~8~a parti

192 8 0
                                    

Másnap reggel kipihenten kelltem. Lementem az étkezöbe egy pohár vizért, az ételekhez még nem szoktam annyira hozzá ezért a szervezettem nem igényli. Lent össze futottam Stevvel egy gyors "Jó reggelt" után el is ment. Nem sokkal késöbb Wanda is lejött. Vele is váltottam egy-két szot aztán mentem volna folytatni a rendrakást. De ebben a pillanatben megérkezett Tony és kijelentette hogy délután 5kor bulit szervez nekem. 

-Wanda, választunk majd együt ruhàt?-kérdeztem, mert fogalmam sem volt hogy mit vegyek fel.

-Ez csak természetes de szoljunk Natnek is.

-Ok

-2kor a szobâdba?

-Nekem jo de keresünk meg Natashát elmondani neki is az ötletünket.-ajánlottam fel

-Jo akkor menjünk-elkezdet huzni a lift felé. Lementünk az edzö terembe mert sejtésünk szerint ott lesz. Igazunk is lett, éppen a boxzsákot ütöte.-Jo reggelt!-köszöntem mire fel ugrot egy kicsit.

-Nektek is. Hogy hogy itt?-kérdezte

-Tony este bulit tart és gondoltunk megkérdezünk lenne kedved együtt készülödni-válaszolt Wanda

-Persze. Hol? és Mikor?-kérdezte

-2kor, nálam.

Nagyábol ezzel le is tudtam a beszélgetésünket. Vissza mentem a szobámba rendet rakini. Elöször a gardrobomat csináltam meg, minden ruhám szerencsére kényelmesen elfért. Utána röhetett a fürdöszoba. Miután azzal is kész lettem kidiszitettem a szobámat minden féle disszel.

Valahogy igy nézet ki👇

Mire kész lettem már háromnegyed kettö volt igy gyorsan megfürötem és hajatmostam

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Mire kész lettem már háromnegyed kettö volt igy gyorsan megfürötem és hajatmostam. Pont a hajamat szâritottam mikor kopoktak, gyorsan felhuztam egy köntöst és kinyitottam az ajtot. Wanda és Natasha álltak elötte.

-Sziasztok!-köszöntem

-Szia Rose.-köszötek egyszerre.

-Gyertek be-invitáltam be öket.

-Szép lett a szobád-dicsérte meg Wanda.

-Van már ruha ötleted?-kérdezte Nat.

-Nem még nincs. Nektek?

-Nekünk sincs.

-Akkor kezdödjön a ruha proba.-jelentette ki Wanda. Amilyen gyorsan jött a legkesedésem olyan gyorsan el is szállt. Mâr az 5. ruha után elkezdtem unni magamat, de nem adtunk fel. Más fél ora volt mire mind a hárman találtunk magunknak valot.

-Szerintetek mi lesz a meglepetés?-kéredezmtem, hogy miért azért mert Tony reggel emlitett meglepetést is de nem mondta el hogy mi az.

-Biztos valami fontos hir-probált komolyan válaszolni közbe pedig Natashára nézett.

A legnagyobb csoda [BEFEJEZET]Место, где живут истории. Откройте их для себя