10) Tinder experience

20 4 0
                                    

Založil som si teda tinder začal vyhľadávať.

Našiel som si fajnú milfku. Šiel som za ňou a vyjebal ju do riti mala ju chlpatú ako porast v lese teda machy a lišajníky. No proste machová a bylinná vrstva lesa. Pri jej Rici to kus voňalo jak Becherovka a Damla cukríky dohromady. Zabudol som sa a zakusil som jej pačesy. Jej chlpy mi pomohli ako dentálna niť a konečne som z medzizubných priestorov dostal hnijuce zvyšky napustených patkaňov. Bolo to príjemné a už dlho som nemal taký parádny orgazmus uspokojila ma jej ric a jej chchlpy. Nakoniec ma vyfajkala ale zakusila mi do žaluďa tak som jej dal kopačku na solar a vypol ju. Potom prišiel jej osemdesiatročný foter a vypol on mňa.

Keď som sa zobudil tak som mal v riti dildo a bol som priviazaný ku stoličke. Chcel som si nabiť Pablos ale nemal som ako, tak som ich požiadal nech mi nabijú oni. Jej foter si dal Pablos na jazyk a nabil mi jazykom , potom ma začali obaja bičovať a navzájom sa začali uspokojovať. Bolo to najhoršie incest porno, tak som sa rozhodol utiecť.

Potom mi to došlo, zavolal som na jej fotra a prosil ho o to aby ma začal jebať do riti. On sa iba zasmial prišiel ku mne a vytiahol mi to dildo z riti a okamžite ho vopchal dnu. Strčil mi tam ten svoj ovädlý kokot a ja som hneď vynaložil všetku silu ktorá vo mne zostala aby som stiahol svoj anál, on iba zaohkal a pokračoval ďalej tak som stiahol ešte raz tak silno až som mu ho odstrihol. Krv začala striekať všade a jeho dcéra spanikárila a vopchala si ho do úst aby zastavila krvácanie. Keďže som mal ruky aj nohy od krvi vyšmykol som sa z pút. Týpke som dal takú kopačku do hlavý že sa jej ten polkokot zasunul až do hrdla a fotrovi pravačku na bruch že sa z toho až pošťal a zadusil svoju dcéru šťankami.

Keď som z tamaď utekal tak mi poletoval kokot zo strany na stranu a pleskal mi o stehná. Všimol som si že mi tá pucmolka chrapou potetovala žalud. Mal som na ňom otlačené všetky jej štyri zuby.

Po tejto strašnej skúsenosti s tindrom som sa musel trochu ukľudniť tak som si jebol Pablos pod peros a moje hovno sa ocitlo znova v kľude.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 11, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Masemeno NasakuKde žijí příběhy. Začni objevovat