MULTIMEDIA: soldaki Derya sağdaki Ceren. Manip için de Gamze_Lovatic'e teşekkürler!
Bursa da düetimizi söyledik Derya ile. Düetimizin adı "I'm so fancy". Hareketli bi şarkı. Beğenildi ve sevildi. Bursa'daki konser çok güzeldi. En eğlendiğim konserdi. Aslında aklımda Emre'den intikam almak vardı. Onu öldürmek falan istiyordum. Fakat öldürürsem çok acı çekmiş olmaz. O yüzden onu bir gün değil her gün öldürmek istiyordum. Uyumadan önce bunu düşünüyordum. Derya ile aynı odada kalıyorduk. Bursa da olduğumuz için bir oteldeydik. Derya beni dürttü. Uyuduğumu sanıyordu fakat ben hain planlar içerisindeydim.
Derya:
- Emre ile barıştık.- Sevindim. Aslında sevinmemiştim. O piç,Derya'yı üzecekti. Defalarca.
- Beni sürpiz bi yere götürecekmiş. Romantik bir yermiş.
Nasıl olurda bana kurduğu tuzağı ona da kurar?
- Neredeymiş?
- İşte orası sürpriz
- Çok sevindim.
Biraz daha konuştuktan sonra güzel uykularımıza daldık. Tabii benimkisine güzel uyku denilirse. Demeyede bin şahit ister.İstanbula dönmüştük. İstanbul'da kasfetli bir hava vardı. Benim içimde de. Emre'yi düşünmekten başka bir şey yapamaz oldum. Ondan bir şekilde intikam almam lazımdı. Nasıl olacağını bir türlü bulamadım. Beni resmen kullanmıştı. Derya'yı gerçekten sevmiyordu. Sevseydi bunu yazmazdı ona. Beni de sevdiğini söylemişti ama sonuç ortada. Umarım Derya'yı üzmez.
Derya ile alışverişe çıktık. Kadıköy de gezdik. Hayranlarımızla fotoğraflar çekildik. Güzel bir gün geçirmiştik. Ondan sonra Derya Emre ile buluştu ve Emrenin beni götürdüğü yere Derya'yı da götürdü. Birde sürprizmiş (!) Sinirli sinirli evime geldim. Özlemişim evimi. Bir mesaj vardı. Tanımadığım bir numara.
"Selam ben Manolya." Bu Emre'yi seven kızdı. Niye bana mesaj atmıştı anlayamadım. Bende "Selam. Seni tanıyor muyum?" diye cevap yazdım. Bir kaç dakika sonra mesaj attı. " Emre'nin arkadaşıyım. Emreyi çok seviyorum. Benim için onunla konuşur musun?" O anda aklıma çok hain bir fikir geldi. Kıza cevap yazdım. "Olur konuşurum." Umarım planım işe yarar ve Emre'nin ne bok olduğu ortaya çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp
Teen FictionBelkide kötü bir kızım. Değişmiş olabilir ve arkadaşlarımın değerini unutmuş olabilirim.Sadece intikam peşinde koşan bir intikam avcısı olmuş olabilirim.Duygularımı kontrol edemeyip ne yapacağımı bilememiş ve hayatın içinde kaybolmuş olabilirim.