Събудих се с леко главоболие. Отворих очи, но бях сама в леглото.. използвал ме е..
Огледах се още малко и забелязах, че някой излиза от банята.
Крис: Събудила си се!
Аз: Да...
Не можех да го погледна в очите след вчера.. той дойде при мен и се надвеси.
Крис: Погледни ме. Съжаляваш ли?
Аз: Н..не!
Загледах се в неговото красиво лице. Крис забеляза това и точно щеше да ме целуне, но някой пак реши да ни пречи...Найл: Чисто ли е?
Аз: Не!
Найл: Елена? Това ти ли си?
Аз: Не!
Найл: Ще дойда по- късно..
Крис: Влез!
Крис стана от мен пък аз изтичах и влезнах в банята. Мисля да се изкъпя.
Така и направих. Като излезнах, видях че Крис лежеше и до него имаше дрехи за мен. Толкова ли съм се забавила?
Аз: Днес на работа ли съм?
Крис: Да.. за жалост..
Аз: Добре.. може ли да си затвориш очите..
Крис: Толкова ли много те е срам от мен?
Аз: Може би..
Крис: Хубаво!
Знам че се изнерви, но.. не може така.. още не съм свикнала.
Оправих се и излезнах от стаята му. Лаура само ми намигна, засмя се и продължи по пътят си. Зад мен вървяха Найл и Крис.
Дано днес да имам много работа, за да нямам време да мисля за вчера...Влезнах в стаята ми във фирмата и започнах да оправям планът на Крис. Много скоро трябваше да замине за Мексико.. знам, че се занимава с лоши неща, но ако стигнеш до там си загубен.
Това означава, че няма да го има една седмица.. знам, че не мога да си позволя, да го обичам, но май го харесвам малко повече, отколкото мога да си позволя.
Телефонът който седеше на бюрото ми звънна.Разговор
Аз: Добър ден! На телефона е г-жа Кларк, асистентката на господин Гарсия. С какво мога да ви помогна?
??: Добър ден! Може ли да ме свържете с него. Кажете му, че баща му се е обадил.
Аз: Да, разбира се господин Гарсия.Край на разговорът
Отворих вратата на стаята ми и отидох до тази на който седеше "Гарсия".
Почуках и чук леко "Влез".
Аз: Господин Гарсия? Баща ви, ви търси.
Крис: Добре. Може да се върнеш в стаята ти!
Аз: Добре.
Отидох обратно там и започнах с работата.5 часа по- късно
Много съм гладна, но имаше прекалено работа да свърша... мисля да се обадя на Найл да ми донесе нещо.Разговор
Аз: Найл? Ще ми донесеш ли нещо за ядене? Умирам от глад..
Найл: Да. Имаш ли някакви предпочетания?
Аз: Всичко, но без чушка.
Найл: Добре. До след малко!Край на разговорът
Той ми затвори.. реших да свърша още нещо докато дойде.
Има, няма 15 минути някой чекна на вратата.
Аз: Влез!
Найл дойде с една Бяла котия.
Аз: Много ти благодаря!
Найл: Няма защо. Приятен апетит!
И затвори вратата. Беше ми взел китайско. Колко го обожавам! Никога не бях яла нещо с толкова голямо желание..
Изядох го и лежах да продължа със скучните документи..
След един мас бях свършила с всичко и ми доскоча. Работното време беше до 18 часът пък сега е 15 часът.. 3 часа.. какво ще правя толкова време.. дали не потърся тази чудятна кухня и да си направя шоколад... не ме разбирайте погрешно, но след кафе не мога дори и аз себе си да издържа..
След няколко сбъркани врати намерих и кухнята. Тя беше в 3 цвята.. червено, черно и бяло. Точно по вкусът на Крис. Дано да има топъл шоколад... и след 2 шкафа го намерих. Най- накрая! Стоплих млякото, сложиш какаото и захар и се запътих към "офисът" ми.
По пътят ми, ме погледнаха няколко от колегите ми. Знам какво си мислиха.. "защо е наел дете", "тя да не би да пие какао?" И тем подобни. Не ме интересуваше.
Влезнах вътре и заварих Крис да седи да столът ми.
Аз: Какво правиш тук?
Крис: Какво правите тук* и дойдох да те видя.
Аз: Защото...
Крис: Няма какво да правя.. като шеф на фирма нямам винаги толкова много работа. Да не би да държиш там топло какао?
Аз: Може би?
Крис започна да се смее. За първи път го чувам как се смее гласно.
Крис: Сладка си.
Аз: Хей! Не съм сладка.. просто.. харесвам шоколадът повече.
Крис: Добре, добре!
Аз: Тряцва да поговорим за планът ти..
Крис: Какво му има?
Аз: Ще трябва да заминеш другата седмица за Мексико. Самолетът ти е подготвен и хотелът също.
Крис: И ти идваш с мен.
Аз онемях. Защо?
Аз: Не.
Крис: Няма не! Ти си ми секретарката. Трябваш ми.
Аз: За сексуалните ти нужди?
Крис изглеждаше със смесени чувства. Или искаше да ме убие за това което казах или ще бъда наказана..
Крис: Внимавай!
Аз: Да, сър.
Крис: Тръгваме си! Хайде!
Оставих чашата на бюрото и тръгнах след него...
YOU ARE READING
Mom of 20
RomanceДали баща ми ме продаде? Да. Защо? Защото е глупак. За кой? За най- ужасният човек, който някой може да познава. Елена беше на крехки 18 когато я подадоха. Крис беше на 22, един от най-преуспелити хора в страната. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~...