Tony a Peter tam chvíli stáli a pobírali události, které se právě staly.
P- "Dobře, co bude teď?"
T- "První tě přestěhujeme z toho sirotčince a nastěhuješ se do volného pokoje vedle mého."
Peter sebou škubl "Vy víte že bydlím v sirotčinci?!
T- "Samozřejmě. Zjistil jsem to včera v noci. Nemůžu uvěřit, že jsi mi mimochodem lhal."
Peter se stydlivě usmál: "Nechtěl jsem, aby sis dělal starosti."
Šli do sirotčince, celou tu dohodu vymysleli (Tony jim řekl, jestli někomu něco řeknou, že je bude žalovat), a brzy byli v Peterově novém pokoji. Byl dvakrát větší než ten, ve kterém zůstal minulou noc. Peter si vybalil, neměl toho moc, zatímco Tony objednal spoustu věcí pro jeho pokoj.
P- "Pane Starku, to opravdu nemusíte kupovat."
T- "Ano, musím, a Pete mi neříkej mi pane Starku, jsi můj syn."
P- "Já vím a jsem rád, že jsi. Ale je to trochu brzy."
T- "Fajn, ale aspoň mi říkej Tony?"
P- "Ok, T-t-Tony, páni, to bylo divné."
Tony se zasmál: "A co tvoje jméno?"
P- "Co s mým jménem?"
T- "No, jsi Stark. Jsi Peter Stark, syn Tonyho Starka!"
P- "Peter Stark, to bude chvíli trvat, než si zvyknu."
T-"Friday změň Petrovo jméno na Peter Stark a dejte mu povolení úrovně 10."
Rozhodli se změnit jeho jméno i v databázi Stark Industries, ale ještě nedají ostatním vědět. Mohlo by ho to ohrozit a mohlo by to přitáhnout nechtěnou pozornost ve škole. Později Tony a Peter seděli na gauči a rozhodovali se, na jaký film se dívat.
Peter chtěl Tonymu položit otázku, ale nevěděl, jak to říct. "Tony?"
T- "Ano, Pete?"
P- "Proč si mě opustil tu noc co si mi dal hodinky?"
Tony věděl že to příjde. "Tvoje matka mě tam nechtěla a donutila mě odejít. Odejít od tebe je moje největší chyba v životě."
Petr si najednou na něco vzpomněl. "Pamatuji si, že tu noc, mi vzala hodinky, které jsi mi dal, a vyhodila je. Ale když spala, šel jsem a vyndal je z koše a schoval."
Peter se podíval na hodinky "Nemůžu uvěřit, že po celou dobu jsi to byl ty."
Tony a Peter posouvaly seznam s filmy, které hledali, aby se dívali, když Tony řekl: "Právě jsem si uvědomil, že jsme to neřekli Pepper!"
Běželi do kanceláře Pepper, která pracovala dlouho a snažila se připravit na konferenci druhý den.
Pepper- "Ahoj Tony, ahoj Petere. Proč vy dva tak spěcháte? Tony, zase jsi spálil kuchyň?"
T- "Ne, to vlastně nebyla moje chyba. Přišli jsme sem, abychom ti řekli nějaké novinky."
Pepper- "Ok, tohle by mělo být zajímavé."
T- "No vidíš," Tony položil ruku přes Peterova ramena "Pamatuješ si, že jsem ti před časem říkal o tom, jak jsem měl syna?"
Pepper se podívala na Petera který se stydlivě usmál.
Pepper- "Peter je tvůj syn!" Pepper vyskočila z křesla a běžela objat Petera. "To je úžasné! Teď můžu být tvoje máma!"
Pepper se rozhodla, že s prací skončí a dívala se s nimi na film. Všichni usnuli na gauči blízko spolu s Petrem uprostřed. Peter nikdy nebyl šťastnější.
----—----—----—----—------—----—------—----
Tak jo tohle je oficiálně konec ale nezoufejte můžete se těšit na pokračování od @kajinka2 pod názvem FOUND
Vaše Lexi🌺
✨Bohyně příběhu, fikcí a iluzí ✨