මම දන්නේ නෑ කිසිම දෙයක් ..ඇයි මම ජීවත් වෙන්නේ...ඇයි මෙහෙම උනේ...