İşkence Ceşitleri

935 24 40
                                    


İstanbul Ortaköy'de başı taşla ezilerek ölüsüne tecavüz edilen Şehriban Coşkunfırat, satanistlerce şeytana kurban edildiği anlaşılmıştır. (21/09/1999 Zaman Gaz.)
İşkence yöntemleri insanın tüylerini ürpertecek boyutta. Satanistler işkence yöntemlerini şöyle sıralıyorlar : "Gözlerini bağlayın, kıyafetini çıkarın. Sonra el ve ayaklarından asın, kırbaçlayın. Sopa ve elektrik telleriyle dövün, çırılçıplak ayakta bekletin. Üstüne soğuk su dökün. Teninde sigara söndürün. Elektroşok verin, dövün, yumruk atın. Dövüş köpekleriyle saldırın. Fooseptiğe atın. Saç ve tırnaklarını sökün, yerde süründürün. Ellerini arkadan bağlayın, işkencede çakı ve cam parçası kullanın. Ateşle yakın, soğuk zeminde yatırın, hücreye pis su basın. Önce aç, sonra susuz bırakın. Sonra çok su verin. Karpuz gibi sulu meyveler de verebilirsiniz. İşemesini engellemek için ellerini ve penisini bağlayın. Tek kişilik hücreye kapatın. Adıyla değil, numarayla çağırın. Gözünün önünde kız kardeşine, annesine tecavüzle tehtit edin. Ve ölüm.... Kazığa oturtun, ellerinizle boğun, parmaklarını sokarak gözlerini oyun. Sivri uçlu silahla gözünden, cinsel organından ve boynundan bıçaklayın. Sopayla şahdamarına vurun, boynunun arkasına vurun.» (06/04/2002 Vak. Gaz.).
Arkadaşlar o kdr ugrastım okuyun yorumlari bekliyorum birdahaki bölümü ne zmn yazarım bilmiyorum ama en kısa zamanda yazicam

SATANİST VE ŞEYTANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin