Victoria
Jsem nervózní. Zalovím v kapse a vytáhnu kreditku. „Nechtěla jsem to, ale děkuju." Položím ji na komodu.
„Tušil jsem, že tě Claudia potahá po drahých buticích, takže nemáš zač...." Kývne hlavou k balíčku, který držím v ruce. „Přišla jsi mi ukázat, co sis koupila?"
Pousměju se. „To... taky, ale tohle je pro tebe."
Dojde ke mně a převezme si ho. „Páni!" Rozbalí sadu štětců. „To je opravdu krásný dárek. Děkuju, vílo. Těším se, až je spolu vyzkoušíme." Usmívá se a je vidět, že mu to opravdu udělalo radost. Doufám, že i to další mu udělá radost.
„Spolu?" zamyslím se.
„Ano, až tě zase namaluju." Chvíli si štětce prohlíží a pak se podívá na mě. „A co sis koupila ty?"
Fajn. Teď je ten správný okamžik. Přemýšlím, jak odpovědět, ale neřeknu nic. Rozvážu si župan a nechám ho sklouznout na zem. Zůstane tiše. Povytáhne obočí a o krok ustoupí, aby si mě pořádně prohlédl. „To je..." odmlčí se.
„L-líbí se ti to?"
Párkrát zamrká, polkne a uchechtne se. „Ty víš, že ano! Ale... mám na tobě rád tvoje bílý krajky nebo vůbec nic. Ty jsi moje víla... Proč najednou taková změna?"
Pokrčím rameny. „Chtěla jsem tě potěšit jako –"
„Jako? Jako kdo?" nechápe. Pak se mu rozjasní obličej a zavrtí hlavou. „Ne. To není pro tebe." Obejde mě a naleje si do skleničky alkohol.
Ušklíbnu se a otočím se za ním. „Co jako není pro mě?"
„Vážně si chceš hrát na kurvu, Victorie? Uvědomuješ si vůbec, jak to chodí?"
„Tak mi to ukaž!" vyletí ze mě odvážně.
„Aha. Takže co? Přijdeš v tomto sexy prádle, já tě tvrdě ošukám a mám ti i zaplatit?"
Pootevřu pusu. „No... v podstatě už jsi mi zaplatil...," ukážu na kreditku, která leží vedle jeho skleničky.
Dostanu ho. Zmlkne a jen párkrát zamrká. Povzdechnu si a skloním se pro župan. „Očividně to byl blbej nápad..."
Zlověstně se usměje. „To si nemyslím. Jsem jen zvědavej, jak to zvládneš... Tak," natáhne se ke dveřím a ozve se cvaknutí zámku, „jak že jsi to říkala? Potěšit mě?" Vytrhne mi župan z ruky a odhodí někam k posteli.
Stojí přede mnou s vyzývavým pohledem a čeká. Je zřejmé, že to je na mně, jenže já to dál nepromýšlela. Mým plánem bylo ukázat se mu v tomto prádle a potom? Popravdě jsem si myslela, že v tuto dobu už budeme nazí ležet v posteli.
„Rozmyslela sis to?" popíchne mě.
Zažehne ve mně jiskru výzvy. Ozve se má vzpurná, divoká povaha. Natáhnu ruce a přejedu mu jimi po odhalené hrudi. Chytnu do prstů košili a pomalu mu ji stáhnu z ramen. Obdivně zkoumám jeho svaly a nakonec se k němu přitisknu svojí spoře oděnou postavou. Prudce nasaje vzduch a jen lehce se mě dotkne rukama na bocích. Pořádně se natáhnu a políbím ho. Hravě ho koušu do rtu a nezapomenu přitom vzdychnout, zvlášť když se začnu třít klínem o ten jeho a brzy ucítím, jaký mám na něj účinek.
Ruce přitiskne k holému zadku a prsty si pohrává s podvazky. Já se od něj ale odpoutám a odstoupím o dva kroky dozadu. Chtivě mě pozoruje. Zajedu si rukou do vlasů, ta mi pak sklouzne na prsa. Dělám jakoby nic a poupravuju si podprsenku, pak podvazkový pás a nakonec krajkový lem punčoch.
ČTEŠ
V BARVĚ VLČÍCH MÁKŮ
RomanceOna s lehce rozevřenými rty a soustředěnýma očima zkoumala zboží vystavené před obchůdkem. On zkoumal ji. Ještě si ho nevšimla, i když na ni po celou dobu upíral oči, zatímco si užíval odpolední kávu. Seděl ve stínu malé kavárny jako jediný host. Sp...