Žeriavnik žeriav opravil a odviezli sme sa k mostu nad riekou do ktorej vypúšťa odpad asi každá firma v meste. Sadli sme si pod neho na trávu, zrobili sme si ohník a rozprávali sa.
Po chvíli si ma pritiahla k sebe, chitila ma za ruku a položila si ju na stehno, teda dúfam že to bolo stehno. Svojím krásnim hrubím hláskom mi povedala: "Ty draku, ty krokodyľu, chyc me, lap me, kruc mi cecky, mierdaj me na pulne pecky, vejdzi do mne šmykem fantastičnym." kokot sa mi postavil jak nikdy pred tym a začal som sa predierať vrstvami tuku ku jej pipinke. Mala však veľké ochlpenie, bolo to tam tak zarastené jak babova zahradka v jari. Kým som sa k jej pipinke prehrabával bujným porastom tak som sa spravil sám, nakoniec som sa knej ani nedostal, tak som ju chcel pojebať aspoň do pupku. Pipik sa mi stoporil ešte raz a vrazil so mho tam. Moje rýchle a silné úderi jej premiešali črevá a ona sa vybublinkovala rovno na mňa a aby toho nebolo málo ešte ma aj trochu obsrala. Bol to najlepší seks v mojom mŕtvom živote. Potom som však prišiel na zvrátenú pravdu, to na čo som prišiel ma šokovalo. Ešte raz som sa pokúsil prebojovať k pipinke, napokon sa mi to podarilo, trvalo to presne 42 minút a 37 sekúnd no to čo ma tam čakalo však nebola 24 karátová fuňa.
Tam medzi horami tuku a ovisnutej kože som našiel péLeva ktorý bol 6 krát väčší ako ten môj, vtedy sa mi postavil tretí krát a začal som ju jebať so dierky v žalude.
Mala ho tak veľký a vĺhky že keby som si ho nevšimol tak by som sa mohol chváliť že som jebal ošípanú. Bolo to celkom príjemné, ale taktiež mi bolo jemne na grc. Fifika potom povedala že ma chce predstaviť jej rodičom takže jej mamke Cilke a túlavému psovi Hugovi. Ja som však odmietol a nechalsom to vysieť na vzťahu "kamarát s výhodamy". Potom sme zavolali žeriavnika a Fifika odchádzala s lesklími slzami v očiach domov do miesnej osady. Dúfam že som ju svojími silnými slovami emocionálne nezničil.
YOU ARE READING
Masemeno Nasaku
HumorMôj najväčší životný úspech je, že ma prijali na strednú a verím, že to zvládnem. Ale môj život je dosť smutný, pretože mama aj otec sa striedajú na mojej riti, potom sa pridá aj pes spolu s kocúrom a sestrou. Potom mi ocec aj mac kazali že mam malý...