#94

148 2 9
                                    

Widzę, że zodiaki nadal cieszą się niebywałym zainteresowaniem, wobec czego mini update 😏😤

Z kim zrobisz cosplay pana ze zdjęcia jako szkolny projekt? (Sou Hiyori aka Kokichi z Your Turn to Die, ale jednak nie)

Z kim zrobisz cosplay pana ze zdjęcia jako szkolny projekt? (Sou Hiyori aka Kokichi z Your Turn to Die, ale jednak nie)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Baran: Sonia Nevermind

Byk: Nagito Komaeda

Bliźnięta: Byakuya Togami

Rak: Hajime Hinata

Lew: Chiaki Nanami

Panna: Kaito Momota

Waga: Ibuki Mioda

Skorpion: Cockichi Ouma

Strzelec: Tsumugi Shirogane

Koziorożec: Kazuichi Souda

Wodnik: Komaru Naegi

Ryby: Himeko Yumeno

Kto odwali całą robotę?

Baran: Będziecie współpracować, chociaż Sonia wolałaby zwalić szycie i inne pierdółki na ciebie, bo trochę nie specjalizuje się w takich rzeczach. Ale pomoże ci tak czy siak i przy okazji będziecie wspólnie paplać o głupotach i opowiadać sobie żarty.

Byk: Nagito wygląda na negatywnie nastawionego do zadania i od razu slyszysz to w jego ciągłym wzdychaniu i gadce „że ja się nie nadaję”. To po co w ogóle ze mną chce robić ten cosplay- myślisz. Rekompensuje to jego pomocność (cały czas ci coś przynosi i poprawia detale) a ty masz w sumie niezły ubaw z robieniem stroju.

Bliźnięta: Byakuya chuj jebany nawet nie ruszy dupy z krzesła z drugiej strony pokoju by zobaczyć jak ci idzie. Popija swoją kawusię i przegląda jakiś artykuł pt.: „MILF- owoc zakazany”. Masz go w nosie i robisz cosplay jak ci się żywnie podoba. Ewentualnie powiesz, że zrobiłeś/aś wszystko sam/a i nauczyciel wstawi mu dzidę. (BITCH)

Rak: Równomiernie podzielicie się zadaniami i razem będziecie świetnie się bawić. Chociaż Hajime nie ma zbyt talentu artystycznego etc. to podsuwa ciekawe pomysły, które ty wykorzystujesz.z

Lew: Chiaki na początku trochę się obija, ale kiedy znajdzie się w swoim żywiole, to  razem stworzycie coś niesamowicie oryginalnego i kreatywnego. Dodacie urocze dodatki i naczepki, nawet zaprojektujecie kapelusz do zestawu z szalikiem.

Panna: Kaito nie będzie chciał się przyznać, że totalnie nie wie jak się zabierać za takie rzeczy. Bardziej to ty wszystko zrobisz, niż on, chociaż, nie obejdzie się bez końcowych poprawek, w których on twierdzi, ze jest "sp
Waga: O niej to nawet chyba nie trzeba mówić. Zaserwuje ci koncert karaoke piosenek z TikToka i będziecie na początku wspólnie tańczyć i wariować, przekładając pracę. Z biegiem czasu to się jednk zmieni i Ibuki okaże się super w tworzeniu ubrań i (opcjonalnie) w robieniu makijażu.

Skorpion: Cockichi Ouma- nie. Nawet palcem nie kiwnie. Więc...skewyjebales go za okno i kontynuujesz swoją pracę ✌️

Strzelec: Tsumugi Shirogane- bedzie chciała wszystko zrobić sama i oczekuje od ciebie, że będziesz jej modelem/modelką. Inna sprawa czy ten układ ci się podoba.

Koziorożec: Kazuichi ma popierdolone fantazje i dlatego wasz cosplay wyglądał bardziej jak midori nie, sou. Będzie wam się zajebiście obojgu pracować, otherwise.

Wodnik: Komaru Naegi; Od razu zaproponuje ci wspólne zrobienie projektu i ty się na to chętnie zgodzisz. Pracą podzielicie się mniej więcej równo.

Ryby: Himeko Yumeno: Chujnia nie to że nie chciLa pomoc, ale powiedziała że nie umie i wyczarowL ci jakieś niepotrzebne rzeczy że swojego kapelusz. E później jakoś się dogadalys je.

Danganronpa ZodiacsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz