metal ve rock dinleyici kitlesine satanist yaftasının yapıştırılmaya başlandığı zamanlarda türkiye'de yayın yapan tüm gazetelerin çeşitli argümanlarla destekleyip iyi bok yiyoruz çocuğunuzu kurtarıyoruz niyetiyle türk milleti'ne sunduğu haberdir.
bu ibnelerin yüzünden dayak bile yemiştim ya.
bi kancık kızla iki tane onun bunun çocuğu 17 yaşındaki bir kıza tecavüz edip öldürdükten sonra tüm milletin derdi satanizm olmuştu. gazeteler haber üstüne haber yapmaya başlamışlardı. neymiş? çocuğunuzun satanist olup olmadığını nasıl anlarsınız?
çocuğunuzun saç uzatmaya merakı mı var?..
satanist.
çantasında metallica'mı yazıyor?
kesin satanist.
şebek diye bir dergi mi getiriyor eve?
mutlaka satanist odasını kontrol edin kan şişelerini görürsünüz.
gürültülü müzik mi dinliyor?
lan şeytanın kendisi olmuş oğlunuz...
böyleydi durum.
bir ara akmar pasajı'nın alt girişinden girmeye korkar olmuştuk. siyah giyinemiyorduk. küpe takan varsa sokakta dayak yiyordu. hele ki saç uzatmak? bir de asker rengi kamuflaj çantanızda sanatçı kişiliğinizin yansıması genelde parasızlıktan dolayı tükenmez ya da mürekkepli kalemle çizilmiş grup logoları varsa. mutlaka dayak yerdiniz mahallenin orospu çocuklarından. halbuki biz zar zor aldığımız piller hemen bitmesin diye kaseti walkman'dan çıkartıp kaleme takar o şekilde ileri ya da geri sarardık. düşünürdük o zaman.
öff bee.
manowar - megadeath - metallica. acaba bunlar bir konser için türkiye'ye gelir mi?...
edit: kedi kesmek diye bir şey yoktur. bahsi geçen kurban aslında oğlak burcu bakire kızdır. ancak bu gün koşullarına uygun olmadığı için bunun yerine oğlağın kendisi kullanılır. ha satanist evlat arif izleyen toplumumuz araştırmadan bilgi sahibi olduğu için pek bir şey ifade etmez kendilerine ama olay böyledir.
Bu bilgi cok onemli unutmayin arkasaşlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SATANİST VE ŞEYTANLAR
Mystery / ThrillerDünyada Satanizmin farklı şekilleri vardır. Hepsi kendini "Satanist" olarak tanımlar ama birbirlerine hiç benzemezler. Bazıları kendilerini "Gnostik Satanist", "Ruhani Satanist" yada "Teistik Satanist" gibi farklı sıfatlarla da nitelendirebilir. Nas...