ටේ බෙයා...........නූනා..ඇයි...
ඔම්මා කියනව අපිට එහෙ එන්නලු..
ඔයත් ආවට පස්සේ ගෙදර ගියෙම නෑලු නේ...අද අරයා එන්නේ නෑලු.
අපිට එන්නලු....යමුද...හෙට ඔම්මත් අරන් එහෙමම එපාට්මන්ට් එකට යමු.ම්ම්......මම බැලුවේ මාස්ටර්..දිහා..
එයාගේ මූනෙ කිසිම හැගීමක් තිබ්බේ නෑ..මම යන්නද...
යා......ඕක මොකටද මෙයාලාගෙන් අහන්නේ...මෙයා දැන් ඔයාලගෙන් අහලද වැඩ කරන්නේ..ඒකටනම්
මට ජෙලස් හොදේ..මගේ මල්ලි මම
කියන දේ කරන්න ඕන.අපි පාටිය ඉවර උනාම ගෙදර යනවා.එච්චරයි..නූනගේ තීරනේ අන්තිම තීරනේ වගේ නිසා.අපි පාටිය පටන් ගත්තා..නූනා් හොබි හියුන් ලගින් හෙල්ලුනේ වත් නෑ..ඔව් අවුරුදු 2ක් ඈත් වෙලා ඉදලා තවත් ඇයි..
හැමෝම එන්ජෝයි කරන නිසා මම
ටිකක් එතනින් එලියට ආවෙ හැමදේම හොදින් උන නිසා...හිතුවටත් වඩා..ටේ බෙයා.........
හොබි හියුන්.......ඔය ඇයි එලියේ..
යුන්ගිට වයිර කරනවද..
නෑ...මම එයාගේ නපුරුකම් වලට කැමතී හියුන්..මම කැමතී මට වද දීපු සැවේජ් පූස්ට..මම හිතන්නේ මම එයාට..මම ඇඩුවා..මට ඕන උනා මගේ හිතෙ තියෙන දුක ඉවර වෙනකම් අඩන්න..
ටෙ බෙයා ඔච්චර හොද වෙන්න එප.දුක් වෙනවද..එයාට කැමති උන එකට..
නෑ හියුන්..මට සතුටුයි..එයා වෙන කෙනෙක්ට ලන් වෙන්න දෙන්නේ නැතුව මට පුලුවන් උනා බලාගන්න..මට සතුටුයි ඒක නිසා..හියුන්...
ම්ම්.........
හැමදේකටම කුමෝවෝ...මෙච්චර ප්රශ්න තිබිලත් මම ලගින් හිටියට මට නූනා වෙනුවෙන් බලන් හිටියටත් ...හ්යුන් කවුද යුන්ජි කියන්නේ..ඇයි හ්යුන් මාත් එක්ක තරහින් ඉන්නේ..
ඒක ටේ...
ටේ බෙයා අපි යමුද..ම්ම්.....ඔම්මා කෑමත් හදලා.බලන් ඉන්නවාලු..යමුද.ම්ම්.........
හරි නූනා..මම එන්නම්..හියුන්..මම ඔයාව හග් කරන්නද..
හ්ම්ම්..එන්න.
කුමෝවෝ හියුන්..හැමදේටම ..මම ලගින් හිටියට වගේම පුලුවන් හැවෙලාවකම ලගින් හිටියට..
ESTÁS LEYENDO
Unexpected
Fanficමම ඔයාට වයිර කරනවා..මට දැනුනු එකම කෙනාවයි ඔයා මගෙන් ඈත් කලේ.. මම දන්නේ නෑ කිසිම දෙයක් ..ඇයි මම ජීවත් වෙන්නේ...ඇයි මෙහෙම උනේ...