Gözlerimi actıgım an yasadıklarımın gercek oldugunu kabus olmadıgını farkettim. Ne yapmıstım ben? Bir anda yanımda bir kıpırtı hissettim. Baktıgımda Rüzgarla göz göze gelmistim. "Kalk. " dedi soguk bir sekilde. Kalktım ama cıplaktım. Sandalyenin üzerindeki camasırları ve etek kombininin benim icin oldugunu anladım. Hızlıca kıyafetleri üzerime gecirdim ve odadan cıktım. Ne yapmıstım ben böyle ne yapmıstım... Merdivenlerden asagı indigimde Cerenin arkadaşı dönük bi sekilde bekledigini farkettim. "Bak Rüzgar, seni seviyorum affet beni. " dedi ve bana döndügünde sasırmıstı. Bir anda sırıttı. "Demek seni sadece altına almak icin.. -"
Sözü kesen Rüzgarın sesiydi. "Laaaan senin benim evimde ne işin var amk orospusu. " diye bagırmaya baslamıstı. Cok midem bulanmıstı. Rüzgar bana döndü; "hey tuvallet koriforda solda. " dedi sakince. Kosa kosa koridora dogru gittim. Tuvallete girip kapıyı kapatıp kusmaya basladım. Midemi bosaltıgımda sakinlestim. Sanırım cok pis usutmustum. Geri döndügümde Ceren yoktu. Kahvaltı sofrası hazırlayan hizmetciler ve Rüzgar vardı. Basıyla beni isaret edip otur işareti yaptı. Telefonumu alıp oturdum 24 cevapsız çağrı. Hepsi annem ve Nisadandı. İkisinede arkadasımda kalıyorum diye mesaj attım. Tabagımdakileri yavasca yemeye basladım. Telefonum çaldı. Arayan Can'dı. Rüzgar telefonu elimden aldı ve kapattı. Ona dogru döndüm. Hizmetici kız gelmis meyve suyu dolduruyordu. O anda yine mide bulantım basladı. Tuvallete gidip biraz daha kustum. Rüzgar içeri girip beni ayaga kaldırdı. "İyi misin? " dedi ciddi bi sekilde. Basımı salladım. Tuvalleten cıktı. Hizmetici kız elinde birseyle geldi. "Bu testi uygula ne olur ne olmaz. " dedi. Hay amk hamile testi ne alaka. Yinede kızın zorlamasıyla bi kac damla idrar bosalttım. Nede olsa negatif cıkacaktı. Kız elimdeki testi aldı. Gözleri büyümüstü. Bana döndü ve "Sonuc pozitif. " dediginde kendimi bayılacak gibi hissettim. Hemen dogru cıkamazdı. Degil mi ??? Bir kac testi daha yaptım. Pozitif, pozitif, pozitif. Hizmetici kızın kosarak Rüzgara "Tebrikler efendim 9 ay icerisinde bebeginizi kucagınıza alıcaksınız. " dediginde etrafında sessizleştigini farkettim. Bir anda etraf karardı. Ucuyor gibiydim.
15 DAKİKA SONRA
"Hey Suuu ac gözünü. " diye birinin beni sarstıgını hissettim. Gözlerimi actıgımda Rüzgarın endise dolu gözlerini farkettim. Kucagında yatıyordum. Beni yavasca koltuga bıraktı. Elini karnımdan cekmiyordu. "Rüzgar benim kalkmam laz.. -" diyecekken. "Şşş sakin ol konusma. " dedi. Bşr süre uzandıktan sonraya yavasca ayaga kaldırdı oturdum. "Rüzgar biz ne yaptık, bu bebek dogamaz. Henüz lise 2ye gidiyoruz. " dedim fısıldayarak. "Sakın öyle birsey deme. Bu bebek dogacak. Bak Su seni Gördügüm andan itibaren hic bi kıza benzemedigini anladım. Henüz cok erken tanısmamız biliyorum ama ben.. ben Seni Seviyorum. " dedi masumca. İnanamıyordum. Duygular karsılıklıydı demek. "Bende seni. Bende seni cok seviyorum. " dedigimde telefonu çaldı ve ayaga kalktı. Mutluydum. Bebegimiz olucaktı. Bu.. biraz garipti. Ama Rüzgar bana asıktı degil mi? (Multimedia Su. )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡☆ BadBoy ☆♡
ChickLitOkulun Kötü cocugu Rüzgar ve Çevrede populer olan Suyun aşk hikkayesi Gözler önüne seriliyor. Not:Kitap Cinsellik, küfür vb seyler içerir. ❤❤❤