9

871 116 35
                                    

mintlover:
soobin
olanları birinden duydum iyi misin

bunnysb:
değilim
lanet olsun değilim
gerçekten inanmıştım aptalım

mintlover:
bu onun aptallığı güzelim
ağlamıyorsundur umarım
nerdesin

bunnysb:
nehrin ordaki parktayım
banklardayım

mintlover:
biraz bekle
sarılacağım sana sıkı sıkı

~~

dizlerini kendine çekmiş öylece oturuyordu uzun boylu çocuk. gözleri kızarıktı. sevdiği kişiyi biriyle öpüşürken görmenin üzerine tabi ağlardı.

ama bir yandanda içinde bir garip heyecan vardı. haftalardır kendisine yazan kişiyi görebilecekti. aklı yerinde olsa kesinlikle buna izin vermezdi. onu tanımıyordu bile.

telefonuna gelen bildirimle açtı telefonu. o mesaj atmıştı.

mintlover:
geldim ama nolur arkanı dönme zaten yüzümde şapka ve kapşon var ama endişeleniyorum

"sarılabilirsin." diye fısıldadı. arkasını dönmedi.

sıkıca sardı onu iki kol. gözlerini kapadı soobin. gözlerinden akan bir damla yaş yabancının sweatine döküldü.

"şşt." diye fısıldadı arkasındaki çocuk. bir kız olamayacak kadar yapılıydı arkasındaki çocuk.

"teşekkür ederim." dedi arkasındaki çocuğun cevap vermeyeceğini bilerek.

kokusunu hafif hafif hissedebiliyordu. kumsal kokuyordu arkasındaki çocuk. tanıdıktı ama hatırlamıyordu. titrediğini hissettiği arkasındaki bedenin. ona döndü. hemen kafasını yere eğdi çocuk.

"üşüyor musun?" diye sordu.

kafasını iki yana salladı.

"peki noldu?"

omzunu silkti.

"bana anlatabilirsin."

bir şey yapmadı çocuk. öylece dikildi. ardından sanki bir şey hatırlamış gibi kalktı banktan. elini sağ cebine daldırdı. bir zincir çıkardı cebinden. ucunda deniz kabuğu olan bir kolyeydi bu. bu sayede ellerini gördü çocuğun. ve ojeli parmaklarını.

kendisine uzatılan zinciri aldı. inceledi biraz. ucundaki deniz kabuğu çok güzeldi. ve tanıdık. içindeki tanıdıklık hissi geçmiyordu bir türlü.

kafası eğik çocuk el salladı.

"gidiyor musun?" diye sordu.

"hhmm."

"görüşürüz yabancı. teşekkür ederim tekrardan."

birkaç homurtu duymuştu. kıkırdadı hafifçe.

ardından çocuk gitti. oysa kolyesini geçirdi boynuna. durup durup ona bakıyordu.

artık onunla ilgili bir şeyi vardı.










ilk düz yazi waoovv

seviom bu bölümü çok :))

momoya asigim

yıldızlara bak•yeonbin•✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin