: Satanistler ayinlerini çok özel ve gizli yerlerde yaparlar. Siyahlar giyerler.
Satanik Kilise bu durumdaki bir sataniste şu tavsiyelerde bulunur : Mumu yakın ve önünüze koyun. Dik oturun, derin nefes alın ve sakinleşin. Şuurunuzu, tüm dış düşüncelerden temizleyin. Aleve bakarken içinizden yüksek sesle "Karanlığın Efendisi! Ben hazırım, senin gücünü hissediyorum, ben şeytanın sahiplendiklerinden biriyim, selam şeytan" deyin.
Satanistlerin kendilerine ait tatil günleri vardır. Her satanistin doğum günü onun için satanik tatildir. Cadılar günü ikinci büyük tatilleridir. Çoğunlukla siyah giyinirler.
Ayinlerde kedi kurban edilir. Kedi kanı içilir. Kız erkek beraber olmaktan asla çekinmez. Birbirlerinin vücudunu çizip kanını emerler.
Ahlakî kural tanımazlar. Onlar için hayat, sadece dünya hayatı oluduğu için hayatlarını diledikleri gibi yaşarlar. Kimseye acıma hissi taşımadıkları için her çılgınlığı yaparlar.
Ölümsüz olabilmenin yolunun satanizmden geçtiğine inandıkları için bu uğurda herşeyi yaparlar.
Ayinler genellikle terk edilmiş, harabe yerlerde düzenlenir. Kan akıtılır, kan içilir, şeytana kurban verilir, duvarlara kanla şekiller yapılır. Kurban edilecek kedi bulunamazsa bir kız kurban edilir. (Bak. Aksiyon 1998 Sayı 186).
Programlarda alkol, uyuşturucu ve seks ihmal edilmez. Gelenlere satanizmle ilgili kitaplar verirler. Kendilerine yakınlık gösterene çok iyi davranırlar, onu kazanmak için her şeyi yaparlar. Şeytana tapmayı eğlence gibi gösterirler. Dünyayı ele geçirip, dünyanın hakimi olacaklarını telkin ederler. Kedi kanı ikram ederler. Kurbanlarını acı çektirerek öldürürler.
Kur'an'a hareket ederler. Bir satanist hatıralarında kuran sayfalarının üzerine sapık eylemlerde bulunduğunu anlatmıştır. Diyanet Dergisi Nisan 2001, s.43).
Bir satanistin anlattıklarından bir bölüm nakledelim : (06-04-2002 Vakit Gaz.)
«Maddi açıdan durumum oldukça iyiydi, zengin aile çocuğuydum kısacası. Değişik arayışlar içinde, macera peşindeydim. Beyoğlu'nda, satanıst bir grupla tanıştım ve Ataköy'de oturduğumu öğrenince benimle yakından ilgilendiler. Bana okumam için satanizm ile ilgili kitap verdiler. Kıyamet gününden, ölümsüzlükten falan bahsediyordu. Daha sonra beni Ataköy'de oturan gruptan olan diğer kişilerle tanıştırdılar. İlk başta, benim oyun olarak baktığım ayinler yapıyorduk. Kendimi tutamayıp gülüyordum, ama onlar çok ciddiydi ve sanki uçuyorlardı. İlk başlarda korktum gerçekten, ama sonra ben de onlardan biri oldum. Heavymetal türü müzikler dinlerdik. Bu müzikleri yapanlara tapardık.
Kandırdıkları gençelere ölümsüzlüğü, dünyayı ele geçirmeyi vaat ediyorlardı. Bir oyun oynuyorduk sanki. Şeytana tapar gözükecektik, fakat asıl amacımız şeytanı yok edip dünyayı ele geçirmekti.
Hepimiz tam bir din düşmanıydık, özellikle İslâmiyet'in. Kur'an-ı Kerim yapraklarına, cami duvarlarına ve cami bahçesindeki musalla taşlarına akla gelmedik sapıkça eylemlerde bulunur ve kendimizi tatmin ederdik. Böyle yaparak şeytana hizmet edeceğimiz şeklinde beynimiz yıkanmıştı. "Eminim şeytan bizi seyredekren kıskanıyordur" diye onunla alay ederdik.»
Lara Falay'ın intiharından sonra bilgisayarında korkunç şekiller, korkunç resimler, çıplak öldürülmüş kadın, görüntüleri, ayin görüntüleri, kesilecek kediler, şeytan figürleri, kan görüntüleri ve kan emenler... bulunmuştur." (25 Haziran 2002 Milliyat Ga.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SATANİST VE ŞEYTANLAR
Mystery / ThrillerDünyada Satanizmin farklı şekilleri vardır. Hepsi kendini "Satanist" olarak tanımlar ama birbirlerine hiç benzemezler. Bazıları kendilerini "Gnostik Satanist", "Ruhani Satanist" yada "Teistik Satanist" gibi farklı sıfatlarla da nitelendirebilir. Nas...