7) Žiarovky a orgazmus zadarmiko

41 4 0
                                    

Keď som vošiel do Lidlu tak tam bol všade samý cigán. Túto príležitosť som využil a spýtal sa na najlepšie žiarovky. Do sekundy mi odpovedal: “Osram” tak som teda od šprintoval ku tým prekrásne lesklým žiarovkám.
Zobral som si celý kartón potom ako som vypol toho päťročného Cigána ktorý ich tiež chcel. Keď ležal na zemi polomŕtvy tak som sa mu vysmial: “haha noobko noobko” a potom som ho vyteebagoval.

Moje vajca som mu vopchal tak hlboko do hrdla že mi ich začal tráviť. Potom som zobral jednu žiarovku a vopchal mu ju do riti kde mu praskla. Keď mi žul vajca pomedzi to mi hovoril že väčšie vajcia nevidel a chcel ich do riti. Potom som mu zajebal na hlavu a polámal mu tvár a potom som mu polámal aj ruku.

Na to prišla jeho mama a začala mi lízať riť. Olizovala sa až za uchoma bo jej šmakovalo žochárke vyjebanej. Moju bryndzu z pod vajcoch mala až vo vlasoch, steklo jej  to až pod tote pazuchy chlpaté a jej muž prišiel a začal jej to lízať.

Niektorí ľudia keď to videli tak sa pozvracali, ale väčšina si vytiahli bakuľu a honili ako ty tipcy čo vo vlaku sebe mastia nad mladými dievčatami. Ja ich nechápem, ale keby tam vo vlaku bol fajný hlinený Gormit ta aj ja by som pohonil. No dosť mojich myšlienok.

Keď som sa urobil v obchode z toho ako ma ty cigoši lízali tak som si zobral žiarovky a pošiel preč. Našťastie som nemusel platiť, lebo tam chytili všetci sračku a na pokladni nebol nik. Vybral som sa teda do mesta.

Masemeno NasakuWhere stories live. Discover now