07.

576 77 1
                                    

christopher chan'a,

evet chan..

biricik sevgilim.

sana yazacağım son mesajlarım, son satırlarım.

belki de asla görmeyeceğin ve gördüğünde travma etkisi yaşayacağın son satırlar.

sevgilinin parmaklarından dökülen son kelimeler.

ben bu gece öleceğim chan.

ben bu gece, umutsuzluğumun bile beni etkileyemeyeceği o yola gireceğim chan.

eğer hasta olmasaydım da, son kez sevgiline bir şeyler söyle deselerdi..

muhtemelen seni çok sevdiğimi söyler ve kolumdaki bilekliği sana verirdim.

şimdi ise sen yoksun.

ben hastayım.

ama bu bilekliği yine sana vereceğim.

çıkardım bilekliğimi chan, komodinin üstünde duran fotoğrafımızın üstüne koydum.

benden sana kalan son şey, bu bileklik.

senden bana kalan son şey de bu bileklikti.

ama artık senden bana kalan son şey, şu son satırları dökerken bile içimi dağlayan bu acı.

daha fazla acı yok chan.

daha fazla ağlamak yok.

yolun sonuna geldim.. sana bu mesajları yazmaya başladığım zamandan beri anlattığım o yolun sonundayım artık.

beni gerçekten çok sevdin.

bana gerçekten çok değer verdin.

ben sevildiğimi, hayata tutunulması gereken şeylerin var olduğunu senin sayende anladım sevgilim.

benim için yaptığın her şey için, birkaç saat sonra atmayacak kalbimden gelen en içten duygularla teşekkür ederim.

içimde çok soğuk bir duygu var chan.

bundan önceki gibi içimi yakıp kavuran bir his değil, yoğun bir duygu değil.

kuş gibi hafifim, içimdeki soğuk duygu ise beni titretiyor.

ellerim titriyor, ruhum ateşler içinde yanıyor, kalbim son saatlerinde bile seni yanında istiyor, kollarım bedenini son bir kez sarmak istiyor. ama önemli değil.

bundan sonrasının hiçbir önemi yok.

eğer gerçekten yolun düşerse tekrardan buraya, bu bilekliği al ve sakla chan.

senden artık hiçbir şey istemiyorum, istemeyeceğim.

gözlerine uzun uzun bakmak istememin, dudaklarım soğumadan dudaklarını son kez öpmek istememin, son kez ellerim buz kesilmeden ellerini sıkı sıkı tutmak istememin artık hiçbir önemi yok.

ben öleceğim sevgilim.

ama anılarımız hep yaşayacak.

eğer beni yanında hissetmek isteyecek kadar çaresiz bir duruma düşersen,,

ölümsüzlük üzerine kurulmuş anılarımızı hatırla.

beraber atlattığımız sıkıntıları hatırla chan, nasıl atlattığımızı ve sonrasındaki huzurumuzu hatırla.

bana her sorundan başımı kaldırabileceğimi söylerken, gözlerine bakarken hissettiğini söylediğin o yoğun duyguları hatırla sevgilim.

sadece sen sevgilim, de kendi kendine.

işte ben o zaman, beni sürüklediğin bu acıya rağmen ruhumla gelip seni yeniden onarmak için orada olacağım.

ben seni her zaman seveceğim chan.

ben seni ölsem bile, dünya gözüyle görülemeyecek bir ruh olacak olsam bile sevmeye devam edeceğim.

diyecek çok bir şeyim kalmadı sevgilim.

söyleyeceğim bir şeyim kalmadı.

umarım hayatına girmiş ya da girecek olan kişi seni en az benim kadar mutlu eder.

hatta benden daha çok.

benimle yaşayamadığın ve içinde kalan tüm hayallerini, onunla yaşa sevgilim.

darılmam, üzülme sakın.

seni çok seviyorum sevgilim,,

seni çok sevdim.

iyi ki varsın sevgilim,,

iyi ki vardın sevgilim.

***

mailiniz gönderilsin mi?

evet.

mailiniz gönderildi.

la di die, minchan ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin