revenge on me...

490 74 17
                                    

Eight month later..................

Min yungi Pov.....................................

ටේටේ.......මාස අටක්  ගිහින් නෙද..මියාන් ටේ....අනේ නැගිටින්න..
මට සමාවෙන්න හොද්ද..මම එදා ඩොක්ට කිව්වට පස්සේ ඔයා කෝම එකකට ගිහින් කියලා මට ඔයාව් බලන්න ඕන උනත් අරයලා කවුරුත් ම මට ඒකට චාන්ස් එකක් දුන්නේ නැ..මාස 8ක් මම පිස්සෙක් වගේ ජීවත් උනේ.

මට ඔයාව කොච්චර වටිනද  කියන එක මම තේරුම් ගත්තා ටෙ..ආ..ඔයාගෙ ප්‍රොමිස් ඒක ඒක මම ඉශ්ට කලා.වැඩේ අමාරු උනත් ආයෙ කම් කම්පැනි එක අයිත් ඔයාගේ නූනට..මම අදත් හොබීට වැදලා ඔයාව බලන්න ආවේ..

මම නිස නේද මේ හැමදේම ..ඇයි ටේ එක පාරක්වත් ඔයා ඒක කලෙ  නෑ ඔයා ඒයාව දන්නේ නෑ කියලා මටකිව්වෙ නැත්තේ..ඇයි ටේ......

මම දන්නවා ඔයා හොදින් හිටියනම් අපේ පැටිය එක්ක ගිඩක් කතා කරයි නේද ..ම්ම්...බයවෙන්න එපා..මම ඔයාටත් එක්ක හරියන්නම් අපේ පැටියට අපේ කතාව කිව්වා..දන්නවද ටේ...මෙහෙ ඩොක්ට මට සලකන්නේ බල්ලෙක්ට වගේ..මම එහෙම වෙන්න සුදුසුයි නේද..එයා කියනවා මම ඔයාගෙ ජීවිතේට ආවෙ අපරාදෙලු..අඩුම ඔයා මමවගේ කෙනෙක්ගෙ ඇස් වලටවත් මීට් වෙන්න හොද නෑලු..ඒක ඇත්ත නේද ..ම්ම්........

අහන්නකූ ටේ...අපේ කුකී එක්ක හැම්දෙයක්ම දැනගත්තාට පස්සේ එදා ඉදන් අද වෙනකන්ම චිම් කතා කරලා නෑ..ඒකත් මම නිසා නේද..

ටේ......ටෙටේ.....ඔය හොදින් නේද.ඇයි මේ...ටේ.....ඩො..ක්ට..ඩොක්ට.....
මගෙ ටේ..........බෙල් එක අතලග තියන් මම කෑගහුවේ බය හිතුන නිසා..ටේගෙ කකුල් දෙක දිගේ වතුර වගෙ යන්න පටන් ගත්තු නිසා මම කලේ කෑගහපු එක..

ඩොක්ට ඇව්ත් ...

ආශ්.......මම හිතුවා ඉක්මනට මෙක එයි කියලා..ඒත් තාම මාස 8යිනෙ..ඉක්මනට ලෙබර් රූම් එක ර්ඩි කරන්න..ඉන්න ..මේ රූම් එකට ඕන හැමදෙයක්මගන්න..ඩොක්ට ටේමින්ට කතා කරන්න.ආඅ..මෙයාව එලියට දාන්න..ඉක්මනට...

ඇයි...ඩො..ක්ට....

එලියට යනවා..අපි කතා කරන්නම්.
එහෙම කියපු නර්ස් කෙනෙක් මාව ටේගෙ ලගින් ඈත් කරල  එලියට දැම්මා..

Unexpected Where stories live. Discover now