Gönderen : leeminho98@gmail.com
Alıcı : christopherchan@gmail.comChristopher Chan'a ,
yine ben, fazlasıyla şaşırtıcı.
bugün saçlarımın yastığımın üstünde tutam tutam döküldüğünü gördüm.
senin okşayıp öptüğün bu saçların, yavaşça yokolduğuna şahit oldum gözlerimle.
her elimi saçlarıma attığımda elimde tutamla saç, ağlamama engel olamıyorum.
yine gecenin bir yarısı ve ben uyumak yerine bunları ağlayarak sana yazıyorum.
çok acı çekiyorum.
beni nasıl hiç arkana bakmadan bırakabildin, ben bunu hâlâ kendime yediremiyorum cban.
ellerine dokunmak için, ellerini tutabilmek için fal bakmayı öğrenmiş birisinin hakettiği muamele sence bu muydu?
ya da sana hiç kimsenin şarkı ithaf etmediğini öğrenip buna üzüldüğünü görünce sana şarkılar besteleyen birisinin hakettiği bu muydu?
ben senin için çoğu zaman kendimden vazgeçtim.
şimdi bile, senin için kendimden vazgeçiyorum.
kendimden o kadar nefret ettim ki bu süreçte, artık çektiğim acıdan sonra hakettiğim bir mutluluk olduğunu düşünmüyorum.
kendimden o kadar nefret ettim ki, birisi bana iltifat ettiğinde o eden sen olmadığın için kendime bu iltifatları yakıştıramıyorum.
kendimden o kadar nefret ettim ki, seni her dakika izleyip yüzünü hafızama kazıyan bu gözlerin uyuduktan sonra bir kez daha açılmasını saçma bulmaya başladım.
kendini çok seven bu çocuğun, kendinden bu kadar nefret etmesinin ise tek bir nedeni var;
sen.ama bu çocuğun kendini çok sevmesinin de tek bir nedeni vardı;
o da sen.bende her kapı sana açılırken, senin bana açılan bütün kapılarını kapatman yaktı en çok da canımı.
merak etme chan..
Kısa bir süre sonra, artık canım yanmayacak.
kendimi buna çok inandırdım.
geride hesabı asla verilmeyecek sorular ve sadece birkaç seneyle acılarla dolu hayatı güzelleşen bu çocuğun asla okunmayacak bu kırgın satırları kalacak.
öleceğim günü bekliyorum şimdi.
tedaviyi durdurdum, artık kendime o iğnelerin acısını çektirmeyeceğim.
ve senin için çektiğim acıyla öleceğim.
kendine iyi bak,
bensizken oldukça mutlusun.
hissediyorum.ama ben değilim.
iyi bak.
***
Maili gönder?
evet hayır
evet✓
Mailiniz gönderildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
la di die, minchan ✓
Fanfictionah evet, biliyorum. ben fazlasıyla aptalım. !angst. !minific. !071021 - 211121