~3~ Koma

379 17 0
                                    

《Wanda Maximoff szemszöge》

Már egy hete hogy a titokzatos lány komában van. Majdnem minden idömet mellete töltöttem. Néha a többiek is jönnek meglátogatni a lányt és ha hozznak nekem kaját, mert ha nem hozznának akkor nem is ennék. Ma reggelem is ugy indult mint a többi megint itt aludtam. Egyszer csak azt érzetem hogy valami megmozdul alattam, ez a helyzet miatt nem tudok rendesen aludni csak éber-komában ami annyit jelent hogy ha bármilyen nessz van kötülöttem azt hallom és felébredek. Kinyittotam a szememet és láttam hogy a lány mocorog gyorsan megnyomtam a gombot ami jelezz a többieknek hogy ha van valami változzás. Nem sokkal később meg is érkeztek a többiek. A lány is kinyitotta szemét és egy könycsepp le folyt az arcán.

《Samantha Besuto》

Léptekett hallotam, megprobáltam kinyitani a szememet. Nehezen de sikerült, szembesülnöm kellet a tényel hogy tényleg megvakultam és nem csak álmondtam. Aztán eszembe juttot az összes emlékem, az összes kinzásom az összes kiképzésen és minden más. Legördült egy könnycsepp az arcomon. Mégcsak most tünt fel hogy ez nem a cellám, itt nagyon olyan szag volt mint egy korházban, probáltam feljebb ülni de nem sikerült ekkor éreztem csak hogy mindenféle drot van hozzám kötve. Biztos vagyok benne hogy már nem a hydránal vagyok, mert ott nincsen orvosi ellátás.

-Hol vagyok?-kérdeztem. Csak remélni tudtam hogy van valaki a terembe, és szerencsém volt mert valaki vàlaszolt.

-Biztonságban, a Bosszúàllo Toronyba- válaszolt egy kedves női hang.- Hogy hivnak?- kérdezte

-Samantha Besuto- nem nagyon szoktam ilyenekre válaszolni, de most valami az sugta hogy bizhatok benne-Hogy kerültem ide?

-Én Wanda vagyok. Mikor megtaláltalak azt hittem meghaltál, de nem ezért behoztunk.

-Most hogy ezt megbeszéltéttek. Megvizsgálnàm.-mondta egy férfi hang.

-Ki maga és miért akar megvizsgálni?- kérdeztem.

-Bruce Branner vagyok az orvos. És azért szeretnélek megvizsgálni hogy megnézem van-e agyrázkodásod.

-Oké-válaszoltam de még mindig ideges voltam.

-Akkor kérlekk kövesd a szemedel az ujjamat.

-Az nem fog menni- hajtottam le szomoruan a fejemet.

-Miért?- kérdezte egy másik idegen hang.

-Mert...mert...nem láttok.-nagyon rossz vol ezt kimondani.

-Ha szabad megtudnuk akkor Mikor és Hogyan veszteted el a látásod-egy ujabb ismeretlen hang, de ez most női hang volt ami együtt érzést és bánatott fejezet ki.

-Aznap délelött mikor le dobtak a hellikopteröl, egy kisérlet mellékhatása ként.- szomoruan tudtam vissza gondolni arra a napra, föleg mivel eddig a hydra volt a családom

-Kik kisérleteztek rajtad?- kérdezte Bruce

-A Hydra-válaszoltam éreztem hogy wanda megszoritja a kezemet.

-Jesszusom, mennyi ideig voltál ott.-kérdezte Wanda, itt jött az a válasz amivel lesokoltam öket.

-14 évet. Ha nem lenne nagy baj akkor folytathatnánk a vizsgálattot.-kértem bàr nem repezsdtem az örömtöl de nem akarom hogy sajnáljanak. Igen, nehéz gyerekorom volt.. mit is beszélek nem is volt gyerekkorom.

-Persze.

A vizsgálatt fél oràig tartott,a sérüléseimre kaptam feltörtlenitött. Még 1 hétig itt kell maradnom, mert eltört a bal lábban, a jobb csuklom megrepedt a gerincem és bal kezem ezenkivül még agyrászkodásom van és belső vérzésem. Bruce szerint a csoda hogy élek. Most kelltem fel mert ellettem altatva hogy megnézheség hogy az agyamnak melyik része sérült. Van egy olyan érzésem hogy mindenki engem néz.

《Külső szemszög》

Samantha jol érezte mindenki öt nézte, senki nem tudta hogy mit csináljon, hogy hogyan kezdeményezen bármit is. Viszont azt megbeszélték hogy itt marad a toronyba és segitenek neki amibe csak tudnak. Szegény lány érezte hogy nézik, de eddig mindig tudta mit kell mondania vagy csinálnija de most nem tulságosan is új ez a helyzet a számára. Van egy megérzs hogy neki mindent ujra kell majd tanulnia.

-Wanda, hányan vannak itt rajtam kivül?-kérdezte Samantha Wandátol

-6an, bemutattom öket.- Wanda ugy döntött hogyha senki nem akar vagy tud önkét bemutatkozni akkor azt majd megteszi ő helyetük.-Ti pedig-nézet a csapatra-mondjatok egy pàr szot hogy hallja a hangotokat, mert számára az olyan mintha làtna. Samantha hang alapjàn igazolodik-És hogy Wanda hogy tud ennyi mindent? Ez egyszerű sok könyvet olvas és többször ia volt benne valaki aki nem láttot és az ő életét mesélte el. Itt már Samantha tudta hogy Wanda lesz a legnagyobb segitsége.

-Oké.-válaszoltàk a Bosszûàllok korusban.

-Vagyok én, Bruce de minket màr relativ ismersz, a nő aki az elöbb kérdezte hogy hogyan veszteted el a lâtásodat az Nathasa, ő az egyetlen lány rajtunk kivül ugyhogy szerintem minket jobban megismersz mint a többieket. Akkor aki idehozott az Steve Roger alias Amerika kapitány

-Köszönöm Steve-mondta Samantha utalva arra hogy megmentete.

-Igazán nincs mit-válaszolt.

-Akkor folytatnám-szolalt meg Wanda-a következő Tony Stark alias Vasember övé a torony.

-Figyelj Samantha tudom hogy gyors és uj ez a helyzet de mi lenne ha te is a toronyba laknâl?- kérdezte Tony.

-Hát, nem szeretnék a terhetekre lenni

-Nincs semmi de itt maradsz és kész, itt lakik 5 szuperhős nemár hogy pont téged akinek segitség kell ne tudnálak elszállàsolni.-

-Öhm oké, köszönöm-válaszolt megszeppenve samantha.

-És az utolso ember Clint Barton alias Solyomszem-

《Samantha Besuto szemszöge》

Miután Wanda befejezte a bemutatàst, elálmosodtam a sok fálydalom csillapitottol és elnyomott az àlom...


A legnagyobb csoda [BEFEJEZET]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن