Kapak için Element Photoshopa teşekkürler.
Derya heyecanlı heyecanlı bana doğru koştu ve:
-Cereeen!! N'oldu tahmin et??
- Noldu ?? Kızım anlat çatlatma insanı
- Plak şirketi seslerimizi çok beğenmiş ve bizi stüdyoya bekliyor.
Duyar duymaz tabii çığlığı bastım Derya da tabii karşılık verdi. Sıkıca birbirimize sarıldık ve hiç ayrılmayacağımıza söz verdik.
***
İşte o gün hayatımızın değiştiği o gün yani stüdyoya gideceğimiz gün Derya hemen bizim eve geldi ve kapıyı heyecanla defalarca çaldı. Uykulu uykulu kapıyı açtım. Derya'yı süslenmiş püslenmiş bi'durumda karşımda buldum.
-Ceren,bunu bana yapmış olamazsın? Daha giyinmemişsin bile?
-Tamam acele etme ben senin gibi kırk saat süslenip püslenmiyorum.
-Hadi hadi laf söyleyeceğine giyin bişeyler yap.
-Tamaaam.
. ***
Stüdyoya gittik. İyi hoş fakat biz bi grup gibi Derya ile birlikte çalışacağımızı düşünüp hayaller kurmuştuk. Ama plak şirketi bunu kabul etmedi. İkimiz yollarımızı ayıracak ve kendi şarkılarımızı yazıcaktık. Bu büyük bi hayal kırıklığı oldu. Derya neredeyse ağlayacaktı. Onu o durumda görünce bende çok üzüldüm. Zaten küçük bi hayran grubumuz vardı. Derya ile yaptığımız coverları youtubede paylaşırdık. Bu baya sevildi ve bi hayran grubumuz oluşmuştu. Albüm çıkaracağımızı duyduklarında çıldırmışlardı. Şimdi nasıl söyleyecektik yollarımızı ayıracağımızı? Nasıl hayal kırıklığına uğratacaktık bizi seven insanları ? Bu soru işaretleriyle biraz şaşırmış ve hüzünlü bir şekilde benim evime geldik.Derya bana çok değer veriyordu. Tabii bende ona.
Derya yarı ağlamaklı bir şekilde bana bi soru sordu:
- Sence bu bizim için iyi olacak mı?
-Hadi ama Derya çok büyütme. Biz en iyi arkadaş değil miyiz? Sadece şarkılarımız falan ayrı olucak. Bişey değişmeyecek
- Ama benim hayalim bu değildi. O kadar yoğun olacağız ki birbirimize zaman ayıramacağız.
- Saçmalama. Hadi artık biraz uyuyalım iyi geceler Bakalım bundan sonra geceler gerçektende iyi olacak mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp
Teen FictionBelkide kötü bir kızım. Değişmiş olabilir ve arkadaşlarımın değerini unutmuş olabilirim.Sadece intikam peşinde koşan bir intikam avcısı olmuş olabilirim.Duygularımı kontrol edemeyip ne yapacağımı bilememiş ve hayatın içinde kaybolmuş olabilirim.