Satanistlerin Belirleyici Özellikleri

3.1K 16 27
                                    


Satanistlerin ortak özelliği giyimlerinde siyah ve kırmızı renkleri tercih ederler.
Deri pantolon, başlıklı tişörtler, abartılı gümüş takılar, yaz kış bot, postal ve çizme giyerler.
Kiliselerde yapılan ayinlere katılırlar. Çünkü satanistler kiliseyi şeytan için en iyi arkadaş görürler.
Çoğunluğu yukarıda da belirtildiği üzere satanistliğin Hıristiyanlık kurallarının değiştirilmesi amacını taşıdığından ters haç takarlar.
Kıyafetlerinde satanist amblemleri taşırlar. Bu amblemlerin en önemlisi çift daire içerisindeki yıldızdır.diğerleri ise hayali çizilmiş insan ve hayvan karışımı yaratıklardır.
Özellikle geceleri metruk yerlerde ve mezarlıklarda toplanıp ayin yaparlar.satanistler lider olarak kabul ellikleri Anton Sandor Lavey' in kitaplarını okurlar.
Metal müzik satan kasetçilere ve kafelere takılırlar.
Kedi kanı içerler ve bununla ölümsüzlüğe ulaştıklarını iddia ederler. Satanistlerin nihai hedefi Şeytanı da yenerek sonuçta dünyayı ele geçirmektir.
Bütün dinler ve bütün kutsal kitaplara karşı aşırı bir saldırganlık içerisinde olurlar.
Guruba dahil her üyeye bir mitolojik isim verilir. Özellikle yunan tanrı ve tanrıçalarının isimleri ile mitolojik kahramanların isimleri verilir.
Satanistler kendileri dışındaki herkesi, bilinçsiz, bilgisiz ve aptal görürler.

Satanizme göre şeytan:

Şeytan yasaklayıcılığı değil, affediciliği temsil eder.

Şeytan boş hayallerin değil, asıl gerçekliğin temsilcisidir.

Şeytan ikiyüzlülüğü, hilekarlığı değil, bilgeliği temsil eder.

Şeytan nankörler için boşuna harcanmış sevgiyi değil, hak edenlere gösterilen şefkati temsil eder.

Şeytan kötülere karşı öbür yanağı dönmeyi değil, intikamı simgeler.

Şeytan bazen insanı, bazen de hayvanı temsil eder. Bazen daha farklı bir yaratık olarak dört ayak üzerinde yürüdüğü farz edilir.

Şeytan günah diye nitelendirilen fiziksel, akli ve duygusal zevklere neden olan tüm zevklerin simgesidir.

Şeytan kilisenin şimdiye dek sahip olduğu en iyi arkadaşıdır.

Şeytan barışçı değil savaşçıdır.

Kötülüklere karşı suskun kalmak yerine, intikam almayı öngörür.

Günah diye nitelendirilen, fiziksel, akli ve duygusal tüm zevklerin simgesidir

Satanizm' in ilkeleri:

Lavey' in yazmış olduğu The Satanik Bible isimli kitabında satanistlerin hayat kurallarını şu 11 madde şeklinde sıralamıştır;

Size sorulmadığı sürece fikirlerinizi kimseye söylemeyin.

İçinde bulunduğunuz sıkıntıları, mutlaka duymak isteyenler dışında kimseye açmayın.

Bir başkasının evinde misafirseniz ev sahibine saygılı olun veya daha işin başında oraya gitmeyin.

Sizin kendi evinizdeki misafir sizi rencide eder, canınızı sıkarsa sizde ona karşı zalimce davranın,

Karşı cins açıkça davet etmedikçe karşınızdaki insanı taciz etmeyin ve cinsel ilişkiye girmeyin.

Problemi çözüp birini derdine çare olmak gibi bir mesuliyetin haricinde siz ile ilgisi olmayan hiçbir işe burnunuzu sokmayın.
Kendi emel ve arzularınızı gerçekleştirmede, şayet sihrin gücünü kullanarak başarılı olduysanız mutlak suretle sihrin hakkını verin. Onun gücünü kabul edin.
Sizinle alakalı olmayan hiçbir şeyden şikayette bulunmayın.
Küçük çocuklara zarar vermeyin.
Vahşi hayvanlara zarar vermeyin.

SATANİST VE ŞEYTANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin