#Bad Boy Rüzgar

1.9K 24 66
                                    

"Su?. " dedi Can bana dogru yuruyerek. Al işte basıma bildigin bela aldım. "Efendim Can.? "

"Bak Su bana sinirlisin biliyoru-... "

"Su senmisin? " dedi bi kız Canın konusmasını bölerek.

"Evet benim Sen kimsin? "

"Ben Ceren. Rüzgar seni cagırıyor. " Rüzgar mı? O kimdi la. İlk gunden hemen ayagına cagırıyor vay serefsiz.

"Rüzgar mı? Lan daha biraz önc-... "

"Laaaan Ceren. Nerde kaldın amk orospusu. " dedi arkadan bi erkek sesi. Arkama döndügümde gördügüm cocuk tas degil kaya degil meteor. "Affedersin hayatım. Can biraz sorun cıkardıda. " dedi cilveli bir sekilde. Iykk lan bu meteor cocukla bu neredeyse etegi gözükmeyen orospumu cıkıyordu. Vayy be. "Amk dogru mu Can Bey? Sen nasıl benim emirlerimi engellersin pezevengi daha biraz önce dayak yedin. " bana dogru döndü. "Sen Su olmalısın. Beni takip et. "

"Bi saniye ya sen kimsin amk. Ne söyleyeceksen burda söyle." Dedim sakince. Boynundaki damarlar belirginlesti. "Sana yürü dedim. " dedi tek tek ve hızlıca yürümeye basladı. Bende onun pesinden gitmeye basladım. Okulun bodrumuna indirdi. Aman allahım bu ne lan böyle ukalaya bak. Mal gibi neden pesinden geldiysem. Bir anda eli sortuma gitti.Bacagımı oksadı. Fermuarını indirdi. Napıyodu be bu. "Ne yapıyorsun amk salagı cek o elini. Hemenn! " diye bagırdım. Dudagımı tuttu ve kendi dudagınu sertce bastırdı. Kasıklarımda bir sertlik hissettim. Yoksa...

"Bırak beni bırak." Dedim ve ondan kurtuldum. Sırıtmaya basladı. Arkama bakmadan hızlıca kosmaya basladım. (Multimedia Rüzgar. )

****************************
Tamam fazla fesatlık dibime vurdu okey. Jsjsj sizi uyarmıstım. Kitap biraz sapıklık icerir fln kdkd sonraki bölümler +27 jsjsjdn napıyım aq kitap biraz anormallikle baslıyor.. neyse sonraki bölümde görüsmek üzere. Muckk ❤

♡☆ BadBoy ☆♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin