MULTIMEDIA: CEREN (KIYAFETLER KONSER KIYAFETİ)
Burası harika bir yerdi. Almanya. Burada hayranlarımın olması çok güzeldi. Sabahtan biraz gezdim. Türk hayranlarımla karşılaştım. Fotoğraflar çekildik. Harikaydı. Akşam otelime gittim. Akşam yemeğimi yiyip odama çekildim. Konser bir gün sonraydı. Heyecanlıydım. Kitabımı okurken bir mesaj geldi. Emredendi. '' Selam tatlım nasılsın?''
'' İyiyim birtanem sen nasılsın?'' Diye cevap yazdım. En sonunda mesajımı gördü ve cevap yazdı. " Biraz hastayım.Grip olmuşum." Endişelendim çünkü sevdiğim insanların hasta olması beni pek hoşnut etmezdi. Bende ona " Geçmiş olsun aşkım. Ben gelince seni iyileştiririm ;) " mesajını attım. Uykum vardı. İyi uyumalıydım çünkü en iyi konserim olmalıydı yani olmalıymış. Bana denilen o. Bir de konser öncesi hayranlarımla fotoğraf çekilecekmişim. Tabii bunun için para verenlerle. Meet and Greet deniliyormuş. Bunları düşünürken uyuyakaldım tabii.
Sabah alarmın sesiyle uyandım. Konser alanına gittim. Bir haftadır dans provaları falan yapıyorduk. Onlara bir daha çalıştık. Kıyafetlerim hazırdı. Onları giydim. Makyajım yapıldı. Söyleyeceğim şarkıları defalsrca tekrarladık. Zamanın nasıl geçtiğini anlayamadım. Menejerim seslendi. " Hadi Ceren, meet and greet zamanı!". Son kez aynada kendime baktım. Fotoğraf çektireceğimiz yere geldim. 12-13 yaşlarında tatlı bir kız geldi. Çok heyecanlıydı. "Bana sarılır mısın?" diye sordu. "Tabii ki tatlım." Diyip fotoğrafımızı çektirdik. Bunun gibi 10-15 kişiyle daha fotoğraf çektirdikten sonra konser alanının dolmasını bekledim. Arada bi göz ucuyla bakıyordum. Su içiyordum ve Derya ile mesajlaşıyordum. Heyecan doruktaydı.Çok güzel bir konser olmuştu. Sadece Türk değil. Alman hayranlarımda olmuştu. Giderek ünleniyordum anlaşılan. Konser bitip kulisime döndüğümde Emreden bir cavapsız arama vardı. Aradım. Emre:
- Nasıl geçti konserin?
- Çok güzeldi. Dvd si çıkınca izleriz. Ben seni çok özledim.
- Bende. Acaba geldiğinde birşeyler mi yapsak?
- Ne gibi?
- Seni yemeğe çıkarmak istiyorum.
- Ama papparaziler?
- Yok öyle değil. Kimse bizi görmeyecek.
- O nasıl olacak?
- Sürpriz. Neyse çok öptüm görüşürüz.
- Görüşürüz.
Ne planlıyordu bilmiyordum. Çok merak etmiştim. Tahminimce bir restauranta gitmeyecektik. Ama nereye götürebilirdi ki? Merak içinde otelime döndüm. İnternette biraz oyalanıp uyudum. Kalktığımda kahvaltı falan edip özel arabamla havaalanına gittim. Türkiye ye inince bi hayran grubum beni karşılamaya gelmişti. Bu çok güzeldi. Ellerinde pankartlar vardı.
"Yurduna hoşgeldin meleğim."
"Seni çok seviyoruz"
"Bizimle fotoğraf çekil" gibi şeyler yazıyordu. Yanlarına gittim. Hepsiyle konuştum ve fotoğraf çektirdim. Ünlü olmak güzeldi. Hayranlarının sana destek vermesi. Seni sevmesi. Fakat birde sahne arkasındaki Ceren vardı. İşte o çok farklıydı. O örnek alınmamalıydı. O kötü ve kayıp bir kızdı. Gözü görmeyen aşık bir kız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp
أدب المراهقينBelkide kötü bir kızım. Değişmiş olabilir ve arkadaşlarımın değerini unutmuş olabilirim.Sadece intikam peşinde koşan bir intikam avcısı olmuş olabilirim.Duygularımı kontrol edemeyip ne yapacağımı bilememiş ve hayatın içinde kaybolmuş olabilirim.